quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
Regels:quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En dat is dan godverdomme familie.
Neef 2 likede dat eerste bericht van mij ook nog
Ik zou het ook doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:13 schreef SunTzu het volgende:
Oud vrouwelijk klasgenootje die nu super dik is en dit op facebook zet: heb ik dat nu goed gezien! chili chicken terug bij de mac wauw!! haha.
En dan 9 mensen die dit liken.
quote:You are hereby notified that you are strictly prohibited from disclosing, copying, distributing, disseminating, or taking any other action against me with regard to this profile and the contents herein, including, but not limited to my photos, and/or the comments made about my photos or any other "picture" art posted on my profile. The foregoing prohibitions also apply to your employee, agent, stu
dent or any personnel under your direction or control. The contents of this profile are private and legally privileged and confidential information, and the violation of my personal privacy is punishable by law. UCC 1-103 1-308 ALL RIGHTS RESERVED WITHOUT PREJUDICE
For those of you who do not understand the reasoning behind this posting, Facebook is now a publicly traded entity. Unless you state otherwise, anyone can infringe on your right to privacy once you post to this site. It is recommended that you and other members post a similar notice as this, or you may copy and paste this version. If you do not post such a statement once, then you are indirectly allowing public use of items such as your photos and the information contained in your status updates.
quote:
Heb er ook zo een tussen zitten. Als die iets roept op FB, wat dan ook maar, dan is het meteen 20 likes, 100+ comments (bij wijze van).quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:20 schreef Lastpost het volgende:
Dat heeft denk ik meer met populariteit te maken dan met lelijkheid.![]()
9/10e van de mensen die ik als Facebook-vriend heb ken ik ook daadwerkelijk, dat zorgt er dan ook wel voor dat er genoeg zijn die reageren op iets inhoudelijks.
Dit soort mensen heb ik niet langer dan 2 a 3 weken in mijn lijst. Om te kotsenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:13 schreef SunTzu het volgende:
Oud vrouwelijk klasgenootje die nu super dik is en dit op facebook zet: heb ik dat nu goed gezien! chili chicken terug bij de mac wauw!! haha.
En dan 9 mensen die dit liken.
Ik vind dat soort mensen net zo irritant eigenlijk, in ieder geval die lui die vrijwel iedere dag posten dat ze naar de sportschool gaan, wat ze daar doen, dat ze weer shakes moeten gaan kopen, etc. Beetje 'kijk mij eens sportief zijn'.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:25 schreef SunTzu het volgende:
Maarja ik ben iemand die een sportschema online post en dingen om te motiveren om te gaan sporten.
Als vrouwen dik worden ligt het altijd aan medicijnen of te druk en geen tijd voor sport etc. Grrrquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:25 schreef SunTzu het volgende:
Ik heb ook nog 2 vrouwen in mijn lijst staan die dit hadden gepost om hun uitgezakte lichaam goed te praten:
[ afbeelding ]
Ik reageerde semi-serieus met: echte vrouwen squatten en deadliften en maken tijd voor de sportschool.
Echt een stuk of 7 vrouwen die meteen begonnen te flippen haha
"Ik heb geen tijd voor de sportschool"Maar wel tijd hebben om elke dag te vertellen hoe geweldig haar kleine mannetje is en van die onzin plaatjes te uploaden.
Maarja ik ben iemand die een sportschema online post en dingen om te motiveren om te gaan sporten.
Oh nee dat doe ik niet, wel een tijdje gedaan (dat posten dat je naar de sportschool gaat) maar in een moment dat ik reflecteerde op mijzelf meteen mee gekaptquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:32 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ik vind dat soort mensen net zo irritant eigenlijk, in ieder geval die lui die vrijwel iedere dag posten dat ze naar de sportschool gaan, wat ze daar doen, dat ze weer shakes moeten gaan kopen, etc. Beetje 'kijk mij eens sportief zijn'.
Of misschien begrijp ik je opmerking nu verkeerd, maar dit soort lui kwamen meteen bij me boven.
Vreselijk. Haalt echt het bloed onder m'n nagels vandaan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:32 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ik vind dat soort mensen net zo irritant eigenlijk, in ieder geval die lui die vrijwel iedere dag posten dat ze naar de sportschool gaan, wat ze daar doen, dat ze weer shakes moeten gaan kopen, etc. Beetje 'kijk mij eens sportief zijn'.
Of misschien begrijp ik je opmerking nu verkeerd, maar dit soort lui kwamen meteen bij me boven.
Vooral die ectoboys jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:55 schreef luckass het volgende:
[..]
Vreselijk. Haalt echt het bloed onder m'n nagels vandaan.
Dus wat je nu zegt is dat je je ergert aan de natuurlijke bouw van een persoon?quote:
das zweite.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:01 schreef Drakire het volgende:
[..]
Dus wat je nu zegt is dat je je ergert aan de natuurlijke bouw van een persoon?
Of bedoel je ectoboys die een sportlog bijhouden?
My god..quote:"This is my sister Mallory. She has down syndrome and doesn't think she's beautiful. Please like this photo so I can show her later that she truly is beautiful."
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:13 schreef luckass het volgende:
Een of andere foto van een mongooltje, hondslelijk kind dus.
[..]
My god..
Hoeft niet hoor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:31 schreef luckass het volgende:
[..]
Ja echt, ik zal je de foto besparen.
Zo triest vind ik datquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:13 schreef luckass het volgende:
Een of andere foto van een mongooltje, hondslelijk kind dus.
[..]
My god..
Maar het zijn wel echte overwinnaarsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zo triest vind ik datOf een foto van een lekkere chimeid en daarnaast een foto van een kaal meisje met een gigantische tumor in haar gezicht met eronder "Some people think this is beauty, well this is true beauty to me <3"
Ja want als je kanker hebt ben je ineens prachtig. Sorry hoor, maar van een tumor in je gezicht word je echt niet mooier. Verder hoef ik dat soort dingen gewoon niet te zien want het is harstikke goor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |