Wat een broodmongolen daar he.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:57 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Heb een maandje niks gedaan in afwachting van de renovatie van m'n
oude sportschool (USC) en dat blijkt nu nog tot 10 december te duren
voordat het afgeleverd kan worden.
Dus was ik het zat. Vandaag voor 't eerst gesport bij Spartaan.
Heerlijk zoveel ruimte als daar is om te trainen, vandaag
zou het dan druk zijn, maar 'r waren nog zeker 4 vrije benches voor het bankdrukken.
Een aantal (wel zeer eenvoudige) squatreks. Zeer veel losse barbells, en zeer
veel dumbells. Standing calf apparaten, en allerlei andere apparaten die ik
in mn vorige gym niet had.
Apparaten zijn wel oud, maar functioneren denk prima.
Enige nadeel dat ik eigenlijk kan bedenken is dat het publiek mss wat ordinair is,
maar aan de andere kant lijken ze allemaal wel serieus met de sport bezig te zijn.
Dus maar doen denk, voor de prijs hoef ik 't ook niet te laten, 75e voor 3 maanden.
Oh shitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:54 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Erger: je huisgenoot die denkt dat de in zweet doordrenkte kleding in je wasmachine gewassen is en direct in de droger pleurt. En de droger die vervolgens lekker trouw het uit de kleding verdampte zweet de kamer inpompt. Heel het huis meurde naar zweetsokken
Helaas kom je hier niet zo makkelijk aan kangooeroe-steakquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:58 schreef star_gazer het volgende:
Als je nog mooi cutting-voer zoekt: kangoeroe-steak. Is hier in Australie uiteraard lekker betaalbaar en echt extreem lean. Wel goed opletten met koken; omdat er weinig vet in zit, is het is heel snel overcooked en dan zit je op een stuk rubber te kauwenRare eten dus.
[ afbeelding ]
Hier in de buurt hebben ze een paar kangoeroe's op de kinderboerderijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Helaas kom je hier niet zo makkelijk aan kangooeroe-steak
Jagen met de blote handen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:47 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Hier in de buurt hebben ze een paar kangoeroe's op de kinderboerderij.
The betaway of huntin'. Doe je dat ook zo bij de vrouwtjes?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:49 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Gewoon van een afstandje baksteen erop, veel veiliger jwz.
Ik heb de laatste tijd eigenlijk vrouwen leren kennen via vrienden die mij voorstelden op facebook, ik hoef de deur niet eens uitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
The betaway of huntin'. Doe je dat ook zo bij de vrouwtjes?
Ik ging laatst lekker fout onbeperkt wokken met fitnessmaatjes en daar hadden ze kangoeroesteakquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
oh ja, hoe was dat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ging laatst lekker fout onbeperkt wokken met fitnessmaatjes en daar hadden ze kangoeroesteak. Heb eigenlijk alleen maar spul van de grillplaat gehad daar.
Onbeperkt wokkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ging laatst lekker fout onbeperkt wokken met fitnessmaatjes en daar hadden ze kangoeroesteak. Heb eigenlijk alleen maar spul van de grillplaat gehad daar.
Ik zou een kangeroe niet met blote handen aanvallen, die kunnen behoorlijke tikken uitdelen.quote:
Bij die Wok hier kan je gratis shots, bier en fris bestellen, maar voor longdrinks moet je wel betalen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:08 schreef Sapstengel het volgende:
Haha eten was prima te doen en was wel leuk om eens buiten de gym met iedereen te praten enz.
Maar die borden met steak was wel zo inderdaad. Paar gasten en ik hadden om te beginnen een bord met wokvoer gehaald. Kipfilet, witvis etc. Maar daarna stonden we eigenlijk constant bij de grillplaat om (kangoeroe)steak, zalmmoten, lamsvlees etc te eten. 2 uur lang goed gebulkt en toen nog ff paar biertjes gedaan in de kroeg.
Was inderdaad ook met onbeperkt drinken, dus voelde hem aardig. Ik drink vrijwel nooit, op dit soort gelegenheden na. Ik denk 3-4x per jaar misschien.
Toevallig zit de Makro hier schuin tegenover van mijn werk, binnenkort ff checken danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:15 schreef Zith het volgende:
Bij verschillende restaurants kun je kangoeroe bestellen, geloof dat je het ook bij de makro of sligro kan halen.
Tastes like chicken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:12 schreef Snakey het volgende:
Ik heb kangeroe in Australie gegeten. Het is lekker, maar niet erg apart ofzo.
Slang ook, krokodil wil ik dit jaar gaan proberenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nope, gewoon biefstuk. Krokodil smaakt naar kip.
Krokodil ken ik, was lekker mals.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nope, gewoon biefstuk. Krokodil smaakt naar kip.
De appie heeft gewoon kangoeroe in het wild-schap. En zo 'wild' is het niet, want die beesten worden in NL gewoon gehouden en gefokt volgens mij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lockout van je ellebogenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:18 schreef Skol het volgende:
Hoever laten jullie je zakken bij chin-ups/pull-ups?
Ik laat me zakken tot mijn ellebogen 'recht op slot' staan zegmaar. Armen helemaal gestrekt. Alleen dan heb je volledige ROM te pakken, omdat je bij iedere rep je biceps en rug vol moet activeren.quote:
Oke duidelijk, ik liet mij tot op heden ongeveer '3/4' zakken denk ik. Zal volgende keer dieper gaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:30 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik laat me zakken tot mijn ellebogen 'recht op slot' staan zegmaar. Armen helemaal gestrekt. Alleen dan heb je volledige ROM te pakken, omdat je bij iedere rep je biceps en rug vol moet activeren.
Zou kunnen, geen verstand van. Misschien de melk koken en dan de whey erbij mikken? Wil trouwens die casein protein fluff en protein pudding van Martin Berkhan ook nog eens proberen te maken,.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:30 schreef mtchel112 het volgende:
structuur van whey verkloot je toch bij verhitten?
Wel geonctroleerd omlaag gaan. Je moet jezelf niet laten 'vallen' zegmaar, want ik denk dat je dan teveel stress op je elleboog-gewricht brengt als je tot lockout gaat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:32 schreef Skol het volgende:
[..]
Oke duidelijk, ik liet mij tot op heden ongeveer '3/4' zakken denk ik. Zal volgende keer dieper gaan.
Yep. Je kan je melk dan het beste een beetje af laten koelen voor je de whey er ingooid.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:30 schreef mtchel112 het volgende:
structuur van whey verkloot je toch bij verhitten?
Is erg lekker, snel en simpel! Ik had het toen met bosbessen gemaakt maar dat vond ik niet zo, de volgende dag met aardbeien en dat was veel lekkerder.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:33 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zou kunnen, geen verstand van. Misschien de melk koken en dan de whey erbij mikken? Wil trouwens die casein protein fluff en protein pudding van Martin Berkhan ook nog eens proberen te maken,.
Erhm... Niet om het een of ander... EN niet om een bepaalde discussie los te maken... Maar welke smaak casein gebruikte je? Kan em voorstellen dat vanille of chocolar bijvoorbeeld beter werkt dan pak 'm beet cookies & creamquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is erg lekker, snel en simpel! Ik had het toen met bosbessen gemaakt maar dat vond ik niet zo, de volgende dag met aardbeien en dat was veel lekkerder.
Ik gebruikte normale aardbeien whey, maar caseïne kan ook. Ik raad je wel aan om de helft van alles wat er in moet te gebruiken, omdat het aardig veel is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Erhm... Niet om het een of ander... EN niet om een bepaalde discussie los te maken... Maar welke smaak casein gebruikte je? Kan em voorstellen dat vanille of chocolar bijvoorbeeld beter werkt dan pak 'm beet cookies & cream
Ik heb begrepen dat whey helemaal niet werkt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik gebruikte normale aardbeien whey, maar caseïne kan ook. Ik raad je wel aan om de helft van alles wat er in moet te gebruiken, omdat het aardig veel is.
Werkt prima hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:34 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat whey helemaal niet werkt?
Deze was met bosbessen dus, alleen gooide ik er per ongeluk iets teveel cacao op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:34 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat whey helemaal niet werkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Dank. Ik vrees alleen met grote vrezen dat mijn harde werk voor niets is, omdat de gym haar gratis personal training sessions heeft aangebodenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |