Zo formuleerden ze het wel, maar echt einde carrière zal het niet zijn, ook niet bij Feyenoord. Op de bank bij Jong Feyenoord is ook carrière namelijkquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
No shit, dat is al het hele seizoen zo, maar dat betekent toch niet 'einde carrière'.
Ik geloof wel dat ze het zo formuleerden, maar het is onzin. Als Pelle zich volgende week blesseert zit Fernandez gewoon weer bij de selectie. Alles kan verkeren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo formuleerden ze het wel, maar echt einde carrière zal het niet zijn, ook niet bij Feyenoord. Op de bank bij Jong Feyenoord is ook carrière namelijk.
Ach, we hebben dit jaar ook al een paar keer een 100%-strafschop niet gehad natuurlijkquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:16 schreef onlogisch het volgende:
Nou, ik weet niet of dat nou een penal was hoor
was het ook niet, maar boeiendquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:16 schreef onlogisch het volgende:
Nou, ik weet niet of dat nou een penal was hoor
Wil geen direct verband trekken maar sinds zijn komst is het veldbeeld wel wat omgeslagen in ons voordeelquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:20 schreef Dekatria het volgende:
Goossens valt me alles mee.
Maar dat is dan ook niet zo lastig als je erin komt voor Fernandez
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Jongens, zometeen fernandez ff man of the match stemmen?
maak een topic aan met linkje, is wel grappig.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Jongens, zometeen fernandez ff man of the match stemmen?
Afkloppen, ouwe reus.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:36 schreef Muto het volgende:
Belangrijker. Goossens speelt al 20 minuten zonder geblesseerd te zijn geraakt.
Al gedaan.quote:
ben mobiel kan dus nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
maak een topic aan met linkje, is wel grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |