Zat ook al af te vragen hoe ik er het beste kon komen. Ga maar met de metro...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:04 schreef slacker_nl het volgende:
Het lampje is aan. Die is me niet echt opgevallen. Ben gewoon blind naar binnengelopen en zat me af te vragen waar ik morgen m'n fiets kwijt zou kunnen.
Om 8 uur zal het vast nog niet zo druk zijn, me thinks. En anders drop ik m'n fiets elders (je hebt naast het OS Arsenal zitten, daar kan je denk ik ook je fiets wel kwijt..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:06 schreef linebear het volgende:
[..]
Zat ook al af te vragen hoe ik er het beste kon komen. Ga maar met de metro...
Wat zei de Garmin crew van de bug?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:43 schreef slacker_nl het volgende:
Toch heeft die expo wel wat. Heb even een bug gemeld aan de Garmin crew aldaar. En wat ik erg positief vind: ondanks dat Mizuno de marathon sponsort zijn al hun concurrenten ook aanwezig op de Expo, Asics, Brooks, Saucony, etc etc. Kunnen die dwazen van de FIFA/UEFA/Olympische Spelen nog wat van leren.
Dat ze het gaan doorgeven. TIs meer een wat vage werking van hun calender dan een bug in het horloge hoor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat zei de Garmin crew van de bug?
Gelukkig is er niks misquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat ze het gaan doorgeven. TIs meer een wat vage werking van hun calender dan een bug in het horloge hoor.
Een combinatie van duurlopen en zware hindernissen, veel klimmen etc.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:43 schreef slacker_nl het volgende:
Wat bedoel je met survivalruns? Mudmasters, strongmanrun?
inderdaadquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:43 schreef slacker_nl het volgende:
Toch heeft die expo wel wat. Heb even een bug gemeld aan de Garmin crew aldaar. En wat ik erg positief vind: ondanks dat Mizuno de marathon sponsort zijn al hun concurrenten ook aanwezig op de Expo, Asics, Brooks, Saucony, etc etc. Kunnen die dwazen van de FIFA/UEFA/Olympische Spelen nog wat van leren.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Een combinatie van duurlopen en zware hindernissen, veel klimmen etc.
http://www.survivalbond.nl/
dat is een beetje laat zou ik zo zeggen....quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:20 schreef linebear het volgende:
Tijd om koolydraten te gaan stapelen
ach voor die 8 km is het ook niet super nodig hequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is een beetje laat zou ik zo zeggen....
a pasta party for onequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:20 schreef linebear het volgende:
Tijd om koolydraten te gaan stapelen
Ik loop op twee verschillende merken schoenen en diverse merken kleding.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad![]()
ik heb het gevoel dat lopers tot de meest "merkgebonden" sporters horen, vooral qua schoeisel.
Ik zou, zeker niet zonder analyse, zo maar overstappen op een ander merk schoeisel of ander type kleding
Er is wel een ander topic?quote:
Zal een half rondje worden, want wij lopen door een gedeelte van het vondelpark in ieder gevalquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:40 schreef MissBliss het volgende:
Veel succes en plezier alle renners morgen!
Vind het nu wel jammer dat ik me niet heb ingeschreven voor de 8 km, maar ik had voor de Damloop niet gedacht dit soort evenementen leuk te vinden
Maar ik ga wel kijken morgen!
En zelf lopen, hopelijk kan je nog wel gewoon in het Vondelpark.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |