Ze weten niet dat het comic sans is misschien, maar het is wel degelijk zichtbaar een ongepast lettertype voor dit monument.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:18 schreef Specularium het volgende:
Mensen die niet op fora hangen geven hier geen neuk om.

het monument zelf is een lachertje, dus het lettertype past daar perfect bij.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:24 schreef Taperol het volgende:
[..]
Ze weten niet dat het comic sans is misschien, maar het is wel degelijk zichtbaar een ongepast lettertype voor dit monument.

Hoezo ongepast? Wordt op zoveel grafmonumenten gebruikt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:24 schreef Taperol het volgende:
[..]
Ze weten niet dat het comic sans is misschien, maar het is wel degelijk zichtbaar een ongepast lettertype voor dit monument.

quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoezo ongepast? Wordt op zoveel grafmonumenten gebruikt.

Als je voorbeelden kunt noemen wil ik je graag geloven. Ik heb het zelf nooit gezien, om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoezo ongepast? Wordt op zoveel grafmonumenten gebruikt.
Daar kan ik mee instemmen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het monument zelf is een lachertje, dus het lettertype past daar perfect bij.

Ga morgen eens een begraafplaats bezoeken, dan kun je zelf zien dat je ongelijk hebtquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:27 schreef Taperol het volgende:
[..]
Als je voorbeelden kunt noemen wil ik je graag geloven. Ik heb het zelf nooit gezien, om eerlijk te zijn.

Ik heb op een begraafplaats gewerkt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:27 schreef Taperol het volgende:
[..]
Als je voorbeelden kunt noemen wil ik je graag geloven. Ik heb het zelf nooit gezien, om eerlijk te zijn.

Ik ga even huilen in een hoekje hier om.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb op een begraafplaats gewerkt.

Maar die was nepquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond die van 'Har' Mulisch leuker.

Nouja, je ziet wel dat het linkerberichtje veel deftiger staat.quote:

Tsja, arial is ook niet allesquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, je ziet wel dat het linkerberichtje veel deftiger staat.
Dat is dan ook het enige, de comic sans hype is puur internet.

Maar die rechter springt er wel meteen uit. Als dan ook nog eens het eerste woord om de overledene te omschrijven 'eigenzinnig' is, kan ik me wel iets bij de keuze voorstellen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, je ziet wel dat het linkerberichtje veel deftiger staat.
Dat is dan ook het enige, de comic sans hype is puur internet.

Tof ik ben beroemd!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:02 schreef Scorpie het volgende:
Misschien oud, maar toch:
http://www.omroepbrabant.(...)isd+op+internet.aspx

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |