Zou leuk zijn. Ik ben in het stadionquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:40 schreef YUR het volgende:
Thanks all!
Moeten nog even kijken of we alle FOK!kers op de een of andere manier kunnen gaan meeten zondag
Fijne dag vandaag! Feliciteer d'r van me!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:25 schreef Arquero het volgende:
Vandaag vieren we de verjaardag van mijn oudste dochter. Zo eerst nog ff stuk lopen voordat de visite voor de deur staat
Ik zal in ieder geval wat roepen als ik mensen van hier herken bij de kledinginname/uitgiftequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:40 schreef YUR het volgende:
Thanks all!
Moeten nog even kijken of we alle FOK!kers op de een of andere manier kunnen gaan meeten zondag
Wij gaan namelijk al naar Edinburghquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:17 schreef YUR het volgende:
Hee linebear, jij gaat die trip naar Dublin echt niet winnen
Bij de marathon expo geweest?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:22 schreef GotC het volgende:
Zo, 2 shirts, 1 korte tight, 1 paar sokken, 1 paar sloffen, 1 rugtas én een gelletje rijker
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:22 schreef GotC het volgende:
Zo, 2 shirts, 1 korte tight, 1 paar sokken, 1 paar sloffen, 1 rugtas én een gelletje rijker
Fixedquote:
Idd, maar hoe?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:40 schreef YUR het volgende:
Thanks all!
Ik denk dat ik het zometeen eens ga proberen.quote:
Echt welquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:17 schreef YUR het volgende:
Hee linebear, jij gaat die trip naar Dublin echt niet winnen
Heb me even ingehouden. Die sloffen zijn wel cool. Misschien morgen toch maar even halenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:22 schreef GotC het volgende:
Dat was toch niet je goodiebag hèquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:22 schreef GotC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |