pff het is toch niet roze ofzo?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:51 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Het ziet er hiermee meer uit als een babymonument, terwijl zo'n goed monument een veel respectvoller uiterlijk verdient
De kleuren zien er vredig en rustig uit, zoals het hoort bij zo'n monument. Alleen voor het monument zou ik eerder iets zoals Helvetica of desnoods Arial gebruiken als lettertypequote:
het is bewust gedaan als protest tegen het kutbeleid dat hierover gevoerd is. de tekst moetst aangepast worden omdat er joden geklaagd hadden dat er duitsers herdacht werden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:55 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
De kleuren zien er vredig en rustig uit, zoals het hoort bij zo'n monument. Alleen voor het monument zou ik eerder iets zoals Helvetica of desnoods Arial gebruiken als lettertype
Als de verzoening die men met het bord poogde te bereiken, er niet komt, moet men het bord niet plaatsen vind ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is bewust gedaan als protest tegen het kutbeleid dat hierover gevoerd is. de tekst moetst aangepast worden omdat er joden geklaagd hadden dat er duitsers herdacht werden.
Er staat als tekst 'verzoening' maar hij betekent in feite niets, aangezien niet iedereen verzoend met elkaar is. Deze joden haten nog steeds en zijn nog niet verzoend met hun medemens.
Daarom is het dus in comic sans gedaan, om aan te geven dat het allemaal nep is, een lachertje.
Ik vind het een mooie vorm van protest.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:02 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Als de verzoening die men met het bord poogde te bereiken, er niet komt, moet men het bord niet plaatsen vind ik
Anti-comic-sans-gen bestaat uiteraard niet ( heb jaren genetica bestudeerd).quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Maanvis, ik denk dat bij jou het anti-comic-sans-gen ontbreekt. Als je dat gen hebt, dan is Comic Sans echt het meest verschrikkelijke lettertype dat je tegen kunt komen. Zo erg, dat als je het ziet je nekharen overeind gaan staan
Ze weten niet dat het comic sans is misschien, maar het is wel degelijk zichtbaar een ongepast lettertype voor dit monument.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:18 schreef Specularium het volgende:
Mensen die niet op fora hangen geven hier geen neuk om.
het monument zelf is een lachertje, dus het lettertype past daar perfect bij.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:24 schreef Taperol het volgende:
[..]
Ze weten niet dat het comic sans is misschien, maar het is wel degelijk zichtbaar een ongepast lettertype voor dit monument.
Hoezo ongepast? Wordt op zoveel grafmonumenten gebruikt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:24 schreef Taperol het volgende:
[..]
Ze weten niet dat het comic sans is misschien, maar het is wel degelijk zichtbaar een ongepast lettertype voor dit monument.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoezo ongepast? Wordt op zoveel grafmonumenten gebruikt.
Als je voorbeelden kunt noemen wil ik je graag geloven. Ik heb het zelf nooit gezien, om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoezo ongepast? Wordt op zoveel grafmonumenten gebruikt.
Daar kan ik mee instemmen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het monument zelf is een lachertje, dus het lettertype past daar perfect bij.
Ga morgen eens een begraafplaats bezoeken, dan kun je zelf zien dat je ongelijk hebtquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:27 schreef Taperol het volgende:
[..]
Als je voorbeelden kunt noemen wil ik je graag geloven. Ik heb het zelf nooit gezien, om eerlijk te zijn.
Ik heb op een begraafplaats gewerkt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:27 schreef Taperol het volgende:
[..]
Als je voorbeelden kunt noemen wil ik je graag geloven. Ik heb het zelf nooit gezien, om eerlijk te zijn.
Ik ga even huilen in een hoekje hier om.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb op een begraafplaats gewerkt.
Maar die was nepquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond die van 'Har' Mulisch leuker.
Nouja, je ziet wel dat het linkerberichtje veel deftiger staat.quote:
Tsja, arial is ook niet allesquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, je ziet wel dat het linkerberichtje veel deftiger staat.
Dat is dan ook het enige, de comic sans hype is puur internet.
Maar die rechter springt er wel meteen uit. Als dan ook nog eens het eerste woord om de overledene te omschrijven 'eigenzinnig' is, kan ik me wel iets bij de keuze voorstellen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, je ziet wel dat het linkerberichtje veel deftiger staat.
Dat is dan ook het enige, de comic sans hype is puur internet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |