Ik weet van iemand, dat dit opgelost kan worden door een creme en wat pillen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:52 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik zou hem eigenlijk kaal moeten laten scheren volgens de kapper, omdat er nogal puisten op me hoofd rondlopen
Het ging mij vooral om de tijdsduur, steeds dat gekloot met je uiterlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dikke laag? Nee.
Mascara, beetje oogschaduw, poeder + blusher. Ik ben geen wandelende paspop. Als ik lelijk ben is dat toch niet te verbloemen met een laag plamuur.
Moet zeggen dat ik het mezelf wel goed vind staan.quote:
Is heel mooi bij mannenquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het mezelf wel goed vind staan.Dit jaar voor de zomervakantie voor het eerst gedaan en sindsdien wil ik niet meer anders. Lekker niets meer aan je kapsel hoeven doen in de ochtend.
Haklisin. Ik zie zulke prachtige mooie vrouwen rondlopen. Vraag me dan wel vaak af, zou dat make up zijn of.. Had hier laatst een video gedropt over make up, had je die gezien? Was shocking.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het ging mij vooral om de tijdsduur, steeds dat gekloot met je uiterlijk.
Ik heb overigens wat filmpjes gezien waar oerlelijke vrouwen met make-up tot topmodels transformeerden.
Kaal zou ik volgens mij niet aan te gluren zijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik weet van iemand, dat dit opgelost kan worden door een creme en wat pillen.
En idd.. Tondeuse..
Doen... Zal je vast goed staan,hoor!quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:02 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Kaal zou ik volgens mij niet aan te gluren zijnDaarom durf ik het ook niet
Deze?quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:01 schreef Ambipur het volgende:
Haklisin. Ik zie zulke prachtige mooie vrouwen rondlopen. Vraag me dan wel vaak af, zou dat make up zijn of.. Had hier laatst een video gedropt over make up, had je die gezien? Was shocking.
Baris Manco haarstijlquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:47 schreef Eagle_99 het volgende:
Lang leve asker trasi![]()
Ik heb altijd al gedroomd over Baris Manço's haren maar langer dan me neus of bovenlip werden ze nooit
Ik vond/vind Aziatische meisjes heel mooi maar na zulke halvegare beelden durf ik niet meer op ze te geilenquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:05 schreef Bilge het volgende:
[..]
Deze?
*overweegt ook make-up te gebruiken*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:08 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik vond/vind Aziatische meisjes heel mooi maar na zulke halvegare beelden durf ik niet meer op ze te geilen![]()
Hoop wel dat Maria zonder make-up nog steeds zo adembenemend is
denk dat zij nog mooi is, maar haar gezicht is geretoucheerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien duidelijker:quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
denk dat zij nog mooi is, maar haar gezicht is geretoucheerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had voor de zomervakantie behoorlijk kort geknipt(nummer 3) en m'n hoofd zag er als een bal uitquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doen... Zal je vast goed staan,hoor!
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:10 schreef zarGon het volgende:
Welk gebouw staat op de voorgrond?Linker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:10 schreef zarGon het volgende:
Welk gebouw staat op de voorgrond?Hoewel de hersentjes eerst rechts registreerden, zeg ik links.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoewel de hersentjes eerst rechts registreerden, zeg ik links.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2012 00:13:30 ]
Daar gaan mijn dromen alweerquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:12 schreef Ambipur het volgende:
et voila.. Zij zonder make up.
[ afbeelding ]
Eng.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:05 schreef Bilge het volgende:
[..]
Deze?
*overweegt ook make-up te gebruiken*
Valt (zwaar) mee toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:12 schreef Ambipur het volgende:
et voila.. Zij zonder make up.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga mijn paint skils tonen wacht maar jij
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
I'm sorry... Maar dit is het beeld wat gecreeerd is. Jouw beeld van prachtvrouwen klopt niet. Het is niet realistischquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:13 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Daar gaan mijn dromen alweerMaar valt nog wel mee vergeleken met de rest hierboven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |