Lekker toch makkelijke geile tienermoedrtjes die wanhopig alles aanpakken in de hoop ooit maar weer een man naast zich op de bank te krijgenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die kom ik helaas ook steeds meer tegen
Ik herken trouwens wel eens FOK!ers op Facebook omdat ze dit gebruiken: ':')'quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:03 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik herken trouwens wel eens FOK!ers op Facebook omdat ze dit gebruiken: ':')'
Dan denk ik altijd:wie zou dat zijn?
Wordt niet alleen op FOK! gebruikt.. Mensen die dat denken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:29 schreef Silenus het volgende:
Ik vermijd die smiley op FB juist angstvallig zodat ik niet onverhoopt voor een Fokker word aangezien.
Gewoon bij Nederlands houden knulquote:Have a fun time on the bowlen lane !
Dit ik ook ja...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
En dat ze eens een keertje moet gaan 'genieten'.
Heb haast een hekel aan dat woord gekregen
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:06 schreef Keselo het volgende:
Mooie "Engelse" statusupdate op je beeldscherm.
[..]
Gewoon bij Nederlands houden knul
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:01 schreef FOK-schaap het volgende:
[..]
[..]
Wordt niet alleen op FOK! gebruikt.. Mensen die dat denken.
Waar nog meer dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:01 schreef FOK-schaap het volgende:
[..]
[..]
Haha ik ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:29 schreef Silenus het volgende:
Ik vermijd die smiley op FB juist angstvallig zodat ik niet onverhoopt voor een Fokker word aangezien.
Bij mij is er ook 1 die iedere dag wel een foto van een hont op zet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:19 schreef luckass het volgende:
Ik hoef niet iedere dag een foto van je hont te zien.
Ja, ik weet dat ik updates kan hiden en dat heb ik nu ook gedaan.
quote:pfff......solliciteren.....iedere dag als het kan....maar er is niet veel.....van de week gesprek gehad....2 x nog gereageerd op iets en nu de volgende brief weer om weg te doen......maar van de 3 dingen van de week heb ik al weer 2 afwijzingen....:(....!!
hopen dat die laatste dat er volgende week iets meer vanaf komt als alleen een afwijzing.....en die vandaag weg gaat ook....!!! er moet toch een keer iets tussen zitten waar ik kan gaan beginnen....!!! we houden de moet er in.....maar is soms best lastig, maar ja.......
snap ik als de sollicitatiebrieven ook zo een stroom van gedachten zijn.quote:
Precies, en als ze ook nog die interpunctie gebruikt gaat de desbetreffende sollicitatiebrief een enkeltje shredder.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:13 schreef Matty___ het volgende:
[..]
snap ik als de sollicitatiebrieven ook zo een stroom van gedachten zijn.
''we houden de moeT erin''quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:14 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Precies, en als ze ook nog die interpunctie gebruikt gaat de desbetreffende sollicitatiebrief een enkeltje shredder.
Ik zie zelfs mensen uit Vietnam die smiley gebruiken op facebook, no way dat ze op fok zittenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:03 schreef Luxuria het volgende:
[..]
In dit geval in moeT gewoon goed want ze heeft sollicitatieplicht neem ik aanquote:
Hehequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:31 schreef Matty___ het volgende:
[..]
In dit geval in moeT gewoon goed want ze heeft sollicitatieplicht neem ik aan
Nee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:29 schreef LethalNinja het volgende:
[..]is een emo-nerd smilie van fok
Mensen buiten fok om gebruiken msn en facebook smilies
Jup het is wel zo, als je het buiten fok om gebruikt reageren ze van "wat is dat voor alto/emo"? en terecht.. Snap niet dat zoveel een harde plasser krijgen van ":') " vind 't maar een kut smilie.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:37 schreef Vaatwastablet het volgende:
Is Facebook down voor iedereen?
Kijk zie je, dan lag het dus toch niet aan mijquote:
Die smiley heb je ook op een ander groot forum, bokt.nlquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:03 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Paar jaar terug gebruikte iedereen dequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:15 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Jup het is wel zo, als je het buiten fok om gebruikt reageren ze van "wat is dat voor alto/emo"? en terecht.. Snap niet dat zoveel een harde plasser krijgen van ":') " vind 't maar een kut smilie.
Of voeg dequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:00 schreef rickyszz het volgende:
Waarom zijn er nu smilies op Facebook?![]()
Had ze gewoon in de chat gelaten.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:15 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Jup het is wel zo, als je het buiten fok om gebruikt reageren ze van "wat is dat voor alto/emo"? en terecht.. Snap niet dat zoveel een harde plasser krijgen van ":') " vind 't maar een kut smilie.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Die smiley heb je ook op een ander groot forum, bokt.nl
Is dus echt niet per se een FOK!ker.
Ohhw ik dacht dat je die voornamelijk op Fok! hadquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:13 schreef FOK-schaap het volgende:
[..]
Overal eigenlijk wel, andere fora, chats etc.
Ik ben hem gewend als ;e op een ander forum dus herken men daar ook wel aan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:01 schreef FOK-schaap het volgende:
[..]
[..]
eens, laatst nog, vond iemand het een hele prestatie als je een of ander kanker-bericht op je wall post, toen ik zei dat ik dat simpelweg niet ging doen, had ik zogenaamd geen respectquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:08 schreef summer2bird het volgende:
Moeders die dubbelzinnige plaatjes posten, meestal heeft het met piemels of sex te maken.
Mensen die zonder interpunctie reacties de wereld in willen schoppen.
Extreme meningen posten, in de hoop er reacties op te krijgen.
"like if you know somebody with an invisible disease" Het dan vervolgens over autisme hebben en als je het niet "liked" dan ken je niemand er mee, of ben je een ongevoelige trut.
Bitch, ik heb autisme en doe nog steeds niet zo debiel.
rrrrraaaawwwquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:11 schreef Biogarde het volgende:
Maak jullie allemaal kapot als jullie doorgaan.
JIJ WOONT IN GROENLO!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
We wonen in een klein stadje. Je kan het vergelijken met een dorp, alleen heeft het een centrum en stadsrechten. Het is ook wel wat groter als een dorp, maar goed. Het is geen Zwolle zeg maar
En 'west' is dus het gedeelte wat van oorsprong inderdaad iets meer een aso wijk was. Nu de stad dat meer verspreidt heb je dus een mengeling van tokkies en normaal volk. Het is een gezellige wijk, maar inderdaad tref je er een hoop hondenstront en mensen ruimen die shit inderdaad niet op.
ik herken er zowiezo een paar van facebook en twitterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:03 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan die kaarsen naar de taliban om die ongelovige infidel van een Malala op de brandstapel af te fikken. Vrouwen en naar school gaan, wat denkt ze wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:25 schreef bioloogje het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig dat ze kaarsjes gaan plaatsen in Pakistan! Dat is wat ze daar echt nodig hebben!
Ik zeg Terneuzenquote:
altijd jammer dat de mensen die voor een dergelijke aanslag zijn worden overgeslagen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:25 schreef bioloogje het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig dat ze kaarsjes gaan plaatsen in Pakistan! Dat is wat ze daar echt nodig hebben!
Wel dichter in de buurt? Je username en plaatje doen me nl. heel sterk denken aan iemand uit zeeuws-vlaanderen die hier ook postquote:
Nee, totaal niet in de buurt hahaha.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel dichter in de buurt? Je username en plaatje doen me nl. heel sterk denken aan iemand uit zeeuws-vlaanderen die hier ook post
Dan zit ik misquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, totaal niet in de buurt hahaha.
uit het oosten?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, totaal niet in de buurt hahaha.
Achterhoek is niet echt noordoost he, vriend?quote:
Veel meer tijd met de basisschool? 8 jaar vs. 6 jaar in geval van vwo, scheelt niet zo veel toch? Niettemin, ik merk dat ik zelf ook om de zoveel tijd een hoopje vrienden van de middelbare school weggooi, zodat alleen de mensen overblijven waar ik oprecht contact mee wil houden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:25 schreef ejiraM het volgende:
Wat ik ook wel grappig vind is om te zien wie je uit je vriendenlijst gooienIk heb drie jaar geleden eindexamen gedaan, en merk dat ik steeds minder klasgenoten van de middelbare school op fb heb, terwijl ik relatief gezien er veel meer van de basisschool heb.. Had het er laatst over met vriendinnen, en er zijn er meer die dat hebben
![]()
Natuurlijk heb je veel meer tijd doorgebracht met de basisschool, maar dat is drie keer zo lang geleden
Maar op de basisschool heb ik 8 jaar met dezelfde mensen gezeten, op de middelbare eerst twee jaar havo/vwo, daarna een jaar vwo, toen een jaar maatschappij en vervolgens twee jaar C&Mquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:58 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Veel meer tijd met de basisschool? 8 jaar vs. 6 jaar in geval van vwo, scheelt niet zo veel toch? Niettemin, ik merk dat ik zelf ook om de zoveel tijd een hoopje vrienden van de middelbare school weggooi, zodat alleen de mensen overblijven waar ik oprecht contact mee wil houden.
wat is er nou weer...quote:
nog geen last vanquote:
nou is FB zo veel waard maar kan niet eens deze spam tegen houden.quote:
Jahoor, die schrale harries betaalden mij ¤4,- per uur op mn 16e/17e ofzo.quote:
Ah, een kanshebber!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Jahoor, die schrale harries betaalden mij ¤4,- per uur op mn 16e/17e ofzo.
Alsof die gratis geld weggeven.
Haha Luckass werkte bij de Appie als vakkevullur of kassaheertje xDquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Jahoor, die schrale harries betaalden mij ¤4,- per uur op mn 16e/17e ofzo.
Alsof die gratis geld weggeven.
ja een jaartje de schappen ownen jwt daarna ging ik weer weg kut bedrijf.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Haha Luckass werkte bij de Appie als vakkevullur of kassaheertje xD
Ja ala minute baantjes die je ego niet bepaald ten goede zijn. Drm snel oprotte idd xDquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:02 schreef luckass het volgende:
[..]
ja een jaartje de schappen ownen jwt daarna ging ik weer weg kut bedrijf.
Jij verdient je geld toch ook op een nette manier Meloewa.
ik ook niet hoor boks.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ala minute baantjes die je ego niet bepaald ten goede zijn. Drm snel oprotte idd xD
Nee ik verdien momenteel geen geld :S ben werkloos ga naar school vind wel ff voldoende zo. ;p
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:17 schreef Opoefiets het volgende:
Die smilies geven een irritant Hyves gevoel...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:08 schreef timmmmm het volgende:
Overigens willen kankerlijers denk ik ook wel een nieuwe TV of smartphone
Als "ik ben een achterlijke mongool" niet erin stond had ik hem ook geplaatst op mijn FB. Ben het er namelijk wel mee eens. Van mijn "vrienden" waren er gelukkig maar 2-3 die erin trapten, één daarvan juist een master studente.. Achja, domheid...quote:
Lol, no shit?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook mooi, ik kreeg een keer een foto te zien van een meisje. Dikke tieten pontificaal in beeld en ze vroeg me wat ik er van vond. "Goeie tieten!" antwoordde ik. Daarna kreeg ik te horen dat ik een puberale klootzak was omdat ze blijkbaar haar nieuwe schoenen showde.
Die grap is oudquote:
Geen grap, echt gebeurdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |