maar ff weggehaaldquote:
Het promoveergedeelte is juist heel duidelijk: je mag je doctor noemen omdat je een originele en betekenisvolle bijdrage aan de kennis op je vakgebied hebt geleverd. Je hebt laten zien dat je het snapt en dat je zelf een zinvolle bijdrage kunt leveren.quote:Op zondag 11 november 2012 15:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hoeft hier nietBegon hier eigenlijk over omdat weinig mensen het promoveren begrijpen, niet dat ze het onderwerp niet begrijpen. En dat het me ook niet wordt gevraagd, als ze het niet snappen. Dus sja, uitleggen hoeft dan niet.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]die naamgeving alpha beta en gamma heb ik bedacht
![]()
Ze citeren nog een ander artikel die een andere naamgeving hanteert maar die noemen ze dus niet
quote:Op woensdag 14 november 2012 09:02 schreef speknek het volgende:
Ik kan mensen hun edit history zien.
quote:Op woensdag 14 november 2012 09:03 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Doet me denken aan het Alpher-Bethe-Gamow paper. Bethe heeft kennelijk niks bijgedragen aan het paper
Handig idd.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:02 schreef speknek het volgende:
Ik kan mensen hun edit history zien.
Uhuh. Veel mensen gaan er bij mij gewoon vanuit dat ik nog steeeeeeeds studeerquote:Op woensdag 14 november 2012 00:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het promoveergedeelte is juist heel duidelijk: je mag je doctor noemen omdat je een originele en betekenisvolle bijdrage aan de kennis op je vakgebied hebt geleverd. Je hebt laten zien dat je het snapt en dat je zelf een zinvolle bijdrage kunt leveren.
Het is gewoon een soort meesterproef.
Slechts een e-penis meting dmv h-factors, shivo heeft gewonnenquote:
Ah, zoiets vermoedde ik alquote:Op woensdag 14 november 2012 10:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Slechts een e-penis meting dmv h-factors, shivo heeft gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |