Je hebt goed opgelet bij de commentatorquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:52 schreef JohnB52 het volgende:
Alleen Kubica heeft dat gedaan.
(maar dat was ook eerste seizoen)
Zelfde zou gelden voor Bianchi of Bird.:)quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:52 schreef JohnB52 het volgende:
Alleen Kubica heeft dat gedaan.
(maar dat was ook eerste seizoen)
Je weet niet eens wat er aan de hand is. Eerst afwachten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:59 schreef Fir3fly het volgende:
Over het seizoen gezien terechte kampioen maar toch wel een naar smaakje. Overigens was die move van Bianchi op Frijns briljant.
Dat lijkt me duidelijk een overoptimistische move. Niet opzettelijk natuurlijk, voornamelijk omdat hij moest verdedigen, maar Bianchi zou voor hetzelfde hier afgebrand worden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:06 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat er aan de hand is. Eerst afwachten.
Zolang hij niet Bianchi eruit torpedeert heeft hij niks verkeerds gedaan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk een overoptimistische move. Niet opzettelijk natuurlijk, voornamelijk omdat hij moest verdedigen, maar Bianchi zou voor hetzelfde hier afgebrand worden.
Zoals de Engelse commentator al zei nadat Bianchi zich zoals gisteren bij verremde:quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:04 schreef Tarado het volgende:
Netjes van Frijns en die Bianchi heeft er zelf al zoveel mensen afgereden, weet hij ook eens hoe dat voelt
quote:I am not convinced by Bianchi. He makes too many mistakes under pressure. Just like another Frenchman in a high category formula. And then they say Perez is not mature enough to drive a Ferrari
Goed verwoordquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zoals de Engelse commentator al zei nadat Bianchi zich zoals gisteren bij verremde:
[..]
quote:
Die indruk begin ik ook meer te krijgen hoe vaker ik de beelden bekijk....quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:37 schreef Vitalogy het volgende:
Ik zal het nog sterker zeggen, hij raakt hem niet. Rijdersfout van Bianchi.
Je ziet zeer duidelijk een wolkje rook op het moment dat ze elkaar raken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:37 schreef Vitalogy het volgende:
Ik zal het nog sterker zeggen, hij raakt hem niet.
Nietes!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je ziet zeer duidelijk een wolkje rook op het moment dat ze elkaar raken.
Ja achterwielen raken elkaarquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je ziet zeer duidelijk een wolkje rook op het moment dat ze elkaar raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |