Ik zie nooit dat soort rare dingen op Facebook.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:18 schreef Apotheose het volgende:
ik zie zulke dingen steeds voorbij komen... Waar slaat dat op?![]()
[ afbeelding ]
lol ectoquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij zijn dat alleen maar buitenlanders die dat soort dingen doen.![]()
'Salut'
[ afbeelding ]
Wazigquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:38 schreef Ziba het volgende:
Overige berichten.![]()
![]()
![]()
![]()
Dit dus:
[ afbeelding ]
Gewoon niet gelezen omdat ze niet in mijn inbox komen maar overige berichten. OFZO.
'quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij zijn dat alleen maar buitenlanders die dat soort dingen doen.![]()
'Salut'
[ afbeelding ]
Het mooie is dat het zulke mensen niet om kanker gaat, maar om het halen van de meeste likes. Ze kunnen de ziekte op het tegeltje krijgen als je het mij vraagt.quote:
Kan je nagaan, een persoon die kanker heeft, heeft gewoon al gewicht verloren. Vieze mazzelpikkenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan je nagaan, een persoon die kanker heeft, heeft gewoon al gewicht verloren. Vieze mazzelpikken
Deze is wel weer leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:08 schreef timmmmm het volgende:
Overigens willen kankerlijers denk ik ook wel een nieuwe TV of smartphone
Zo had de overbuurvrouw een paar maanden geleden iets staan van "vanmorgen is onze lieve tante Lies is overleden. Tante Lies, we missen je nu al". En vervolgens zijn er 6 personen die op de "vind ik leuk" knop drukkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:01 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dit posten is al een klacht op zich waard...Maar als je dan ook nog iemand erin gaat taggen die net zijn vrouw kwijt is na een aantal jaar ziektebed...
Sterker nog, er zijn genoeg kankerlijers die 's nachts je huis binnen dringen voor je TV of smartphone.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:08 schreef timmmmm het volgende:
Overigens willen kankerlijers denk ik ook wel een nieuwe TV of smartphone
Maar, de vraag rijst, is kanker dan risico van het vak?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:26 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Sterker nog, er zijn genoeg kankerlijers die 's nachts je huis binnen dringen voor je TV of smartphone.
Was waarschijnlijk een irritant wijf..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:23 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Zo had de overbuurvrouw een paar maanden geleden iets staan van "vanmorgen is onze lieve tante Lies is overleden. Tante Lies, we missen je nu al". En vervolgens zijn er 6 personen die op de "vind ik leuk" knop drukken
Watte?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:02 schreef VeerEli het volgende:
Echt, wat een kutmongool. Jou fucking hond, ruim die gore schijt dan ook op. Iemand anders kiest er toch niet voor dat jij een hond neemt die de boel onder schijt. Allemachtig nog aan toe.
Verkeerde topic, of ben je met jezelf in gesprek?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:02 schreef VeerEli het volgende:
Echt, wat een kutmongool. Jou fucking hond, ruim die gore schijt dan ook op. Iemand anders kiest er toch niet voor dat jij een hond neemt die de boel onder schijt. Allemachtig nog aan toe.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:03 schreef padlarf het volgende:
[..]
Verkeerde topic, of ben je met jezelf in gesprek?
Ik weet nog steeds niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sorry, had de plaatsnaam nog niet weggehaald
Hondeneigenarenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:02 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, wat een kutmongool. Jouw fucking hond, ruim die gore schijt dan ook op. Iemand anders kiest er toch niet voor dat jij een hond neemt die de boel onder schijt. Allemachtig nog aan toe.
Staat nu toch een screenshot bij?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waar je het over hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |