Ik zeg Terneuzenquote:
altijd jammer dat de mensen die voor een dergelijke aanslag zijn worden overgeslagen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:25 schreef bioloogje het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig dat ze kaarsjes gaan plaatsen in Pakistan! Dat is wat ze daar echt nodig hebben!
Wel dichter in de buurt? Je username en plaatje doen me nl. heel sterk denken aan iemand uit zeeuws-vlaanderen die hier ook postquote:
Nee, totaal niet in de buurt hahaha.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel dichter in de buurt? Je username en plaatje doen me nl. heel sterk denken aan iemand uit zeeuws-vlaanderen die hier ook post
Dan zit ik misquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, totaal niet in de buurt hahaha.
uit het oosten?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, totaal niet in de buurt hahaha.
Achterhoek is niet echt noordoost he, vriend?quote:
Veel meer tijd met de basisschool? 8 jaar vs. 6 jaar in geval van vwo, scheelt niet zo veel toch? Niettemin, ik merk dat ik zelf ook om de zoveel tijd een hoopje vrienden van de middelbare school weggooi, zodat alleen de mensen overblijven waar ik oprecht contact mee wil houden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:25 schreef ejiraM het volgende:
Wat ik ook wel grappig vind is om te zien wie je uit je vriendenlijst gooienIk heb drie jaar geleden eindexamen gedaan, en merk dat ik steeds minder klasgenoten van de middelbare school op fb heb, terwijl ik relatief gezien er veel meer van de basisschool heb.. Had het er laatst over met vriendinnen, en er zijn er meer die dat hebben
![]()
Natuurlijk heb je veel meer tijd doorgebracht met de basisschool, maar dat is drie keer zo lang geleden
Maar op de basisschool heb ik 8 jaar met dezelfde mensen gezeten, op de middelbare eerst twee jaar havo/vwo, daarna een jaar vwo, toen een jaar maatschappij en vervolgens twee jaar C&Mquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:58 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Veel meer tijd met de basisschool? 8 jaar vs. 6 jaar in geval van vwo, scheelt niet zo veel toch? Niettemin, ik merk dat ik zelf ook om de zoveel tijd een hoopje vrienden van de middelbare school weggooi, zodat alleen de mensen overblijven waar ik oprecht contact mee wil houden.
wat is er nou weer...quote:
nog geen last vanquote:
nou is FB zo veel waard maar kan niet eens deze spam tegen houden.quote:
Jahoor, die schrale harries betaalden mij ¤4,- per uur op mn 16e/17e ofzo.quote:
Ah, een kanshebber!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Jahoor, die schrale harries betaalden mij ¤4,- per uur op mn 16e/17e ofzo.
Alsof die gratis geld weggeven.
Haha Luckass werkte bij de Appie als vakkevullur of kassaheertje xDquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Jahoor, die schrale harries betaalden mij ¤4,- per uur op mn 16e/17e ofzo.
Alsof die gratis geld weggeven.
ja een jaartje de schappen ownen jwt daarna ging ik weer weg kut bedrijf.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Haha Luckass werkte bij de Appie als vakkevullur of kassaheertje xD
Ja ala minute baantjes die je ego niet bepaald ten goede zijn. Drm snel oprotte idd xDquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:02 schreef luckass het volgende:
[..]
ja een jaartje de schappen ownen jwt daarna ging ik weer weg kut bedrijf.
Jij verdient je geld toch ook op een nette manier Meloewa.
ik ook niet hoor boks.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ala minute baantjes die je ego niet bepaald ten goede zijn. Drm snel oprotte idd xD
Nee ik verdien momenteel geen geld :S ben werkloos ga naar school vind wel ff voldoende zo. ;p
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:17 schreef Opoefiets het volgende:
Die smilies geven een irritant Hyves gevoel...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:08 schreef timmmmm het volgende:
Overigens willen kankerlijers denk ik ook wel een nieuwe TV of smartphone
Als "ik ben een achterlijke mongool" niet erin stond had ik hem ook geplaatst op mijn FB. Ben het er namelijk wel mee eens. Van mijn "vrienden" waren er gelukkig maar 2-3 die erin trapten, één daarvan juist een master studente.. Achja, domheid...quote:
Lol, no shit?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook mooi, ik kreeg een keer een foto te zien van een meisje. Dikke tieten pontificaal in beeld en ze vroeg me wat ik er van vond. "Goeie tieten!" antwoordde ik. Daarna kreeg ik te horen dat ik een puberale klootzak was omdat ze blijkbaar haar nieuwe schoenen showde.
Die grap is oudquote:
Geen grap, echt gebeurdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |