SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkequote:Op zondag 21 oktober 2012 22:35 schreef anoukane het volgende:
Hoe lang heeft Jan nog een contract bij de NOS?
quote:
hooguit een van de snellerequote:Op zondag 21 oktober 2012 22:36 schreef Coco98 het volgende:
Ik vind Jan een van de betere analytici. (halst)
sowieso voor svquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:36 schreef Coco98 het volgende:
Ik vind Jan een van de betere analytici. (halst)
Vergeet Van 't Hek niet...die is minstens zo erg.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Aan van Halst irriteer ik me het minst, vooral Arno en Waterkneus zijn erg
Is die dit seizoen al geweest?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vergeet Van 't Hek niet...die is minstens zo erg.
Weet iemand waarom Waterreus er überhaupt zit?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Aan van Halst irriteer ik me het minst, vooral Arno en Waterkneus zijn erg
Ajax-fanquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:38 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Weet iemand waarom Waterreus er überhaupt zit?
Anders zitten er alleen ajacieden? Geen idee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:38 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Heeft goede inzichten mbt ajaxquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:38 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ik heb 'm heel hoog zitten, heb 'm ook al een paar jaar in de voetbalmanager.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben het eens over Van Ginkel, die wordt een beetje ondergewaardeerd.
helemaal neerbeukenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:42 schreef Tallie1982 het volgende:
Kan iemand die Vermeulen een kopstoot geven?
Ze gaan van de oneven naar de even jaren. Dus nu voor 1 keer 2 keer achter elkaar.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
alweer een africa cup?? was dat dit jaar ook al niet??
Om de 2 jaar wordt de Afrika-cup georganiseerdquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
Ze moeten ook nog oorlog voeren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
Hugoquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:43 schreef Rickazio het volgende:
Waterreus v.s. Hugo Borst
Wie moet er zitten van die twee?
Van even naar oneven jaren gezet ivm World cupquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:42 schreef Tallie1982 het volgende:
Kan iemand die Vermeulen een kopstoot geven?
Andersom dusquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze gaan van de oneven naar de even jaren. Dus nu voor 1 keer 2 keer achter elkaar.
Hugo wil niet meer toch? Dan houdt het op.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:43 schreef Rickazio het volgende:
tussen 2012 en 2013 zitten geen 2 jaarquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Om de 2 jaar wordt de Afrika-cup georganiseerd
Hugo natuurlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:43 schreef Rickazio het volgende:
Flauwe vraag, Hugo vs willekeurig wie: Hugo.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:43 schreef Rickazio het volgende:
Beetje warm.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Afrika Cup moet eigenlijk tegelijkertijd met het EK worden gehouden....
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:43 schreef Rickazio het volgende:
Haha, hoezo flauw? Hugo is zo populair?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Flauwe vraag, Hugo vs willekeurig wie: Hugo.
Bovendien kost dat het EK kijkcijfersquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Afrika Cup moet eigenlijk tegelijkertijd met het EK worden gehouden....
Nee, geen zin meer in TVquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:46 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Haha, hoezo flauw? Hugo is zo populair?
Hij wilt er niet meer zitten dus, ruzie met de NOS?
Merkwaardig, ik dacht juist dat hij weggestuurd was door de NOS ofzoietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hij is het tv-circus spuugzat.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:47 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Merkwaardig, ik dacht juist dat hij weggestuurd was door de NOS ofzoiets
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
De enige reden om de Africa Cup is voor dit soort momenten.
Held.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bananenvoetbal man.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:49 schreef Caland het volgende:
Afrikaanse keepers
Afrikaanse tackles
22 aanvallers op het veld
De Afrika cup.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:49 schreef Caland het volgende:
Afrikaanse keepers
Afrikaanse tackles
22 aanvallers op het veld
De Afrika cup.
Iedereen hier volgens mijquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:50 schreef Type-R het volgende:
ik zit echt met tegenzin hier naar te kijken.
Is toch geweldig man, helemaal niks mis mee.quote:
Welke wedstrijd moeten ze dan laten zien?quote:
Sjachtar - Chelsea misschien?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Welke wedstrijd moeten ze dan laten zien?
fc messi tegen celtic .quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Welke wedstrijd moeten ze dan laten zien?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
goeie optiequote:Op zondag 21 oktober 2012 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sjachtar - Chelsea misschien?
Özil is een nummer 10, Strootman een echte middenvelder, iets met appels en peren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
Belediging voor Ozil om Strootman uberhaubt te vergelijken met hem
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
Belediging voor Strootman om Özil uberhaubt te vergelijken met hem
qua lelijkheid wint ozil ruimquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
Belediging voor Ozil om Strootman uberhaubt te vergelijken met hem
quote:
quote:
Dus de rapen zijn gaar.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:53 schreef Rodawa het volgende:
Als de Stroot boos kijkt, weet je dat de rapen gaar zijn.
t'is watquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:53 schreef Mandéra het volgende:
Die Stroot is gewoon een van Bommel wannabe, beetje hele tijd tegen de scheids zeiken enzo.![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:55 schreef Stofje het volgende:
Wat een onthutsend slecht programma is dit toch.
Morgen mag je weer fappen op viquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:55 schreef Stofje het volgende:
niet hatenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:53 schreef Mandéra het volgende:
Die Stroot is gewoon een van Bommel wannabe, beetje hele tijd tegen de scheids zeiken enzo.![]()
![]()
Nee man, Strootman gebruikt pepquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Strootman neemt wel eens een dexadrientje.
Ze zouden waterreus en vermeulen na één half uur moeten wisselen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:55 schreef Stofje het volgende:
Ik kijk dit vooral om hier te bashenquote:
Ja, ik eigenlijk ook. Zit gewoon te internetten ondertussen maar hoor gewoon de grootste onzin voorbij komen, ohja en een hoop gezeik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk dit vooral om hier te bashen
krijg jij eens de tering vieze debielquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
niet zo haten, stroot = baasquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
krijg jij eens de tering vieze debiel
quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
krijg jij eens de tering vieze debiel
Het is verschrikkelijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu natuurlijk weer in Louis zijn reet kruipen
In een film over Van Gaal kan maar één man de hoofdrol spelen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:00 schreef Monolith het volgende:
Ze zouden een film moeten maken over van gaal. Ik denk dat john cleese een geweldige van gaal kan neerzetten.
Kevin gaat voor de grote bah.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:00 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Is hij hier een vuile broek aan het maken?
maar wie speelt er dan andries jonker??quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In een film over Van Gaal kan maar één man de hoofdrol spelen.
Louis van Gaal.
Kees van Kooten,quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar wie speelt er dan andries jonker??
Heeft ie al 's gedaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:00 schreef Monolith het volgende:
Ze zouden een film moeten maken over van gaal. Ik denk dat john cleese een geweldige van gaal kan neerzetten.
een papegaai.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar wie speelt er dan andries jonker??
Dat is Sjaak alquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Kut, Cheque is voorzitter van de BMI-fanclub
Sjaak?quote:
Gaat inderdaad lastig als hij geblesseerd isquote:
BMI kan beter centraal.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Denk op dit moment
1. BMI
2. Willems
3. Buttner
4. Pietertje
Christus, Wat een hoofd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Van Halst zijn zoon denk er ook zo over.
Komt vanaf volgende week op linksback bij Feyenoord te staan dus daar zal hij ook blijven staan in oranje.quote:
Ja maar wie moet er centraal dan? Ik zie liever Willems dan Mathijsen, die was vandaag ook weer matig.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt vanaf volgende week op linksback bij Feyenoord te staan dus daar zal hij ook blijven staan in oranje.
Beter team.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:06 schreef Mandéra het volgende:
Gaan we nu een beetje geilen op de Belgen, De Rode Duivels.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar wie moet er centraal dan? Ik zie liever Willems dan Mathijsen, die was vandaag ook weer matig.
Ja leuk. Ronaldquote:
Mathijsen was niet veel. Dat bedoel ik.quote:
Die kunnen ook gewoon van Portugal winnen hoor.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:07 schreef Shreyas het volgende:
Het zou lachen zijn als België het WK mist doordat ze net achter Kroatië eindigen en in de playoffs Spanje of Portugal loten.
Bij oranje? Dat boeit me niet zoveel. Zoals ik zei komt Indi gewoon op linksback te staan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mathijsen was niet veel. Dat bedoel ik.
Alleen Vlaar op LCV zou kunnen.
Weet ik, maar dan is één kutland er in ieder geval niet bijquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen ook gewoon van Portugal winnen hoor.
Chef voetbal.. gewoon een matige verslaggever die zich omhoog heeft gewerkt bij NOS.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:38 schreef Shreyas het volgende:
Arno Vermeulen heeft echt nul verstand van voetbal, wie is hij eigenlijk?
Bij Feyenoord geloof ik je ja, is daar ook beste keuze. Maar bij NL elftal kan ie beter centraal.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij oranje? Dat boeit me niet zoveel. Zoals ik zei komt Indi gewoon op linksback te staan.
En dan vinden ze het gek dat Esteban zijn aanvaller schoptequote:Op zondag 21 oktober 2012 23:08 schreef Mandéra het volgende:
Ohja, die held uit Engeland van gisteren. Zag het bij de The Football Show.
Ook van spanjequote:Op zondag 21 oktober 2012 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen ook gewoon van Portugal winnen hoor.
Nee, niet echtquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:09 schreef Stofje het volgende:
Weet je, ik denk dat ik Voetbal International een beter programma vind dan dit. Of is dat een hele gewaagde uitspraak?
Dat dacht Italië ook nadat ze Duitsland hadden kapot gespeeldquote:
Op de linksback bij oranje is het voor de rest toch ook matigheid troef. Of Buttner moet zich opeens gaan ontwikkelen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Feyenoord geloof ik je ja, is daar ook beste keuze. Maar bij NL elftal kan ie beter centraal.
Doodschietenquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:10 schreef MoneyTalks het volgende:
Hoe kunnen we Arno Vermeulen uit Studio Voetbal wippen?
Moet je even vragen aan de chef sport bij de nos.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:10 schreef MoneyTalks het volgende:
Oh, maar dit vind ik dan wel weer echt een bazenactie van Waterreusquote:
Hij is van Surinamese komaf, maar gewoon in Amsterdam geborenquote:
Hij is Chef Voetbal bij Studio Sport, dat kan dus nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:10 schreef MoneyTalks het volgende:
Vermeulen is Chef voetbal.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je even vragen aan de chef sport bij de nos.
Neequote:
een pot nat tegenwoordigquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:11 schreef TLC het volgende:
[..]
Hij is van Surinamese komaf, maar gewoon in Amsterdam geboren
Serieus?quote:
BBC1. Maar alle toffe wedstrijden waren gisteren al.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:12 schreef Mandéra het volgende:
MOTD is zeker op BBC2 , verdomme heb alleen BBC1 hier.
True, heb gisteren gelukkig ook MOTD gezien.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
BBC1. Maar alle toffe wedstrijden waren gisteren al.
Eerst even BBC journaal, 2 wedstrijden, wel Everton en Newcastlequote:Op zondag 21 oktober 2012 23:12 schreef Mandéra het volgende:
MOTD is zeker op BBC2 , verdomme heb alleen BBC1 hier.
Hoe goed zijn ze over een kleine 2 jaar?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:12 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Tegen Spanje moet je echt een goede dag hebben hoor.
Dat is gewoon een klasse apart
quote:
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 07:31 schreef Evertjan het volgende:
ik heb ff onderzoek gedaan maar de enige reden dat die Arno aan tafel is omdat hij de Chef Voetbal is van de NOS
quote:Iedereen haat Waterreus
Ronald Waterreus is de slechtste voetbalanalyticus van Nederland. Dat blijkt uit een lezersonderzoek van NuSport.
U heeft er vooral een hekel aan dat Waterreus een voorkeur lijkt uit te spreken voor zijn oude club PSV.
Verder vinden lezers van NuSport hem irritant, maakt hij telkens slechte grapjes en keert hij telkens terug "op stokpaardjes die er niet toe doen."
Lezers laten tussen neus en lippen door ook weten dat zij Waterreus een middelmatige keeper vonden.
En nummer 2 ook niet. Of was dat niet Arno Vermeulen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
22:10
NOS Studio Voetbal
Wekelijks opiniërend programma over voetbal, gepresenteerd door Jack van Gelder. Gesprekspartners zijn: Jan van Halst, Jan Mulder, Pierre van Hooijdonk en Ronald de Boer
De NOS grijpt meteen in, de slechtste analyticus is niet uitgenodigd.
Om onverklaarbare reden was dat niet Arno Vermeulen noch Tom van 't hek maar Johan Derksen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:09 schreef OverRated het volgende:
[..]
En nummer 2 ook niet. Of was dat niet Arno Vermeulen?
Depay?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:52 schreef Evertjan het volgende:
vanavond met de nieuwe Messi aldus Jack
Die zal het wel zijn ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:02 schreef Mandéra het volgende:
Ik wed dat dat verhaal over die nieuwe Messi een dikke hoax is, straks is het dat talentje van Feyenoord die vanmiddag debuteerde.
Kan ook dat Dinamo Zagreb talentje zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:02 schreef Mandéra het volgende:
Ik wed dat dat verhaal over die nieuwe Messi een dikke hoax is, straks is het dat talentje van Feyenoord die vanmiddag debuteerde.
Vida?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kan ook dat Dinamo Zagreb talentje zijn.
Zou zo maar kunnen, hij leek er op en die foto met ibraquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kan ook dat Dinamo Zagreb talentje zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |