Hoop toch van wel, anders moet er een boycot komen richting ESquote:
Laat hij nou niet dezelfde fout maken als Jos en eerst bij STR of Sauber instappenquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:52 schreef vosss het volgende:
Frijns gaat gewoon winnen en na die test met RBR flikkeren ze Webber uit de auto voor volgend jaar en rijdt Frijns het snot voor de ogen van Vettel.
WC 2013
Vosss is nog niet helemaal nuchter ;-)quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:52 schreef vosss het volgende:
Frijns gaat gewoon winnen en na die test met RBR flikkeren ze Webber uit de auto voor volgend jaar en rijdt Frijns het snot voor de ogen van Vettel.
WC 2013
Net wakker hequote:Op zondag 21 oktober 2012 12:56 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Vosss is nog niet helemaal nuchter ;-)
twitter:FortecM twitterde op zondag 21-10-2012 om 13:47:37We have a brief chat with @RFrijns before this afternoons championship decider! #WSR #FR35 http://t.co/QdX9Pb0e reageer retweet
Meeten!! Ben toch elk jaar daarquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:19 schreef JohnB52 het volgende:
Heel fijn dat ze dit weekend niks aan die camera doen...
Jammer dat Nürburgring er af is. Red Bull ring is toch stukje verder rijden. Dan maar naar Spa :-)
Moet-ie wel genoeg punten halen, dus minimaal 4de worden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:38 schreef Fir3fly het volgende:
Frijns wordt wel gestraft hiervoor hoor. Bird dus kampioen.
Mja Bird heeft zo te zien ook te weinig te punten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:38 schreef JohnB52 het volgende:
Hoe dan? Punten van de vorige race afpakken ?
Binnenkantquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:42 schreef THEFXR het volgende:
frijns zat duidelijk aan de buitenkant van de baan!
Zag het wel naar uit ja, maar ik zou toch eens de onboard van Robin willen zien voor de stuurbewegingen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:42 schreef sasquatsch het volgende:
Het was zeker geen Schumacher actie, hij probeerde hem gewoon aan de binnenkant in te halen. Kon alleen zijn lijn niet houden vanwege gebrek aan grip. Niet opzettelijk imho.
Beste coureur van de tweede helft van het seizoen. Als hij meteen aan het begin van het seizoen gereden had was hij kampioen geworden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:43 schreef JohnB52 het volgende:
Zit die Da Costa niet stiekem in de RBR5 ofzo? Die gaat best hard die gast!
1996 all over, Villeneuve Formule Renault kampioen 2012!quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:40 schreef King_Merc het volgende:
Frijns raakt nu al z,n punten kwijt ben ik bang..
Je hebt goed opgelet bij de commentatorquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:52 schreef JohnB52 het volgende:
Alleen Kubica heeft dat gedaan.
(maar dat was ook eerste seizoen)
Zelfde zou gelden voor Bianchi of Bird.:)quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:52 schreef JohnB52 het volgende:
Alleen Kubica heeft dat gedaan.
(maar dat was ook eerste seizoen)
Je weet niet eens wat er aan de hand is. Eerst afwachten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:59 schreef Fir3fly het volgende:
Over het seizoen gezien terechte kampioen maar toch wel een naar smaakje. Overigens was die move van Bianchi op Frijns briljant.
Dat lijkt me duidelijk een overoptimistische move. Niet opzettelijk natuurlijk, voornamelijk omdat hij moest verdedigen, maar Bianchi zou voor hetzelfde hier afgebrand worden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:06 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat er aan de hand is. Eerst afwachten.
Zolang hij niet Bianchi eruit torpedeert heeft hij niks verkeerds gedaan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk een overoptimistische move. Niet opzettelijk natuurlijk, voornamelijk omdat hij moest verdedigen, maar Bianchi zou voor hetzelfde hier afgebrand worden.
Zoals de Engelse commentator al zei nadat Bianchi zich zoals gisteren bij verremde:quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:04 schreef Tarado het volgende:
Netjes van Frijns en die Bianchi heeft er zelf al zoveel mensen afgereden, weet hij ook eens hoe dat voelt
quote:I am not convinced by Bianchi. He makes too many mistakes under pressure. Just like another Frenchman in a high category formula. And then they say Perez is not mature enough to drive a Ferrari
Goed verwoordquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zoals de Engelse commentator al zei nadat Bianchi zich zoals gisteren bij verremde:
[..]
quote:
Die indruk begin ik ook meer te krijgen hoe vaker ik de beelden bekijk....quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:37 schreef Vitalogy het volgende:
Ik zal het nog sterker zeggen, hij raakt hem niet. Rijdersfout van Bianchi.
Je ziet zeer duidelijk een wolkje rook op het moment dat ze elkaar raken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:37 schreef Vitalogy het volgende:
Ik zal het nog sterker zeggen, hij raakt hem niet.
Nietes!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je ziet zeer duidelijk een wolkje rook op het moment dat ze elkaar raken.
Ja achterwielen raken elkaarquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er komt wel een klein rookpluimpje achter vanaf. Ik denk dat de bandjes elkaar heel licht raken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die indruk begin ik ook meer te krijgen hoe vaker ik de beelden bekijk....
Volgens mij is dat gewoon wat stof wat opwaait aan de buitenkant van de baan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, dat is pas later, vergeet niet dat Frijns flink op de kerb zat. Bianchi zat op de gewone lijn en werd toen naar buiten gedrongen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon wat stof wat opwaait aan de buitenkant van de baan.
uhuh. Het was dom van Bianchi om zo de deur open te houden. En niet echt slim van Frijns om in het gat te duiken wat snel kleiner zou wordenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zoals ik het zie: Bianchi laat een gat, waar Frijns induikt en vervolgens door Bianchi de kerb op wordt gedrongen, waardoor hij de bocht niet meer kan houden en tegen Biachi aankomt die van de baan schiet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, dat is pas later, vergeet niet dat Frijns flink op de kerb zat. Bianchi zat op de gewone lijn en werd toen naar buiten gedrongen.
Zoiets. Maar het was maar een heel klein gat, en het leek er meer op dat hij die kant op ging om te verdedigen tegen Magnussen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zoals ik het zie: Bianchi laat een gat, waar Frijns induikt en vervolgens door Bianchi de kerb op wordt gedrongen, waardoor hij de bocht niet meer kan houden en tegen Biachi aankomt die van de baan schiet.
jup en daarom is het dom van Bianchi dat hij dat gat ook gewoon laat. Imo heeft de Fransman zijn uitvalbeurt aan zichzelf te dankenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zoiets. Maar het was maar een heel klein gat, en het leek er meer op dat hij die kant op ging om te verdedigen tegen Magnussen.
Waarom doe je dat?quote:
Schrijven alsof het een nieuwsbericht is. Hier mag je gewoon hij zeggen hoorquote:
Oh, maar ik schrijf gewoon zoals ik hier wil schrijven. Denk niet te veel na bij wat ik postquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Schrijven alsof het een nieuwsbericht is. Hier mag je gewoon hij zeggen hoor.
Heb jij al n eigen topic voor je auto?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:28 schreef vosss het volgende:
Kut gemist omdat ik met mn nieuwe auto bezig was![]()
Beelden van dat incident al te zien ergens?
nee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:57 schreef Burdie het volgende:
Hé, maar ff serieus, zullen we het gewoon weer over de formule 1 hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Waar lees je dat?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:50 schreef RJD het volgende:
En Bianchi wil naar de rechter vanwege het incident. Ben benieuwd.
Voorlopig mijn felicitaties aan Frijns.
twitter:Olav_Mol twitterde op zondag 21-10-2012 om 20:29:45Jules Bianchi wil naar de rechter vanwege tik Frijns. Wedstrijdleiding heeft m een 25 sec straf gegeven. Is nu Kampioen reageer retweet
quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:21 schreef Sinister-D- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee waarom?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:51 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Heb jij al n eigen topic voor je auto?
quote:Oct.22 (GMM) McLaren is reportedly seeking a new engine partner for its famous formula one team.
The Woking based team has been powered by Mercedes engines since 1995, but the German carmaker now has its own, entirely separate works team.
Indeed, McLaren's current Mercedes relationship will soon end, leaving the Martin Whitmarsh-led team having to become a normal engine 'customer' like Force India.
Honda, the Japanese carmaker who in the past enjoyed a successful F1 partnership with McLaren, has been mentioned as a possible alternative, particularly with the sport's rules switching from V8 to turbo V6s in 2014.
Honda pulled out of F1 after the 2008 season.
"I follow the rules, certainly, and if they present an opportunity then it would be nice to go back (to F1)," Honda's head of research and development Yoshiharu Yamamoto admitted this month.
The Sun newspaper said McLaren is indeed "looking to ditch Mercedes and reunite with Honda".
"There is no way McLaren will stay as a customer for Mercedes engines," a source is quoted as saying.
Cosworth kopen, kunnen ze de motoren in eigen beheer doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:15 schreef sasquatsch het volgende:
Nog meer F1 nieuws dan maar.
'McLaren wil af van Mercedes motor'
[..]
Of ze dat gaan doen weet ik niet ivm de straatauto van McLaren, niet dat ik die mooi vind, (outdated design) maar wel in het sportwagen segment een concurrentquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:25 schreef Peterselieman het volgende:
Een zakje geld kan denk ik VW wel overtuigen om de Formule 1 in te gaan. McLaren-Porsche.
Klinkt niet gek
twitter:f1enigma twitterde op maandag 22-10-2012 om 11:08:54Robin Frijns will test for Red Bull in the Abu Dhabi Young Driver Test reageer retweet
quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:43 schreef k_man het volgende:
En van Burdie.
Het formule 1 nieuwtjes topic... twee pagina en geen enkele post gaat over F1.
Robin Frijns kan nu gelijk de verschillen voelen tussen F1 wagens van twee verschillende teamsquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:18 schreef sasquatsch het volgende:
Drie teams hebben tot dusverre de line up voor de Abu Dhabi Young Driver Test bevestigd.
Sauber: Esteban Gutierrez, Robin Frijns
McLaren: Gary Paffet, Oliver Turvey, Kevin Magnusson
Red Bull: Antonio Felix Da Costa, Robin Frijns
For Media Information Purposes - No Regulatory Value.quote:During a constructive meeting, Jean Todt, the FIA President, in co-operation with Bernie Ecclestone, the Commercial Rights Holder, has presented to all F1 Team Principals the new structure of governance, including the new conditions of entry for the Concorde Agreement, starting in 2013.
All the participants in the meeting were encouraged to seek clarification which resulted in a fruitful and helpful debate on how the new structure would operate in 2013 and beyond.
A further important step has been achieved today to secure the future of the F1 World Championship which should lead to a final settlement to be reached between the FIA, the Commercial Rights Holder and the Teams in the coming weeks.
Zenden ze die test nog ergens uit?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:18 schreef sasquatsch het volgende:
Drie teams hebben tot dusverre de line up voor de Abu Dhabi Young Driver Test bevestigd.
Sauber: Esteban Gutierrez, Robin Frijns
McLaren: Gary Paffet, Oliver Turvey, Kevin Magnusson
Red Bull: Antonio Felix Da Costa, Robin Frijns
Bernie kennende is dat nergens te volgen.quote:
Wat is de line up dan? Hulkenberg ok, maar Guetierrez lijkt me niet echt de nieuwe topper !quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:34 schreef nils7 het volgende:
is Frijns trouwens kampioen geworden...?
ah ja
De line up van Sauber ziet er zo voor 2013 prima uit dacht ik zo
Nee!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:53 schreef nils7 het volgende:
Oh ja... ik was Nico vergeten, was die al bevestigd dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |