Die kunnen ook gewoon van Portugal winnen hoor.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:07 schreef Shreyas het volgende:
Het zou lachen zijn als België het WK mist doordat ze net achter Kroatië eindigen en in de playoffs Spanje of Portugal loten.
Bij oranje? Dat boeit me niet zoveel. Zoals ik zei komt Indi gewoon op linksback te staan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mathijsen was niet veel. Dat bedoel ik.
Alleen Vlaar op LCV zou kunnen.
Weet ik, maar dan is één kutland er in ieder geval niet bijquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen ook gewoon van Portugal winnen hoor.
Chef voetbal.. gewoon een matige verslaggever die zich omhoog heeft gewerkt bij NOS.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:38 schreef Shreyas het volgende:
Arno Vermeulen heeft echt nul verstand van voetbal, wie is hij eigenlijk?
Bij Feyenoord geloof ik je ja, is daar ook beste keuze. Maar bij NL elftal kan ie beter centraal.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij oranje? Dat boeit me niet zoveel. Zoals ik zei komt Indi gewoon op linksback te staan.
En dan vinden ze het gek dat Esteban zijn aanvaller schoptequote:Op zondag 21 oktober 2012 23:08 schreef Mandéra het volgende:
Ohja, die held uit Engeland van gisteren. Zag het bij de The Football Show.
Ook van spanjequote:Op zondag 21 oktober 2012 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen ook gewoon van Portugal winnen hoor.
Nee, niet echtquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:09 schreef Stofje het volgende:
Weet je, ik denk dat ik Voetbal International een beter programma vind dan dit. Of is dat een hele gewaagde uitspraak?
Dat dacht Italië ook nadat ze Duitsland hadden kapot gespeeldquote:
Op de linksback bij oranje is het voor de rest toch ook matigheid troef. Of Buttner moet zich opeens gaan ontwikkelen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Feyenoord geloof ik je ja, is daar ook beste keuze. Maar bij NL elftal kan ie beter centraal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |