Ja, ik snapte hem. Sowieso Kuipersquote:
nelomquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:32 schreef DonRaja het volgende:
Immers, Verhoek, Pelle... Op wie moeten we nou nog mekkeren?(maar goed dat we Guyon nog hebben)
Leerdamquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:32 schreef DonRaja het volgende:
Immers, Verhoek, Pelle... Op wie moeten we nou nog mekkeren?(maar goed dat we Guyon nog hebben)
quote:Koeman prijst Verhoek en Goossens: 'John speelde de bal wel naar de goede kleur en dat deden teveel spelers niet.'
Ik nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:48 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik vond ook Nelom sterk spelen vandaag (eerste kwartier niet gezien).
Verdorie! Dat heb ik nét helemaal uit zitten rekenen! Ik dacht, goh, laat ik dat een posten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Toch erg netjes. Uit de 9 wedstrijden die we nu gespeeld hebben, haalden we vorig seizoen welgeteld 9 punten. Nu toch al 8 meer. Koeman bewijst tot nu toe gewoon dat de boel aardig goed op de rails ligt en dat vorig seizoen geen uitzondering hoeft te zijn.
Volledige vertrouwen in een top 3 klassering.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:59 schreef exile79 het volgende:
[..]
Verdorie! Dat heb ik nét helemaal uit zitten rekenen! Ik dacht, goh, laat ik dat een posten.
dit is nogal een understatementquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:02 schreef vandermar het volgende:
Makkelijke overwinning vandaag, geen moment in de problemen geweest.
Vilhena toch?quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wie was de speler die verhoek omhelsde na zijn goal? zat op de bank
Die ziet er ook steeds anders uitquote:
Tot nu toe toch de grote wedstrijden verloren. Afwachten tot de klassieker zondag en niet baseren op wedstrijden tegen clubs uit het rechter rijtje. Als je die wint heb je een meer realistisch beeld van waar je staat lijkt me.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Toch erg netjes. Uit de 9 wedstrijden die we nu gespeeld hebben, haalden we vorig seizoen welgeteld 9 punten. Nu toch al 8 meer. Koeman bewijst tot nu toe gewoon dat de boel aardig goed op de rails ligt en dat vorig seizoen geen uitzondering hoeft te zijn.
Volledige vertrouwen in een top 3 klassering.
Pas 1 gehad. En die verloren we vorig seizoen ook.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Tot nu toe toch de grote wedstrijden verloren.
Vitesse uit is tegenwoordig ook een grote wedstrijd naar het schijnt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Pas 1 gehad. En die verloren we vorig seizoen ook.
Hahaha, nee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vitesse uit is tegenwoordig ook een grote wedstrijd naar het schijnt.
Vitesse (hoewel onterecht verloren) is dit jaar ook een grote tegenstander.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Pas 1 gehad. En die verloren we vorig seizoen ook.
Precies.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja het is ook niet mijn mening
Laten we het hopen ja, wat vond je trouwens van Goossens en Harry?quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies.
Ik mag trouwens aannemen dat dit de laatste wedstrijd van Fernandez in een Feyenoord-shirt was en dat het kindsoldaat volgende week op het bankje zit? Wat een drama die twee zeg.
Dat dus. Fernandez vond ik altijd al extreem slecht, maar dat mocht ik nooit te hard roepen van inZanityquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies.
Ik mag trouwens aannemen dat dit de laatste wedstrijd van Fernandez in een Feyenoord-shirt was en dat het kindsoldaat volgende week op het bankje zit? Wat een drama die twee zeg.
Goossens viel wel prima in, helemaal na zo lang eruit te hebben gelegen. Die Singh niet echt gezien, op een poort na geloof ik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:38 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Laten we het hopen ja, wat vond je trouwens van Goossens en Harry?
Was een mooie actie, ja. Jammer van zijn voorzet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Goossens viel wel prima in, helemaal na zo lang eruit te hebben gelegen. Die Singh niet echt gezien, op een poort na geloof ik.
Hopelijk volgende week al. Met De Vrij erbij heb je meteen ook meer goede opbouw naar voren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:39 schreef Muto het volgende:
Nelom was ook echt slecht. Kon Fernandez (tja hij zou toch niks ermee gedaan hebben) wegsturen, maar gaf kutpasses. BMI op die plek binnenkort zou lekker zijn.
Denk het niet. Ik verwacht een invalbeurt van De Vrij a la Twente-thuis vorig seizoen.quote:
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op zondag 21-10-2012 om 17:54:51#Koeman tot slot: ,,Stefan de Vrij gaat 45 minuten spelen morgen met de beloften. We verwachten dat Schaken volgende week kan spelen.” reageer retweet
Maar wel te begrijpen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:53 schreef Caland het volgende:
Jammer trouwens dat die training zaterdag in de Kuip is.
Ach, die paar brandgaatjes op het veld. Op varkenoord is het toch net wat intiemer en toffer altijd.quote:
Precies, zelfs een luxeprobleem op de flank nu.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:53 schreef zoekeenleven het volgende:
Tegen Ajax iedereen fit dus, word nog interessant wie er speelt dus
Het wordt sowieso interessantquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:53 schreef zoekeenleven het volgende:
Tegen Ajax iedereen fit dus, word nog interessant wie er speelt dus
Nou ja, het veld is nu natuurlijk veel meer afgesloten door die hoge hekken. Het is gewoon te klein geworden, ze hadden het hoofdveld van Varkenoord moeten nemen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, die paar brandgaatjes op het veld. Op varkenoord is het toch net wat intiemer en toffer altijd.
Guidetti zit volgende week trouwens bij EL, die zal dus wel niet tussen het publiek gaan staan
"Luxeprobleem" als je het mij vraagt allemaal middelmaat.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Precies, zelfs een luxeprobleem op de flank nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |