Aan het beroerde engels en geslis?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:00 schreef STING het volgende:
Ik hoor wel wanneer het weer begonnen is
Nick en Simon?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Gewoon die 2 jongens naar huis, of anders die dwerg
En dan straks zeker twee sterken tegen elkaar.. Per saldo heb je dan 1 slechte door en 1 goeie eruitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Gewoon die 2 jongens naar huis, of anders die dwerg
Mag ook.quote:
Deja vu. halve optreden nog eensquote:
Dat is toch Yuri van Gelder die zo goed is in de ringen bij de mannen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
OK ik zat op 1 voor de uitreiking ring Man.
Marx.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom uit de keuken, wie is door? Godver die uk?
Komt BIJNA.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Marx.
Wie heeft de Zilveren tv-man? Ring? Dinges geval.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:08 schreef STING het volgende:
Ze zagen JL toch niet zo zitten, hij hen ook niet, dat scheelt.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Rot ff op met je rotreclame voor die ring zeg
We hoeven jouw sopstatus niet te wetenquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hoeven jouw sopstatus niet te weten
Voor iedere oproep zouden we een stem voor de 'tegenpartij' moeten uitbrengenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Rot ff op met je rotreclame voor die ring zeg
Eindelijk, iemand die dat ook vindtquote:
Het is voor mij ook teveel, dat haar, die slierten, die bril, die blouse... eh...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom heeft dat meisje zo'n bibliothecaresselook? Is dat een SM-dingetje?
Oh duh!quote:
Nee, echt.. ze ziet er niet uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt: Trijn ziet er niet gewoon uit.
Dat zeker ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:12 schreef Starlie het volgende:
Wat doet make-up toch altijd wonderen!
Ik ben het helemaal met je eens, ik verbaas me er elke week weer over hoe dat mens zich zelf heeft toegetakelt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, echt.. ze ziet er niet uitDie dikke reet, die plamuurkop en die laserogen...
Laserogenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, echt.. ze ziet er niet uitDie dikke reet, die plamuurkop en die laserogen...
Nou, ik vind het er 9/10 niet op vooruit gaan eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:12 schreef Starlie het volgende:
Wat doet make-up toch altijd wonderen!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ben je 16, draag je een bloemetjesgordijnenjurk
quote:
Jumpsuitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ben je 16, draag je een bloemetjesgordijnenjurk
Tsja, hipsterbrilletje. Waarschijnlijk heeft ze hem niet eens nodig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ze is 10 keer zo mooi zonder die belachelijke bril, en ik hou van brillen, maar hier, nee
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog niet eens kunnen plassen, volgens mij worden de reclames steeds korter
Ik kom gewoon speciaal naar dit topic om die grap te makenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Heeft ze altijd al willen zijn
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:14 schreef Greys het volgende:
God wat is die andere lelijk als ze zingt
Ja, ik schrok ook evenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:14 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kom gewoon speciaal naar dit topic om die grap te maken
Ik las boezemquote:
Alsof er een drol overdwars in d'r endeldarm zitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:14 schreef Greys het volgende:
Sorryquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kom gewoon speciaal naar dit topic om die grap te maken
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof er een drol overdwars in d'r endeldarm zit
Ja hoorquote:
Ze heeft een obsessiequote:
Ik zit nog in het Trinnie & Suus moment van gisterquote:
ahaaa dan is het begrijpelijk ja. Hjaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit nog in het Trinnie & Suus moment van gister
18 en 54quote:
Ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit nog in het Trinnie & Suus moment van gister
Hjaaaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
ahaaa dan is het begrijpelijk ja. Hja
Hij heeft teveel naar het doorkijkbloesje van Hilde gekeken.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Heel moeilijk ja? Ik vond Hilde gruwelijk om naar te luisteren gewoon
JAquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:16 schreef Kally het volgende:
Die bloemetjes muts heeft de kin van Reece
Dat doen al die juryleden. Wat dat betreft Will.I.Amquote:
Nee 27quote:
Dan heeft ze jouw leeftijd!quote:
Ze lijkt echt veel ouder. Ouder dan ons zelfs!quote:
Zelfs ik zie er jonger uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, die donkere. Ik ben ouder en zie er jonger uit.
Fok live op vrijdagquote:
quote:
FOK!quote:
ditquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Haha, ze wandelt als een net bevallen schaap door de hal
Zie je er zo oud uit dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet ik verdomme harder meeposten!
Waar is dat topic?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij ziet er jonger uit hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Je post er nuquote:
quote:
De Karambouche La Horte Valencia Gamambaya K'dngong.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Claire Melchiot tegen Maaaaammie Joses de Patrusha
Kally denkt ook dat ik 24 ben. Daarom post ik maar niet in 40+, anders gaat ze huilenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben idd al 10 jaar bijna niet ouder geworden
Marco?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent er al, je ziet er even oud uit als M. momenteel.
Tijd dat eens iemand binnenkomt helemaal vol van zichzelf en in de battle onderuit gaat. Zou wel leedvermaak zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk, ELKE keer als ze zien met wie ze in de battle moeten, dan vinden ze de tegenstander wow/mooi/bijzonder
Ik turf vanavond nonstop door
Ja niet doen hoor, al mijn illusies aan duigen danquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kally denkt ook dat ik 24 ben. Daarom post ik maar niet in 40+, anders gaat ze huilen
quote:
Mijn oudste zoon zou zich schamenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja niet doen hoor, al mijn illusies aan duigen dan
Ik hoop echt dat ze het tof gaan doen, het is idd moeilijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
Dit is een allemachtig moeilijk nummer om te zingen.
Zelfs Sia zelf moet alle registers open trekken als ze hem live met band doet
Het is best makkelijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
Ik heb er geen probleem mee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
Ja dat. Zelfs Benzin van Rammstein kan ik dan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is best makkelijk.
In de auto, in je eentje, als er geen mensen zijn die dood kunnen gaan aan de oorterreur, en je de komende 16 uur niet per sé hoeft te praten.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee.
Als ik alleen ben
Ik weenquote:
voor mij juist de reden om haar niet door te zien gaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Die kale staat zo fijn wijdbeens, met jurk en kale kop, om die reden moet ze al door
Er zitten ook zoveel jonkies al, en ze zingt beter, dus doorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
voor mij juist de reden om haar niet door te zien gaan
Beetje Nina Simone-achtig klinkt ze. Maar vind 't toch niet goed/mooi nu. Misschien ligt 'taan 't nummer. Ken 't ook niet.quote:
shallowhellowquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
ow god een kale negerin. wat een pestpleurishekel heb ik daar aan
Compensatiegedragquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Oke, ik snap dat ze wil laten zien dat ze geniet, maar ze danst iets teveeeeeeeeeeeeel en te wild nu
Ja, daarom, het is geen liedje. Net als Moves like Jagger, waardeloze battle zo...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:26 schreef Greys het volgende:
Saaiiiiiiii.
Wat is Sia dan goed zeg...
Maame muts vond ik helemaal slaapverwekkend er bij staan...
Mja, niet echt wow of zo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:25 schreef Cee het volgende:
Alles is een toonhoogte lager, of hoe je dat ook noemt. Zo kan m'n hamster 't ook.
Rikkesjeeeee.
Het is ook eigenlijk niet te doen, maar ja...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:26 schreef Greys het volgende:
Saaiiiiiiii.
Wat is Sia dan goed zeg...
Maame muts vond ik helemaal slaapverwekkend er bij staan...
Zonder op de clip te clicken heb ik 't liedje in m'n hoofd.quote:
zomer-zomer-la-die-daquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Zonder op de clip te clicken heb ik 't liedje in m'n hoofd.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Zonder op de clip te clicken heb ik 't liedje in m'n hoofd.
Ontgraten ze die?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
gelukkig houden ze in volendam niet van negers.
Goeiequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:28 schreef douche-eendje het volgende:
Volgende keer graag de Steal-functie
Kantje boord?quote:
JAAAAAAAA met zijn blokkenblousequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA IS DIT JOHANNES ZO?![]()
Oh joepie, ik ben benieuwdquote:
Ja maar zijn tegenstander was in de auditie ook belachelijk goed...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh joepie, ik ben benieuwdJohannes is leuk
Geen idee?quote:
Agnes doet het best leuk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
Agnes moet de Televizierring in ontvangst nemen, snel Pisces, ZAPPEN.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
DE JURK VALT BIJNA VAN HAAR TIETJES!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
Wat is er Karina?quote:
Ze is afgevallen, komt door al da koeie melke!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
DE JURK VALT BIJNA VAN HAAR TIETJES!!!!!!!
Agnes
Yvon is stom!quote:
En die kennen we van?quote:
Ik heb even gekeken, maar ik kan op youtube niet een fatsoenlijke live performance vinden... heb ik net pech met wat ik aanklik of is ook zij er niet goed mee?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |