quote:In tegenstelling tot wat vaak wordt geschreven, is Lex Immers afgelopen zomer niet door Feyenoord gekocht. De aanvallende middenvelder is nog eigendom van ADO Den Haag en speelt op huurbasis in De Kuip.
Dat schrijft Sander van Hal, Feyenoord-watcher van NUsport, zaterdag op de website van het tijdschrift. Immers wordt voor dit seizoen officieel gehuurd van ADO, alvorens hij definitief wordt overgenomen.
De constructie zou te maken kunnen hebben met de financiële situatie van Feyenoord. Overigens meldden de Rotterdammers afgelopen zomer al wel dat Immers de komende vier seizoenen aan de club is verbonden.
Martin van Geel heeft sinds zijn komst in 2011 niet meer dan 300.000 euro aan transfersommen uitgegeven. Dat bedrag ging volledig op aan Harmeet Singh, de 21-jarige middenvelder die overkwam van Vålerengen IF. Voor Immers wordt in de zomer naar verluidt 800.000 euro overgemaakt
Singh is niet beter dan Clasie, Leerdam, Immers, Vormer, Vilhena. Zo traag als poep die vent, heeft mij totaal nog niet overtuigd. Rest wel mee eens.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:14 schreef Tito_Makani het volgende:
Singh,Vilhena en Achabar verdienen meer speeltijd.
Snap niet waarom Koeman gewoon niet een keer een helft met Achabar in de spits speelt of met Vilhena op het middenveld ipv 10 minuten
Waarop beoordeel jij hem? Hij heeft nog geen 90 minuten gespeeld dit seizoen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Singh is niet beter dan Clasie, Leerdam, Immers, Vormer, Vilhena. Zo traag als poep die vent, heeft mij totaal nog niet overtuigd. Rest wel mee eens.
Op de momenten dat ik hem heb zien spelen heeft hij mij niet overtuigd. De spelers die er nu instaan vind ik overtuigender.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:16 schreef E.H. het volgende:
[..]
Waarop beoordeel jij hem? Hij heeft nog geen 90 minuten gespeeld dit seizoen.
Dat vind ik te makkelijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op de momenten dat ik hem heb zien spelen heeft hij mij niet overtuigd. De spelers die er nu instaan vind ik overtuigender.
Ik wist dat de uit statistieken tegen vvv slecht waren maar dit is wel heel triestquote:
Waarom eigenlijk niet? Singh was toch zo'n talent?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:16 schreef E.H. het volgende:
[..]
Waarop beoordeel jij hem? Hij heeft nog geen 90 minuten gespeeld dit seizoen.
Voor de toekomst, ja.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Singh was toch zo'n talent?
Heeft te maken met binnenlandse regels. In andere landen mag het wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:50 schreef PIETR het volgende:
FIFA zet streep door transfer vader en zoon Hansson naar Feyenoord
De familie Hansson zag het al helemaal voor zich: zoon Emil kon gaan spelen in de jeugdopleiding van Feyenoord en vader Emil, assistent-trainer bij Brann Bergen, zou ook een functie krijgen in Rotterdam. Feyenoord was al akkoord met beide partijen, maar de wereldvoetbalbond (FIFA) steekt er een stokje voor. Het orgaan staat de pas veertienjarige Hanssen niet toe naar Feyenoord te trekken.
Hanssen geldt als een talent bij zijn Noorse club en reisde al meerdere malen af naar Nederland om mee te trainen bij Feyenoord. Zijn vader heeft het bovendien niet meer naar zijn zin bij Brann en sloeg een nieuwe aanbieding van de club af. Geregeld werd dat vader en zoon en ook de moeder van de speler naar Rotterdam-Zuid zouden gaan om daar verder te werken aan de toekomst.
De FIFA wil echter niet dat een veertienjarig talent nu al de overstap maakt: Hanssen moet nog twee jaar wachten. Omdat vader Hanssen zijn baan bij Brann reeds opzegde, zit men met een probleem. Voorlopig blijft de familie in Noorwegen. “Ik kan weinig veranderen aan de FIFA-regels, het is erg jammer maar zo is het”, laat vader Hanssen weten aan Aftenbladet. Hij zal nu enige maanden zonder werk zitten. “Ik sta open voor aanbiedingen binnen de voetballerij”, zegt hij.
[ afbeelding ]
Over meten met twee maten gesproken
Als Noorwegen bij de EU zou zitten zou het misschien makkelijker zijn?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:10 schreef PIETR het volgende:
Als die familie wil verhuizen naar Nederland, en die jongen wil zich aanmelden bij Feyenoord dan kan de FIFA dit toch helemaal niet tegenhouden?
Hij is bijna 22quote:
Je ziet toch wel dat Van Geel dit zegt om de druk van zo'n jongen af te halen? Je moet het niet letterlijk nemen. Hij weet ook dondersgoed dat Singh tijd nodig zal hebben om zich aan te passen aan het niveau in de Eredivisie; daarnaast hebben we een middenveld met spelers die niet veel voor elkaar onderdoen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij is bijna 22. Toen had Messi de CL al gewonnen. Clasie, De Vrij, BMI en Leerdam zijn allemaal jonger.
Zou het eindelijk eens lukken van VVV te winnen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:10 schreef Haringkop het volgende:
Zo zou het ons eindelijk eens lukken te profiteren van de misstappen van de concurrentie?
Wel negatieve cijfers voor zowel VVV als Feyenoord.quote:VVV-VENLO - FEYENOORD
• VVV-Venlo is de enige ploeg zonder overwinning in de Eredivisie (W0 G3 V5).
• Met vorig seizoen meegerekend wacht VVV-Venlo al acht duels op een overwinning (laatste winst FC Twente 4-2 op 6 mei 2012).
• Feyenoord is al drie uitduels op rij zonder overwinning (W0 G1 V2).
• Miquel Nelom en Bruno Martins Indi misten nog geen minuut bij Feyenoord. (acht duels, 720 minuten).
• VVV-Venlo heeft de meest gepasseerde defensie van de Eredivisie, met 21 tegengoals. In Venlo kreeg de ploeg van Ton Lokhoff in vier duels reeds vijftien tegentreffers.
• Feyenoord verloor de laatste twee edities in Venlo. Vorig seizoen nog met 2-1 (winnende goal van Ismo Vorstermans).
• Het is 21 jaar geleden dat de Rotterdammers bij VVV drie punten pakten. Op acht september 1991 was de eindstand 0-1 (doelpunt Gaston Taument).
• VVV verdedigt tot nu toe het minst efficiënt in de Eredivisie. Van de 94 doelpogingen vlogen er 21 binnen (22,34%).
NOOT: Alle stats hebben betrekking op reguliere Eredivisiewedstrijden
Lijkt me niet dat dat 2.5 uur vantevoren bekend is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:05 schreef Grifte het volgende:
Achahbar basis?
Schijnt net op EL gezegd te zijn
Op EL zeiden ze dat het nog onduidelijk was. Of Achahbar op rechts, of Fernandez. Afwachten dus....quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:05 schreef Grifte het volgende:
Achahbar basis?
Schijnt net op EL gezegd te zijn
En Verhoek dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Op EL zeiden ze dat het nog onduidelijk was. Of Achahbar op rechts, of Fernandez. Afwachten dus....
Eens. Net als de creativiteit van Achahbar ipv die counteraanvaller Fernandezquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:24 schreef Grifte het volgende:
Leerdam weer op het middenveld, Vilhena's creativiteit zou je juist in zo,n wedstrijd kunnen gebruiken...
Niets anders verwacht van Koemanquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:21 schreef Grifte het volgende:
Opstelling #Feyenoord: Lamprou; Janmaat, Martins Indi, Mathijsen, Nelom; Leerdam, Clasie, Lex Immers; Verhoek, Pellč, Fernandez
Nee helaas niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Niets anders verwacht van Koeman
Begin eerst maar eens met Vilhena en Achahbar, die Idrissi is nog 16 toch?quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:43 schreef vandermar het volgende:
Ik hoopte op Oussama Idrissi, Robbert de Vos, Boy de Jong, Boetius. Maar helaas
nee. Dit weet je al vtv. Iedereen speelt gelijk, goede kans om vandaag een stap te zetten, maar we laten het hangen en verliezen. Zoals altijd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:10 schreef Haringkop het volgende:
Zo zou het ons eindelijk eens lukken te profiteren van de misstappen van de concurrentie?
Hahaquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:53 schreef macca728 het volgende:
je kan ook een statement maken en Fernandez nu wisselen.
dat gebeurd nuquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:53 schreef macca728 het volgende:
Koeman heeft je gehoordquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:53 schreef macca728 het volgende:
Mooi, opzouten met die gastquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:59 schreef Dekatria het volgende:
'Einde van de carriere van Fernandez' aldus Radio Rijnmond.
Onzin natuurlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:59 schreef Dekatria het volgende:
hij speelt als flankspelerquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee hoor, liever Achahbar ipv middenvelder.
Einde van zijn carričre bij Feyenoord, verwachten ze daar jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:59 schreef Dekatria het volgende:
Hoe komen ze erbij? Is toch gewoon de tweede/derde spits en heeft nog een contract.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Einde van zijn carričre bij Feyenoord, verwachten ze daar ja.
Jij was de snelstequote:Op zondag 21 oktober 2012 15:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is ook niet echt lastig.
Leerdam is beter dan Vilhena hoor...quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:03 schreef satecl het volgende:
Nu nog Vilhena voor Leerdam en ik heb nog hoop op 1 punt.
Ze verwachten gewoon dat Koeman voorlopig andere spelers de voorkeur zal gevenquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe komen ze erbij? Is toch gewoon de tweede/derde spits en heeft nog een contract.
Totaal geen creativiteit. Dat hebben ze nu net nodig.quote:
No shit, dat is al het hele seizoen zo, maar dat betekent toch niet 'einde carričre'.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze verwachten gewoon dat Koeman voorlopig andere spelers de voorkeur zal geven.
Zo formuleerden ze het wel, maar echt einde carričre zal het niet zijn, ook niet bij Feyenoord. Op de bank bij Jong Feyenoord is ook carričre namelijkquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
No shit, dat is al het hele seizoen zo, maar dat betekent toch niet 'einde carričre'.
Ik geloof wel dat ze het zo formuleerden, maar het is onzin. Als Pelle zich volgende week blesseert zit Fernandez gewoon weer bij de selectie. Alles kan verkeren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo formuleerden ze het wel, maar echt einde carričre zal het niet zijn, ook niet bij Feyenoord. Op de bank bij Jong Feyenoord is ook carričre namelijk.
Ach, we hebben dit jaar ook al een paar keer een 100%-strafschop niet gehad natuurlijkquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:16 schreef onlogisch het volgende:
Nou, ik weet niet of dat nou een penal was hoor
was het ook niet, maar boeiendquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:16 schreef onlogisch het volgende:
Nou, ik weet niet of dat nou een penal was hoor
Wil geen direct verband trekken maar sinds zijn komst is het veldbeeld wel wat omgeslagen in ons voordeelquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:20 schreef Dekatria het volgende:
Goossens valt me alles mee.
Maar dat is dan ook niet zo lastig als je erin komt voor Fernandez
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Jongens, zometeen fernandez ff man of the match stemmen?
maak een topic aan met linkje, is wel grappig.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Jongens, zometeen fernandez ff man of the match stemmen?
Afkloppen, ouwe reus.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:36 schreef Muto het volgende:
Belangrijker. Goossens speelt al 20 minuten zonder geblesseerd te zijn geraakt.
Al gedaan.quote:
ben mobiel kan dus nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
maak een topic aan met linkje, is wel grappig.
Klopt, zijn positiespel is heel behoorlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:46 schreef jakees het volgende:
Weer loopt Immers enorm vrij met die trekbal van Janmaat. Heeft wel een neusje voor het op de juiste plaats staan.
Zijn techniek ietsje minder helaas.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt, zijn positiespel is heel behoorlijk.
HA!quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:23 schreef asco het volgende:
Wordt gewoon 2-4. Die 2-1 net voor rust geeft ze vleugels.
Verhoek wordt veel te snel afgeschreven. Al mag hij van mij wel dat koorknapenkapsel aanpassen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:54 schreef TC03 het volgende:
Goals van Pelle, Immers en Verhoek. Moet toch niet gekker worden.
Mwuah, afgeschreven, hij speelde ook gewoon echt niet goed...quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:55 schreef jakees het volgende:
[..]
Verhoek wordt veel te snel afgeschreven. Al mag hij van mij wel dat koorknapenkapsel aanpassen.
Nou heel veel mensen vinden hem te slecht en alles. Ik vind dat je dat pas na een wedstrijd of 10 kan zeggen niet na 3 wedstrijden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mwuah, afgeschreven, hij speelde ook gewoon echt niet goed...
Eens.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:57 schreef jakees het volgende:
[..]
Nou heel veel mensen vinden hem te slecht en alles. Ik vind dat je dat pas na een wedstrijd of 10 kan zeggen niet na 3 wedstrijden.
Mooi man, soort streekjournaal.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:02 schreef FalleNk810i het volgende:
Het is druk bij de tap
Staan 4 mensen haha
Die beelden af en toe...
Haha, krijgen ze ook aandacht die nep duitsersquote:
Idd. Hij had er al 3, 4 kunnen maken als die een beetje meer rust / techniek had gehad. Pelle speelt echt geweldig vandaag.quote:
Idd!quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:06 schreef satecl het volgende:
Gevaarlijk van Koeman. 3x wisselen met 2-3
De Chuck Norris onder de voetballers dus.quote:
Gaston Taumentquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:24 schreef CasselerRIP het volgende:
Eerste winst sinds de 0-1 van Taument, godver
Niet tussen de supporters dus wel jammer had wel mooie beelden opgeleverd denk ik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:26 schreef asco het volgende:
Guidetti te gast bij EL tijdens de topper.
In het stadion bij verslaggever, of in de studio?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:26 schreef asco het volgende:
Held.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:26 schreef asco het volgende:
Stadion denk ik, lijkt me niet dat tie hierheen komt om in n studio te zittenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
In het stadion bij verslaggever, of in de studio?
Volgens mij in de studio.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
In het stadion bij verslaggever, of in de studio?
Goossens viel me nog mee hoor. Ben benieuwd wat hij laat zien als er wat meer ritme in zit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:34 schreef Gert het volgende:
Goossens... hmm.. hopelijk is het gebrek aan wedstrijdritme.
Hopen dat ze weer voor Z4 interviewen, hem even flink toezingenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:36 schreef Sejt het volgende:
"John Guidetti wordt volgende week overgevlogen om als analist uitgebreid voor te beschouwen op de klassieker bij Eredivisie Live."
EL
Het was ook niet echt slecht, maar hij koos vaak voor een blinde trap naar voren.Dat gebrek aan rust is hopelijk gebrek aan wedstrijdritme.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Goossens viel me nog mee hoor. Ben benieuwd wat hij laat zien als er wat meer ritme in zit.
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 21-10-2012 om 16:51:18Koeman prijst Verhoek en Goossens: 'John speelde de bal wel naar de goede kleur en dat deden teveel spelers niet.' #vvvfey reageer retweet
In vorm zal je wel wat hebben aan die jongen. Heeft een goede linker en kan hem volgens mij zo op de kop van Pelle leggen. Verhoek kan hetzelfde en deed het vandaag ook.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Koeman is gecharmeerd van Goossens, die zal dus wanneer fit waarschijnlijk in de basis staan.
Ja vond ik ook. Gewoon goede controle had hij (dat ik dit al een goed iets ga vinden...) en had dreiging. Vond Singh ook goed spelen al kan dat ook aan de tegenstander en tijdstip liggen.quote:
Ik zeg toch ook niet dat het een terechte pingel was.quote:
Gaat meer om de titelquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het een terechte pingel was.
Ja, ik snapte hem. Sowieso Kuipersquote:
nelomquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:32 schreef DonRaja het volgende:
Immers, Verhoek, Pelle... Op wie moeten we nou nog mekkeren?(maar goed dat we Guyon nog hebben)
Leerdamquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:32 schreef DonRaja het volgende:
Immers, Verhoek, Pelle... Op wie moeten we nou nog mekkeren?(maar goed dat we Guyon nog hebben)
quote:Koeman prijst Verhoek en Goossens: 'John speelde de bal wel naar de goede kleur en dat deden teveel spelers niet.'
Ik nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:48 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik vond ook Nelom sterk spelen vandaag (eerste kwartier niet gezien).
Verdorie! Dat heb ik nét helemaal uit zitten rekenen! Ik dacht, goh, laat ik dat een posten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Toch erg netjes. Uit de 9 wedstrijden die we nu gespeeld hebben, haalden we vorig seizoen welgeteld 9 punten. Nu toch al 8 meer. Koeman bewijst tot nu toe gewoon dat de boel aardig goed op de rails ligt en dat vorig seizoen geen uitzondering hoeft te zijn.
Volledige vertrouwen in een top 3 klassering.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:59 schreef exile79 het volgende:
[..]
Verdorie! Dat heb ik nét helemaal uit zitten rekenen! Ik dacht, goh, laat ik dat een posten.
dit is nogal een understatementquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:02 schreef vandermar het volgende:
Makkelijke overwinning vandaag, geen moment in de problemen geweest.
Vilhena toch?quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wie was de speler die verhoek omhelsde na zijn goal? zat op de bank
Die ziet er ook steeds anders uitquote:
Tot nu toe toch de grote wedstrijden verloren. Afwachten tot de klassieker zondag en niet baseren op wedstrijden tegen clubs uit het rechter rijtje. Als je die wint heb je een meer realistisch beeld van waar je staat lijkt me.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Toch erg netjes. Uit de 9 wedstrijden die we nu gespeeld hebben, haalden we vorig seizoen welgeteld 9 punten. Nu toch al 8 meer. Koeman bewijst tot nu toe gewoon dat de boel aardig goed op de rails ligt en dat vorig seizoen geen uitzondering hoeft te zijn.
Volledige vertrouwen in een top 3 klassering.
Pas 1 gehad. En die verloren we vorig seizoen ook.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Tot nu toe toch de grote wedstrijden verloren.
Vitesse uit is tegenwoordig ook een grote wedstrijd naar het schijnt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Pas 1 gehad. En die verloren we vorig seizoen ook.
Hahaha, nee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vitesse uit is tegenwoordig ook een grote wedstrijd naar het schijnt.
Vitesse (hoewel onterecht verloren) is dit jaar ook een grote tegenstander.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Pas 1 gehad. En die verloren we vorig seizoen ook.
Precies.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja het is ook niet mijn mening
Laten we het hopen ja, wat vond je trouwens van Goossens en Harry?quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies.
Ik mag trouwens aannemen dat dit de laatste wedstrijd van Fernandez in een Feyenoord-shirt was en dat het kindsoldaat volgende week op het bankje zit? Wat een drama die twee zeg.
Dat dus. Fernandez vond ik altijd al extreem slecht, maar dat mocht ik nooit te hard roepen van inZanityquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies.
Ik mag trouwens aannemen dat dit de laatste wedstrijd van Fernandez in een Feyenoord-shirt was en dat het kindsoldaat volgende week op het bankje zit? Wat een drama die twee zeg.
Goossens viel wel prima in, helemaal na zo lang eruit te hebben gelegen. Die Singh niet echt gezien, op een poort na geloof ik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:38 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Laten we het hopen ja, wat vond je trouwens van Goossens en Harry?
Was een mooie actie, ja. Jammer van zijn voorzet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Goossens viel wel prima in, helemaal na zo lang eruit te hebben gelegen. Die Singh niet echt gezien, op een poort na geloof ik.
Hopelijk volgende week al. Met De Vrij erbij heb je meteen ook meer goede opbouw naar voren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:39 schreef Muto het volgende:
Nelom was ook echt slecht. Kon Fernandez (tja hij zou toch niks ermee gedaan hebben) wegsturen, maar gaf kutpasses. BMI op die plek binnenkort zou lekker zijn.
Denk het niet. Ik verwacht een invalbeurt van De Vrij a la Twente-thuis vorig seizoen.quote:
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op zondag 21-10-2012 om 17:54:51#Koeman tot slot: ,,Stefan de Vrij gaat 45 minuten spelen morgen met de beloften. We verwachten dat Schaken volgende week kan spelen.” reageer retweet
Maar wel te begrijpen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:53 schreef Caland het volgende:
Jammer trouwens dat die training zaterdag in de Kuip is.
Ach, die paar brandgaatjes op het veld. Op varkenoord is het toch net wat intiemer en toffer altijd.quote:
Precies, zelfs een luxeprobleem op de flank nu.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:53 schreef zoekeenleven het volgende:
Tegen Ajax iedereen fit dus, word nog interessant wie er speelt dus
Het wordt sowieso interessantquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:53 schreef zoekeenleven het volgende:
Tegen Ajax iedereen fit dus, word nog interessant wie er speelt dus
Nou ja, het veld is nu natuurlijk veel meer afgesloten door die hoge hekken. Het is gewoon te klein geworden, ze hadden het hoofdveld van Varkenoord moeten nemen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, die paar brandgaatjes op het veld. Op varkenoord is het toch net wat intiemer en toffer altijd.
Guidetti zit volgende week trouwens bij EL, die zal dus wel niet tussen het publiek gaan staan
"Luxeprobleem" als je het mij vraagt allemaal middelmaat.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Precies, zelfs een luxeprobleem op de flank nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |