Gaston Taumentquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:24 schreef CasselerRIP het volgende:
Eerste winst sinds de 0-1 van Taument, godver
Niet tussen de supporters dus wel jammer had wel mooie beelden opgeleverd denk ik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:26 schreef asco het volgende:
Guidetti te gast bij EL tijdens de topper.
In het stadion bij verslaggever, of in de studio?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:26 schreef asco het volgende:
Held.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:26 schreef asco het volgende:
Stadion denk ik, lijkt me niet dat tie hierheen komt om in n studio te zittenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
In het stadion bij verslaggever, of in de studio?
Volgens mij in de studio.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
In het stadion bij verslaggever, of in de studio?
Goossens viel me nog mee hoor. Ben benieuwd wat hij laat zien als er wat meer ritme in zit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:34 schreef Gert het volgende:
Goossens... hmm.. hopelijk is het gebrek aan wedstrijdritme.
Hopen dat ze weer voor Z4 interviewen, hem even flink toezingenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:36 schreef Sejt het volgende:
"John Guidetti wordt volgende week overgevlogen om als analist uitgebreid voor te beschouwen op de klassieker bij Eredivisie Live."
EL
Het was ook niet echt slecht, maar hij koos vaak voor een blinde trap naar voren.Dat gebrek aan rust is hopelijk gebrek aan wedstrijdritme.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Goossens viel me nog mee hoor. Ben benieuwd wat hij laat zien als er wat meer ritme in zit.
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 21-10-2012 om 16:51:18Koeman prijst Verhoek en Goossens: 'John speelde de bal wel naar de goede kleur en dat deden teveel spelers niet.' #vvvfey reageer retweet
In vorm zal je wel wat hebben aan die jongen. Heeft een goede linker en kan hem volgens mij zo op de kop van Pelle leggen. Verhoek kan hetzelfde en deed het vandaag ook.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Koeman is gecharmeerd van Goossens, die zal dus wanneer fit waarschijnlijk in de basis staan.
Ja vond ik ook. Gewoon goede controle had hij (dat ik dit al een goed iets ga vinden...) en had dreiging. Vond Singh ook goed spelen al kan dat ook aan de tegenstander en tijdstip liggen.quote:
Ik zeg toch ook niet dat het een terechte pingel was.quote:
Gaat meer om de titelquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het een terechte pingel was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |