SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: motivational plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 20-10-2012 07:58:21 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Je kan de pot op, rd!
Zo maar eens richting werk dan, ben ik er ook eens op tijd zodat ik nog een kop koffie naar binnen kan werken![]()
Ja doei.![]()
That's the spirit
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
dus rennen jij!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ga nog één weekend ongegeneerd op de bank hangen. Hopelijk ren ik volgende week voorzichtig weer mee
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga nog één weekend ongegeneerd op de bank hangen. Hopelijk ren ik volgende week voorzichtig weer mee
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zit klaar voor de loopgroep.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Vandaag vieren we de verjaardag van mijn oudste dochter. Zo eerst nog ff stuk lopen voordat de visite voor de deur staat![]()
![]()
quote:
en daarna zonder schaamte aan het gebak!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:25 schreef Arquero het volgende:
Vandaag vieren we de verjaardag van mijn oudste dochter. Zo eerst nog ff stuk lopen voordat de visite voor de deur staat'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
50 procent korting op zombies run in de play store...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Zo is datquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
en daarna zonder schaamte aan het gebak!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:29 schreef YUR het volgende:
Zo....wakker, douchen, inpakken en op naar Amsterdamhéél veel plezier (maar dat gaat wel lukken
)
En houd jezelf heel hè! Denk aan die finish in het Olympisch Stadion!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
veel succes met je generale vandaag..., rug goed genoeg?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:29 schreef YUR het volgende:
Zo....wakker, douchen, inpakken en op naar Amsterdam'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]héél veel plezier (maar dat gaat wel lukken
)
En houd jezelf heel hè! Denk aan die finish in het Olympisch Stadion!Al moet ik een spuit in mn rug zettenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
veel succes met je generale vandaag..., rug goed genoeg?
F means you're fucked![]()
Ik hoop niet dat dat nodig gaat zijn, maar tochquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:33 schreef YUR het volgende:
[..]
[..]
Al moet ik een spuit in mn rug zetten
succesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:29 schreef YUR het volgende:
Zo....wakker, douchen, inpakken en op naar Amsterdam![]()
![]()
Go Yur Go!![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Veel plezier yur en gotc!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
![]()
[ Bericht 74% gewijzigd door N.I.M.B.Y. op 20-10-2012 09:30:59 (koffie nodig) ][quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Thanks all!
Moeten nog even kijken of we alle FOK!kers op de een of andere manier kunnen gaan meeten zondag
Zou leuk zijn. Ik ben in het stadionquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:40 schreef YUR het volgende:
Thanks all!
Moeten nog even kijken of we alle FOK!kers op de een of andere manier kunnen gaan meeten zondag![]()
![]()
Fijne dag vandaag! Feliciteer d'r van me!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:25 schreef Arquero het volgende:
Vandaag vieren we de verjaardag van mijn oudste dochter. Zo eerst nog ff stuk lopen voordat de visite voor de deur staat
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Succes & veel plezier voor de lopers.
Vanochtend eindelijk weer kunnen lopen.Het gevoel na het lopen, prachtig...
![]()
![]()
Ik zal in ieder geval wat roepen als ik mensen van hier herken bij de kledinginname/uitgiftequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:40 schreef YUR het volgende:
Thanks all!
Moeten nog even kijken of we alle FOK!kers op de een of andere manier kunnen gaan meeten zondag.
Net een rustige 7,5 km gelopen en 15 km gefietst, genoeg voor dit weekend vind ik.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Wij gaan namelijk al naar Edinburghquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:17 schreef YUR het volgende:
Hee linebear, jij gaat die trip naar Dublin echt niet winnen![]()
![]()
Ik heb mijn rondje er ook weer opzitten.
5 km, 35 minuten.
Dat is 2 minuten sneller dan een maand geleden!
Succes met het rennen dit weekend!![]()
Zo, heb mezelf op de nieuwe Runnersworld getracteerd. Zit ook een special over Trailrunning in![]()
Ja doei.![]()
Bij de marathon expo geweest?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:22 schreef GotC het volgende:
Zo, 2 shirts, 1 korte tight, 1 paar sokken, 1 paar sloffen, 1 rugtas én een gelletje rijker![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:22 schreef GotC het volgende:
Zo, 2 shirts, 1 korte tight, 1 paar sokken, 1 paar sloffen, 1 rugtas én een gelletje rijkerRunners redden de economie
![]()
![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Fixedquote:
Idd, maar hoe?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:40 schreef YUR het volgende:
Thanks all!
Moeten nog even kijken of we alle FOK!kers op de een of andere manier kunnen gaan meeten zondag
Jullie doen relaxed en slapen in A'dam? Morgen wordt vroeg opstaan voor ons.... (vriendje et moi lopen ook een keer dezelfde afstand)![]()
Ik denk dat ik het zometeen eens ga proberen.quote:
Wandeling in een bos gemaakt, kwam allemaal lopers tegen dus nu wil ik ook
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Het kriebelt om straks toch nog even te gaan lopen, al ben ik morgen ook de hele dag vrij.. hmmm“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Echt welquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:17 schreef YUR het volgende:
Hee linebear, jij gaat die trip naar Dublin echt niet winnenHeb geprobeerd om die rest door te strepen, maar ja die jongen keek erg op mijn vingers
![]()
![]()
Heb me even ingehouden. Die sloffen zijn wel cool. Misschien morgen toch maar even halenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:22 schreef GotC het volgende:
Zo, 2 shirts, 1 korte tight, 1 paar sokken, 1 paar sloffen, 1 rugtas én een gelletje rijker![]()
![]()
Dat was toch niet je goodiebag hèquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:22 schreef GotC het volgende:
Aaaa, dat zal natuurlijk wat te maken hebben met die pastaparty enzoViel spass!
@Linebear, jou herken ik uit duizenden denk ik via je avatarWat wordt ongeveer je streeftijd?
![]()
Zo bij het kasteel aftellen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Wil misschien nog even kijken of we in Edinburgh Oud en Nieuw kunnen vieren dit jaar![]()
![]()
Nou dat viel tegen. 2e dag van week 1 gedaan, ik had verwacht dat dat goed zou gaan maar na zoveel weken niet lopen was dat precies het niveau wat ik weer over heb. Onderaan beginnen dus weer.
Voetje is ook niet pijnloos, misschien nog maar weer een week rust houden.
*baal*![]()
Positief bekeken ik heb toch weer 2 kilometer gelopen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Uhm, mag hopen dat dat een compliment isquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:11 schreef Quoi het volgende:
Aaaa, dat zal natuurlijk wat te maken hebben met die pastaparty enzoViel spass!
@Linebear, jou herken ik uit duizenden denk ik via je avatarWat wordt ongeveer je streeftijd?
Ik start in vak roze (tja...) heb als streeftijd 50 minuten opgegeven, maar hoop toch onder de 45 minuten te komen![]()
Kan geen goodiebag zijn. Want die heb ik niet gekregenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat was toch niet je goodiebag hè![]()
![]()
![]()
YUR en GotC hadden een prijs gewonnen hè. Hotel, city run, startnummer, pasta party, en ik meen ook een goodiebagquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:21 schreef linebear het volgende:
[..]
Kan geen goodiebag zijn. Want die heb ik niet gekregen
Uhm, ja hoor. Karakterestieke kopquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:14 schreef linebear het volgende:
[..]
Uhm, mag hopen dat dat een compliment is
Ik start in vak roze (tja...) heb als streeftijd 50 minuten opgegeven, maar hoop toch onder de 45 minuten te komen![]()
Exact idem! Nou, dan vlieg ik je wel voorbij in laatste kmgrote woorden
Ik ga denk ik in mijn dam-tot-dam shirtje.![]()
Nou vooruit dan maar....quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Uhm, ja hoor. Karakterestieke kop![]()
Exact idem! Nou, dan vlieg ik je wel voorbij in laatste kmgrote woorden
Ik ga denk ik in mijn dam-tot-dam shirtje.
Ik ga vanavond eens voor de klerenkast staan om te kijken wat ik aan doe![]()
![]()
Aha, wist niet dat ze dat gewonnen haddenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
YUR en GotC hadden een prijs gewonnen hè. Hotel, city run, startnummer, pasta party, en ik meen ook een goodiebag![]()
![]()
ik heb je zien lopen vanmiddagquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:28 schreef linebear het volgende:
[..]
Aha, wist niet dat ze dat gewonnen hadden
hebben net de futurum gedaan. Achter een gids in oudhollandsche kledij dwars door het centrum van Amsterdam met 40 man
Jippie ik ben gespotquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:31 schreef YUR het volgende:
[..]
ik heb je zien lopen vanmiddag
hebben net de futurum gedaan. Achter een gids in oudhollandsche kledij dwars door het centrum van Amsterdam met 40 man![]()
![]()
Ja, Was deel van ons prijzenpakketquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat was toch niet je goodiebag hè![]()
cityrun was echt hilarisch geweldig, nu op naar de pastaparty+expo
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, Was deel van ons prijzenpakketcityrun was echt hilarisch geweldig, nu op naar de pastaparty+expo
geweldig!! Geniet er lekker van, ik zit morgen voor de tv
Ga je morgen nog wel lopen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:31 schreef YUR het volgende:
[..]
ik heb je zien lopen vanmiddag
hebben net de futurum gedaan. Achter een gids in oudhollandsche kledij dwars door het centrum van Amsterdam met 40 man![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo bij het kasteel aftellen?ja. Als 't nou niet al te koud is gaan we gewoon met de tent
want er is geen betaalbaar hotel meer te vinden in de buurt
of we bewaren het voor volgend jaar.
Ja doei.![]()
Hey ik ben altijd eerlijk. Geef toe, het is een in-het-heetst-van-de-strijd foto en ik moet er altijd een beetje om gniffelenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:27 schreef linebear het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar....
Ik ga vanavond eens voor de klerenkast staan om te kijken wat ik aan doeSowwy
![]()
![]()
Ach ja, ik heb slechtere finishfoto's gezien. Gelukkig kwam er nog geen diarree uit mijn broekquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey ik ben altijd eerlijk. Geef toe, het is een in-het-heetst-van-de-strijd foto en ik moet er altijd een beetje om gniffelenSowwy
![]()
![]()
Toch heeft die expo wel wat. Heb even een bug gemeld aan de Garmin crew aldaar. En wat ik erg positief vind: ondanks dat Mizuno de marathon sponsort zijn al hun concurrenten ook aanwezig op de Expo, Asics, Brooks, Saucony, etc etc. Kunnen die dwazen van de FIFA/UEFA/Olympische Spelen nog wat van leren.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik vond het ook erg leuk. Toen ik onder de boog door liep begonnen de kriebels te komenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:43 schreef slacker_nl het volgende:
Toch heeft die expo wel wat. Heb even een bug gemeld aan de Garmin crew aldaar. En wat ik erg positief vind: ondanks dat Mizuno de marathon sponsort zijn al hun concurrenten ook aanwezig op de Expo, Asics, Brooks, Saucony, etc etc. Kunnen die dwazen van de FIFA/UEFA/Olympische Spelen nog wat van leren.![]()
Boog? Waar? Ik was op de fiets, ik weiger te lopenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:46 schreef linebear het volgende:
Ik vond het ook erg leuk. Toen ik onder de boog door liep begonnen de kriebels te komen
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ingang? Ben ik echt bij een ander Olympisch stadion geweest?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Bij Sporthallen Zuidquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:59 schreef slacker_nl het volgende:
Ingang? Ben ik echt bij een ander Olympisch stadion geweest?![]()
Owwww, dat spul! Was dat een boog? HeheheheIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het lampje is aan. Die is me niet echt opgevallen. Ben gewoon blind naar binnengelopen en zat me af te vragen waar ik morgen m'n fiets kwijt zou kunnen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zat ook al af te vragen hoe ik er het beste kon komen. Ga maar met de metro...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:04 schreef slacker_nl het volgende:
Het lampje is aan. Die is me niet echt opgevallen. Ben gewoon blind naar binnengelopen en zat me af te vragen waar ik morgen m'n fiets kwijt zou kunnen.![]()
Om 8 uur zal het vast nog niet zo druk zijn, me thinks. En anders drop ik m'n fiets elders (je hebt naast het OS Arsenal zitten, daar kan je denk ik ook je fiets wel kwijt..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:06 schreef linebear het volgende:
[..]
Zat ook al af te vragen hoe ik er het beste kon komen. Ga maar met de metro...
https://maps.google.nl/?l(...)21,0.001321&t=h&z=20In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee, maar menig weg zal afgesloten zijn. En ik moet iets later lopen... Ook zat ik over mijn weg terug te denken![]()
Wat zei de Garmin crew van de bug?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:43 schreef slacker_nl het volgende:
Toch heeft die expo wel wat. Heb even een bug gemeld aan de Garmin crew aldaar. En wat ik erg positief vind: ondanks dat Mizuno de marathon sponsort zijn al hun concurrenten ook aanwezig op de Expo, Asics, Brooks, Saucony, etc etc. Kunnen die dwazen van de FIFA/UEFA/Olympische Spelen nog wat van leren.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zenuwachtig!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Dat ze het gaan doorgeven. TIs meer een wat vage werking van hun calender dan een bug in het horloge hoor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat zei de Garmin crew van de bug?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gelukkig is er niks misquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat ze het gaan doorgeven. TIs meer een wat vage werking van hun calender dan een bug in het horloge hoor.
Volgende maand mag ik hier overheen lopen, zin in
http://www.telegraaf.nl/b(...)llands_Glorie__.html![]()
Ik kon er geen speciaal topic voor vinden (als het bestaat hoor ik het graag, ga ik daar wel heen)
voor survivalruns. Zijn hier ook mensen die dat doen?
Ik ben sinds een half jaartje bezig, 2x per week trainen, moet eigenlijk het lopen zelf wat meer gaan trainen. Vorige week mijn eerste wedstrijd gehad, de 9km in Boerakker, morgen de 12km in Neede. Is waarschijnlijk een beetje teveel van het goede, maar heb er wel zin in
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Wat bedoel je met survivalruns? Mudmasters, strongmanrun?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Veel succes en plezier alle renners morgen!
Vind het nu wel jammer dat ik me niet heb ingeschreven voor de 8 km, maar ik had voor de Damloop niet gedacht dit soort evenementen leuk te vinden
Maar ik ga wel kijken morgen!
En zelf lopen, hopelijk kan je nog wel gewoon in het Vondelpark.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Een combinatie van duurlopen en zware hindernissen, veel klimmen etc.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:43 schreef slacker_nl het volgende:
Wat bedoel je met survivalruns? Mudmasters, strongmanrun?
http://www.survivalbond.nl/It has to mean something
inderdaadquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:43 schreef slacker_nl het volgende:
Toch heeft die expo wel wat. Heb even een bug gemeld aan de Garmin crew aldaar. En wat ik erg positief vind: ondanks dat Mizuno de marathon sponsort zijn al hun concurrenten ook aanwezig op de Expo, Asics, Brooks, Saucony, etc etc. Kunnen die dwazen van de FIFA/UEFA/Olympische Spelen nog wat van leren.![]()
ik heb het gevoel dat lopers tot de meest "merkgebonden" sporters horen, vooral qua schoeisel.
Ik zou, zeker niet zonder analyse, zo maar overstappen op een ander merk schoeisel of ander type kleding'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Morgen fijn door het bos lopen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Een combinatie van duurlopen en zware hindernissen, veel klimmen etc.
http://www.survivalbond.nl/
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dat is een beetje laat zou ik zo zeggen....quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:20 schreef linebear het volgende:
Tijd om koolydraten te gaan stapelen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ach voor die 8 km is het ook niet super nodig hequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is een beetje laat zou ik zo zeggen....Maar had gewoon zin in pasta
![]()
![]()
a pasta party for onequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:20 schreef linebear het volgende:
Tijd om koolydraten te gaan stapelen![]()
![]()
Ik loop op twee verschillende merken schoenen en diverse merken kleding.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad![]()
ik heb het gevoel dat lopers tot de meest "merkgebonden" sporters horen, vooral qua schoeisel.
Ik zou, zeker niet zonder analyse, zo maar overstappen op een ander merk schoeisel of ander type kleding![]()
Er is wel een ander topic?quote:
Het lopen is nog niet direct mijn sterkste punt, moet daar nog flink mee bezig qua conditie.
Ik doe dit omdat ik alleen lopen eigenlijk niet zo leuk vind (heb het al zo vaak geprobeerd en ik haak telkens af). Op deze manier heb ik wat meer afwisseling, en mocht het ooit nog wat worden dan is het nog altijd mogelijk 18-20 km runs te gaan doen.
It has to mean something
Zal een half rondje worden, want wij lopen door een gedeelte van het vondelpark in ieder gevalquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:40 schreef MissBliss het volgende:
Veel succes en plezier alle renners morgen!
Vind het nu wel jammer dat ik me niet heb ingeschreven voor de 8 km, maar ik had voor de Damloop niet gedacht dit soort evenementen leuk te vinden
Maar ik ga wel kijken morgen!
En zelf lopen, hopelijk kan je nog wel gewoon in het Vondelpark.![]()
even terug naar de post over de survivalbond, ik zit even op hun website te lurken en ik moet zeggen, het is een actieve organisatie met behoorlijk wat leden.
Ik weet niet hoe streng het regelemant altijd nageleeft wordt maar er zijn iig behoorlijk wat regels waar een organisatie aan zou moeten voldoen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: