Krokodil ken ik, was lekker mals.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nope, gewoon biefstuk. Krokodil smaakt naar kip.
De appie heeft gewoon kangoeroe in het wild-schap. En zo 'wild' is het niet, want die beesten worden in NL gewoon gehouden en gefokt volgens mij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Helaas kom je hier niet zo makkelijk aan kangooeroe-steak
Lockout van je ellebogenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:18 schreef Skol het volgende:
Hoever laten jullie je zakken bij chin-ups/pull-ups?
Ik laat me zakken tot mijn ellebogen 'recht op slot' staan zegmaar. Armen helemaal gestrekt. Alleen dan heb je volledige ROM te pakken, omdat je bij iedere rep je biceps en rug vol moet activeren.quote:
Oke duidelijk, ik liet mij tot op heden ongeveer '3/4' zakken denk ik. Zal volgende keer dieper gaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:30 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik laat me zakken tot mijn ellebogen 'recht op slot' staan zegmaar. Armen helemaal gestrekt. Alleen dan heb je volledige ROM te pakken, omdat je bij iedere rep je biceps en rug vol moet activeren.
Zou kunnen, geen verstand van. Misschien de melk koken en dan de whey erbij mikken? Wil trouwens die casein protein fluff en protein pudding van Martin Berkhan ook nog eens proberen te maken,.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:30 schreef mtchel112 het volgende:
structuur van whey verkloot je toch bij verhitten?
Wel geonctroleerd omlaag gaan. Je moet jezelf niet laten 'vallen' zegmaar, want ik denk dat je dan teveel stress op je elleboog-gewricht brengt als je tot lockout gaat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:32 schreef Skol het volgende:
[..]
Oke duidelijk, ik liet mij tot op heden ongeveer '3/4' zakken denk ik. Zal volgende keer dieper gaan.
Yep. Je kan je melk dan het beste een beetje af laten koelen voor je de whey er ingooid.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:30 schreef mtchel112 het volgende:
structuur van whey verkloot je toch bij verhitten?
Is erg lekker, snel en simpel! Ik had het toen met bosbessen gemaakt maar dat vond ik niet zo, de volgende dag met aardbeien en dat was veel lekkerder.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:33 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zou kunnen, geen verstand van. Misschien de melk koken en dan de whey erbij mikken? Wil trouwens die casein protein fluff en protein pudding van Martin Berkhan ook nog eens proberen te maken,.
Erhm... Niet om het een of ander... EN niet om een bepaalde discussie los te maken... Maar welke smaak casein gebruikte je? Kan em voorstellen dat vanille of chocolar bijvoorbeeld beter werkt dan pak 'm beet cookies & creamquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is erg lekker, snel en simpel! Ik had het toen met bosbessen gemaakt maar dat vond ik niet zo, de volgende dag met aardbeien en dat was veel lekkerder.
Ik gebruikte normale aardbeien whey, maar caseïne kan ook. Ik raad je wel aan om de helft van alles wat er in moet te gebruiken, omdat het aardig veel is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Erhm... Niet om het een of ander... EN niet om een bepaalde discussie los te maken... Maar welke smaak casein gebruikte je? Kan em voorstellen dat vanille of chocolar bijvoorbeeld beter werkt dan pak 'm beet cookies & cream
Ik heb begrepen dat whey helemaal niet werkt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik gebruikte normale aardbeien whey, maar caseïne kan ook. Ik raad je wel aan om de helft van alles wat er in moet te gebruiken, omdat het aardig veel is.
Werkt prima hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:34 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat whey helemaal niet werkt?
Deze was met bosbessen dus, alleen gooide ik er per ongeluk iets teveel cacao op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:34 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat whey helemaal niet werkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Dank. Ik vrees alleen met grote vrezen dat mijn harde werk voor niets is, omdat de gym haar gratis personal training sessions heeft aangebodenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |