abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118251052
quote:
But here’s a closing rant: one thing that no one talks about is how walking into a weight room tired, over-worked, stressed, and fucked up but then succeeding is a true lesson in mind strength. I don’t always recommend it, but at certain times of your life you’ve got to quit being such a slave to your pussiness and step up and see how well you can do under shitty conditions.

People have always been working labor jobs for long hours. There are single mom’s working two jobs and still finding time for their kids. There are soldiers that fought for our country that were hungry, tired, thirsty, and with pieces of steel stuck in their bodies, but somehow they were able to pull it together in combat. Why can’t you get your shit together for an hour and do a couple sets of squats?
pi_118253406
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:28 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

=0,43 kilo per week, bulk jij op 50 gram pw?
Ik ben het met je eens dat 500 gram per week realistisch is en niet heel bijzonder, maar geef toe, als hij 14kg in 8 maanden is aangekomen, gegeven dat het niet alleen maar vet is, dan is hij goed bezig.
pi_118253456
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:29 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

_O- .

Thanks allemaal trouwens ^O^ . Dacht eerst dat ik de laatste paar maanden niet zoveel meer groeide, maar wanneer ik het nu naast elkaar zie valt dat wel mee.
Je gaat vooruit, dat is niet te ontkennen.
De eerste foto moest me aan deze foto denken
pi_118253513
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:29 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

_O- .

Thanks allemaal trouwens ^O^ . Dacht eerst dat ik de laatste paar maanden niet zoveel meer groeide, maar wanneer ik het nu naast elkaar zie valt dat wel mee.
Ik denk trouwens toch dat je meer baat hebt bij compounds (SS), ondanks je voorkeur voor splits.
pi_118254081
XXL Webshop fout.
http://www.xxlnutrition.nl/k-otic/all-american-efx

Aanbieding: van ¤XX.xx voor ¤XX.xx!

Alle pre workout producten met DMAA/1,3 Dimethylpentylamine worden niet meer gemaakt. Profiteer nu nog met extra korting! Wees er snel bij want op is in dit geval ook écht op!

5. No Geranium Or Other WADA Banned Compounds!

We didn’t we join the “ingredient of the month” club and use Geranium in K-OTIC™ for two major reasons. For one, it’s banned by WADA (they have by its chemical name methylhexaneamine on their official list). We have countless professional and Olympic athletes who trust us, so it wasn’t even an option. Second, we hated the after-effects across the board. K-OTIC™ isn’t some gimmicky pre-workout product, this is a serious tool for hardcore athletes. If you aren’t willing to pay your dues one hard set at time, then K-OTIC™ isn’t for you!

Of toch wel,

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2012 20:36:30 ]
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:56:11 #156
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_118255338
Waarom zijn leuke weekenden altijd zo slecht voor je gains...bij mij in ieder geval.
  zondag 21 oktober 2012 @ 21:16:45 #157
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_118256781
Hoe lang kan je kipfilet nog eten nadat het over datum is? Die datum op de verpakking heeft toch vaak een veiligheidsmarge?
  zondag 21 oktober 2012 @ 21:19:58 #158
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_118256987
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe lang kan je kipfilet nog eten nadat het over datum is? Die datum op de verpakking heeft toch vaak een veiligheidsmarge?
Ligt er aan hoe ver het over de datum is. Maar met kip zou ik wel oppassen, kun je behoorlijk ziek van worden.
pi_118257130
quote:
Ruik eraan, maar meestal wel een dag.
pi_118257152
quote:
ja is een tenminste datum. Je ruikt het wel en goed gaar bakken natuurlijk.
  zondag 21 oktober 2012 @ 21:22:35 #161
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_118257157
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:19 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ligt er aan hoe ver het over de datum is. Maar met kip zou ik wel oppassen, kun je behoorlijk ziek van worden.
1-2 dagen moet kunnen toch?

Heb al een keer Samonella gehad omdat ik het niet goed gebakken. 3 dagen lang op de wc ;(
pi_118257255
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:56 schreef ZuidGrens het volgende:
Waarom zijn leuke weekenden altijd zo slecht voor je gains...bij mij in ieder geval.
ach ook minder leuke weekenden kunnen slecht zijn voor je gains. Ik ben echt super verkouden. Neem extra whey shakes om het gebrek aan eetlust te compenseren. Om over slechte nachtrust maar niet te spreken.
  zondag 21 oktober 2012 @ 22:08:01 #163
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_118260146
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:24 schreef Mithras82 het volgende:

[..]

ach ook minder leuke weekenden kunnen slecht zijn voor je gains. Ik ben echt super verkouden. Neem extra whey shakes om het gebrek aan eetlust te compenseren. Om over slechte nachtrust maar niet te spreken.
Ik heb vandaag ook meer Whey genomen dan normaal. Maar veel drinken (en daardoor) slecht slapen en weinig eetlust...zucht...en ook nog een fucking drukke week voor de boeg, maar goed, ik maak gewoon iedere dag een uurtje vrij om te trainen, dat moet nog wel lukken. Maar veel supersets erin knallen zodat ik snel klaar ben.
  zondag 21 oktober 2012 @ 22:12:39 #164
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_118260422
voor de verkouden zeehonden, dit helpt direct

pi_118263636
Ik heb een vraagje over wat vervangende oefeningen.

3 Trainingen geleden schoot de barbell tijdens de squat een stukje omlaag met als gevolg dat het gewicht vol op mn linkerelleboog kwam te staan. Heb nu een peesje verrekt aan de buitenkant elleboog. Hierdoor zijn oefeningen die via een drukkende beweging tot stand komen tijdelijk niet meer mogelijk. (Bench press, dips, overhead press e.d.). Trekkende bewegingen daarentegen zijn geen enkel probleem (deadlift, seated bent over row etc).

Weet iemand een aantal goede vervangende oefening voor de borstkas waar ik mn bench press mee kan vervangen? Ik zat zelf te denken om een extra fly-oefening te pakken. Iemand anders nog suggesties? Ook geinteresseerd in schouders, pak nu front & lateral side raises erbij maar wil er nog wel een extra er bij pakken.
pi_118264020
Pec deck is m.i. heerlijk mits je je pecs bewust actief recruiteert (goed gecontroleerd doen, feel the burn). Is uiteraard geen echte vervanger voor de BP, maar ik ben bang dat je inderdaad eigenlijk alleen flies zal kunnen doen.

Als het kan DB flies, cable crossovers, pec deck, standing incline flies, etc.

Voor schouders niet vergeten rear delts te doen. Meeste mensen neglecten deze teveel. Voor lateral en front delts verder gewoon variaties op lateral/front raises (met kabel, met dumbbell, etc)
Of toch du vader?
pi_118266205
Zoveel liefde voor m'n ice & hotpack vandaag#liefdagboek
Patience is a virtue
  maandag 22 oktober 2012 @ 00:51:02 #168
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_118267336
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:35 schreef ZetaOS het volgende:
XXL Webshop fout.
http://www.xxlnutrition.nl/k-otic/all-american-efx

Aanbieding: van ¤XX.xx voor ¤XX.xx!

Alle pre workout producten met DMAA/1,3 Dimethylpentylamine worden niet meer gemaakt. Profiteer nu nog met extra korting! Wees er snel bij want op is in dit geval ook écht op!

5. No Geranium Or Other WADA Banned Compounds!

We didn’t we join the “ingredient of the month” club and use Geranium in K-OTIC™ for two major reasons. For one, it’s banned by WADA (they have by its chemical name methylhexaneamine on their official list). We have countless professional and Olympic athletes who trust us, so it wasn’t even an option. Second, we hated the after-effects across the board. K-OTIC™ isn’t some gimmicky pre-workout product, this is a serious tool for hardcore athletes. If you aren’t willing to pay your dues one hard set at time, then K-OTIC™ isn’t for you!

Of toch wel,
[ afbeelding ]
Psycho-anabolic proprietary blend

_O-

Vandaag trouwens yohimbine besteld via smartpowders. Ben benieuwd of het aankomt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_118267649
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:51 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Psycho-anabolic proprietary blend

_O-

Vandaag trouwens yohimbine besteld via smartpowders. Ben benieuwd of het aankomt.
http://www.ergogenics.org/supplement207.html

Be careful.
If not now, then when.
  maandag 22 oktober 2012 @ 01:22:36 #170
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_118268095
quote:
Het wrood "overdose" is hier de sleutel. Deze handige harry had een factor 10-100 teveel. 5 gram is echt ziek; een normale dosis is 15 tot 40 MILLIGRAM. En alleen tijdens je vast en voor je training, want insuline maakt Yohimbine nutteloos.

Overigens van dezelfde site: een studie op muizen heeft laten zien dat itnermittent fasting inderdaad werkt om je lichaamsgewicht onder controle te houden.

[ Bericht 10% gewijzigd door star_gazer op 22-10-2012 02:13:29 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_118269041
quote:
7s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:22 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Het wrood "overdose" is hier de sleutel. Deze handige harry had een factor 10-100 teveel. 5 gram is echt ziek; een normale dosis is 15 tot 40 MILLIGRAM. En alleen tijdens je vast en voor je training, want insuline maakt Yohimbine nutteloos.

Overigens van dezelfde site: een studie op muizen heeft laten zien dat itnermittent fasting inderdaad werkt om je lichaamsgewicht onder controle te houden.
Cool brah.
If not now, then when.
pi_118269868
Whatever life throws at you, just put it on the bar and press it !

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2012 07:15:32 ]
  maandag 22 oktober 2012 @ 07:29:08 #173
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_118269937
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2012 11:36 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier overigens mensen die op hun sokken squatten? Ik vind het persoonlijk veel lekkerder zonder schoenen aan :D Hier in de gym mag het helaas niet (veiligheid, alsof een paar nikes je voeten helpen asl er een 20kg plate op dondert :')), maar heb het toch stiekem een paar keer geprobeerd. Waarschijnlijk toch binnenkort maar eens weightlifting shoes kopen.
Yep.
Ondanks dat ik 100% vlakke zool allstar achtige schoen heb vind ik het toch fijner zonder schoenen.

Er is wel een regel dat je schoenen aan moet, maar ik loop ook gewoon van het deadliften/squatten zo naar de kraan voor een refill op m'n sokken, en het enige wat ik van een trainer hoor is een smile en een "doe je het rustig aan joh" geintje.
Hier snappen ze tenminste bepaalde dingen.
Er zijn er overigens maar weinig die echt serieus bezig zijn hier.
  maandag 22 oktober 2012 @ 07:44:06 #174
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_118270010
Na een maand of 3 @ 4200kcal en opscheppen d'r over hier, moet ik ook zo eerlijk zijn en ff vertellen dat ik afgelopen weekend van vrijdag tot zondag letterlijk gehalveerd heb, en 3 dagen elke dag op een lege maag (wel amino's en c_/ c_/ c_/ ) 99 minuten op de crosstrainer heb gestaan lol.
Werd ff te veel die fatpack :+ 101kg voor het weekend, 98kg na het weekend.

Bij dag 3 kon ik wel janken trouwens toen ik d'r afstapte (zero energie lol), en gelijk een refeed gedaan.
3kg d'r af dus, maar dat zal meer poep en wat vocht zijn natuurlijk.
Nog ff een weekje of 2 wat onder m'n onderhoud blijven, en dan ga ik d'r weer voor heur. w/

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 22-10-2012 08:23:27 ]
  maandag 22 oktober 2012 @ 07:45:38 #175
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_118270017
quote:
7s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:22 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ook omdat je netto waarsch gewoon minder eet/kan eten.

edit: oh wacht, ze aten evenveel calorieen.
Er staat niks over spiermassagain/loss in dit stuk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')