Klopt, zijn positiespel is heel behoorlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:46 schreef jakees het volgende:
Weer loopt Immers enorm vrij met die trekbal van Janmaat. Heeft wel een neusje voor het op de juiste plaats staan.
Zijn techniek ietsje minder helaas.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt, zijn positiespel is heel behoorlijk.
HA!quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:23 schreef asco het volgende:
Wordt gewoon 2-4. Die 2-1 net voor rust geeft ze vleugels.
Verhoek wordt veel te snel afgeschreven. Al mag hij van mij wel dat koorknapenkapsel aanpassen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:54 schreef TC03 het volgende:
Goals van Pelle, Immers en Verhoek. Moet toch niet gekker worden.
Mwuah, afgeschreven, hij speelde ook gewoon echt niet goed...quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:55 schreef jakees het volgende:
[..]
Verhoek wordt veel te snel afgeschreven. Al mag hij van mij wel dat koorknapenkapsel aanpassen.
Nou heel veel mensen vinden hem te slecht en alles. Ik vind dat je dat pas na een wedstrijd of 10 kan zeggen niet na 3 wedstrijden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mwuah, afgeschreven, hij speelde ook gewoon echt niet goed...
Eens.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:57 schreef jakees het volgende:
[..]
Nou heel veel mensen vinden hem te slecht en alles. Ik vind dat je dat pas na een wedstrijd of 10 kan zeggen niet na 3 wedstrijden.
Mooi man, soort streekjournaal.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:02 schreef FalleNk810i het volgende:
Het is druk bij de tap
Staan 4 mensen haha
Die beelden af en toe...
Haha, krijgen ze ook aandacht die nep duitsersquote:
Idd. Hij had er al 3, 4 kunnen maken als die een beetje meer rust / techniek had gehad. Pelle speelt echt geweldig vandaag.quote:
Idd!quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:06 schreef satecl het volgende:
Gevaarlijk van Koeman. 3x wisselen met 2-3
De Chuck Norris onder de voetballers dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |