Neey.. Maar dat haar op die foto kan ik wel bij mezelf maken.. Als ik nu een kam pak en mijn haar kam, heb ik dat soort haarquote:
Jij weet...!quote:
De vragen zijn ook zonder veel kennis van deze zaken simpel, omdat:quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Screw you! Ik wist dit ook niet.. Heb t moeten googlen![]()
Planeten/sterren=boring
Insecten=eng.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat laatste is omdat te vaak wassen ervoor zorgt dat je haar uitdroogt. En als compensatie ga je meer talg produceren (wordt je haar vet van). Ofzo.
Maar 2x per week is wel erg weinig ja.
Ik douche echt afhankelijk van wat er nodig is. Als ik ergens heen ga douche ik sowieso meestal, maar als ik thuis zit wil ik wel eens een dag overslaan. Na sport moet ik sowieso douchen (soms wel lui).
Ik douche graag lang, een halfuur tot een uur is niet zeldzaam. Shampoo, soms conditioner, douchegel. Warm water, liefst zo warm mogelijk zonder dat het onaangenaam wordt. Ik gebruik zo'n sponsachtig ding, zo'n rond, netachtig dingetje. Geen idee hoe dat heet. Schuimt lekker goed.
Nu jij
Maar ik ben niet zo slim.. Dus 't kan daaraan liggen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
De vragen zijn ook zonder veel kennis van deze zaken simpel, omdat:
- al ken je Sirius niet, de maan is van fucking 'steen'
- insecten hebben 6 poten, een spin heeft er 8
Je hoeft geen astronoom of entomoloog te zijn voor deze vragen man.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eh.. Sorry, maar ik was mijn haar 1 x in de 3 dagen. Ik heb krullen, ik kan het niet elke dag wassen, want dan krijg ik dit:Koud water is beter voor je haren, naar het schijnt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Douche elke dag.. Anders word ik gek.
Hoe kun je douchen met koud water, dat is niet lekker?
Stinken je haren niet, als je ze zo weinig wast?
Ik zou die huisgenoten neersteken en hun ledematen in vuilniszakken afvoeren. Beetje de me-time van een man verstoren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze scrub vind ik heerlijk. Het maakt grondig schoon en geeft me een soort babyhuidje.
Ik douche ook superlang, tot groot ongenoegen van mijn huisgenoten, haha. Dan draaien ze in de keuken het warme water open zodat ik een koude douche krijg.![]()
Heel af en toe sla ik een dag over, als ik die dag toch nergens heen ga. Soms douche ik meermaals per dag.
Nee, want zodra ik denk hmmm, spring ik de douche in om mijn haar te wassenquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:40 schreef Bilge het volgende:
[..]
Koud water is beter voor je haren, naar het schijnt.
Stinken je haren niet, als je ze zo weinig wast?
Ik twijfelde eerst tussen vlinder en lieveheersbeestje. Koos voor lieveheersbeestje toen ik me bedacht dat vlinders eerst een rups zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:26 schreef Levolution het volgende:
Trouwens, ik moet dit even kwijt.
Gisteren bij 'Show me the money':
Welke van deze dieren is geen insect? Vlinder, mier, kruisspin, lieveheersbeestje.
Hadden ze geld ingezet op zowel vlinder, mier en kruisspin (dus ze twijfelden tussen die 3) !!!
Koos voor de maan. Ik weet dat Sirius een ster is dankzij Harry Potter (Sirius Black).quote:Vandaag bij '1 tegen 100':
Welke is geen ster? De maan, Sirius, de zon.
10+ mensen die deze vraag fout hadden.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zou die huisgenoten neersteken en hun ledematen in vuilniszakken afvoeren. Beetje de me-time van een man verstoren.
Ok. Kennelijk heb jij minder vettig haar, dat het kan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, want zodra ik denk hmmm, spring ik de douche in om mijn haar te wassen![]()
Koud is idd beter voor het haar, maar ik douche toch graag lekker warm.
Ik moest ze allemaal opzoeken op wiki, maar ben blij dat ik niet de enige ben die het niet wistquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik twijfelde eerst tussen vlinder en lieveheersbeestje. Koos voor lieveheersbeestje toen ik me bedacht dat vlinders eerst een rups zijn.
[..]
Ik had tot bijna een jaar geleden lang haar, maar is echt een hel met douchen/drogen dus ging ik voor een vlot pittig kapsel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:47 schreef Eagle_99 het volgende:
Lang leve asker trasi![]()
Ik heb altijd al gedroomd over Baris Manço's haren maar langer dan me neus werden ze nooit
How about a before/after pic?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik had tot bijna een jaar geleden lang haar, maar is echt een hel met douchen/drogen dus ging ik voor een vlot pittig kapsel.
En dan komt er nog een dikke laag make-up op, ben je weer een uur verder. Godzijdank dat ik geen vrouw ben.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:45 schreef Ambipur het volgende:
Haar wassen is trouwens afschuwelijk...... 3 x shampoo, 2 x creme spoeling, dan nog zijn de klitten aanwezig. Daarna handdoek er om heen, half uur wachten, conditioner erin, daarna halve bus schuim en dan ben ik weer 1 uur verder. Dan moet het 1 dag drogen en pas de volgende dag is het mooi.
Maar net gewassen haar is heerlijk, die geur gewoon.
Krullend haar is trouwens nooit vet, dus kan gewoon 1 x per 3 dagen. Als mijn haar al vetter is, dan weet ik dat ik blijkbaar gestresst benDan wordt mijn haar vetter.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Op het moment zijn mijn haren gemillimeterd, maar omdat ik een vettige huid heb, moet ik mijn hoofd toch één keer in de twee dagen wassen.
Ja, dat was de grap ook, die wijven nemen ook zo'n pittig kapsel omdat het 'lekker makkelijk' is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
How about a before/after pic?
Vlot, pittig kapsel doet me denken aan dit. [ afbeelding ]
pic or it didn't happenquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, dat was de grap ook, die wijven nemen ook zo'n pittig kapsel omdat het 'lekker makkelijk' is.
Geen pics.
Dikke laag? Nee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
En dan komt er nog een dikke laag make-up op, ben je weer een uur verder. Godzijdank dat ik geen vrouw ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |