Nee niet de mama appelsapquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:15 schreef danic het volgende:
[..]
Ik zat net te luisteren? Had jij die mama appelsap??
Dus. Ik had de troep in de kelder wat onderschatquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
En daarna de keuken uitmesten. Als ik dan nog zin/energie/tijd over heb, wil ik boven twee deuren in de grondverf zetten.
Hele volle bak zo te horen! Aan de andere kant, als wij met 1 kind op vakantie gaan (kamperen) gaat er al een koffer op het dakquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:09 schreef Cathmar het volgende:
Free, klinkt rustig ja. Zo hou je het nog wel vol tot dinsdag?
Wij hebben vandaag 'droog' geoefend met alle vier de kinderstoelen plus duowagen plus kinderwagenbakjes in de auto. Als we ooit een nachtje erg willen zal er zo'n charmante koffer op het dak moeten want euhh veel plaats was er niet over. En dan kunnen de bakjes van de easywalker nog ingeklapt worden. Letterlijk volle bak.
Was gezellig!quote:
Grande Scenic, duo Easywalker.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:41 schreef Kyara het volgende:
Free, hoe gaat het nu?
Cathmar, ja dat zal wel even flink proppen zijn geweest. wat voor auto hebben jullie? en welke kinderwagen?
Logi, heb je nog iets van je dag kunnen maken?
Moet ik weer even langskomenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:37 schreef freecell het volgende:
Haha, allemaal een auto vol kinderen straks![]()
Hier een oude volvo en geen kinderwagen. Dus past makkelijk!
Alles nog rustig hier. Vanmiddag weer wat meer harde buiken gehad, maar nu weer echt niks
je mag onze 7 zitter wel overnemn hoor...quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:03 schreef Pvoesss het volgende:
Wij zijn ook met een 7 zitter bezig.![]()
Als je goedkoop heel veel wilt hebben dan de dacia lodcy.. ook 3 isofix punten achterin
Wij hebben onze oude ('69) Volvo een paar maanden geleden ingeruild voor een Saab.. Wel lekker warm en luxe maar ik mis de Volvo nog wel hoor!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:37 schreef freecell het volgende:
Haha, allemaal een auto vol kinderen straks![]()
Hier een oude volvo en geen kinderwagen. Dus past makkelijk!
Alles nog rustig hier. Vanmiddag weer wat meer harde buiken gehad, maar nu weer echt niks
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:49 schreef Estrys het volgende:
Nou wij hebben een splinternieuwe Ford Focus Wagon. Lease. En van de 9 maanden dat we hem nu hebben heeft hij er vijf bij de garage gestaan. Ik denk zo maar eens even dat er de volgende keer geen Ford meer komt. Maar voor nu moet hij nog drie jaar. We hadden op vakantie een vervangende Mondeo Station mee. Nou daar hielden we ruimte over in de kofferbak, wat een slagschip zeg.
En de Italiaanse auto's die we tot nu toe hadden zijn nog nooit ook maar 1 dag in de reparatie geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens!quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:02 schreef Ticootje het volgende:
Auto's uit pastalanden.
Duitse auto's!!
Haha ja, dan moest het ook gewoon zo zijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dan zou ik het gewoon doen, de kans dat je precies dat weekend te vroeg en zonder enige waarschuwing binnen drie uur te vroeg bevalt lijkt me inderdaad niet enorm groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
Volgens mij zeggen de experts juist dat de kans dat de nieuwkomer op die dag het daglicht gaat zien juist relatief klein isquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:33 schreef Spockjuh_ het volgende:
nog anderhalf uur en dan zitten we op 22 oktober, de dag dat de (4x d = score!) nieuwkomer volgens de expert het daglicht moet gaan zien! voorlopig nog niks aan het handje, ribben van vriendin zijn al redelijk beurs...
4%quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen de experts juist dat de kans dat de nieuwkomer op die dag het daglicht gaat zien juist relatief klein is
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:37 schreef OooLizaooO het volgende:
Slaap ze dames, ik start morgen met mijn laaste -loodzware, but hey, vooral laatste- werkweek
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
nu 4 weken met verlof en nog geen dag echt grote problemen of last gehad. dus we verwachten dat de bevalling alle gemiste pijn gaat bundelen en in een hel van 2 dagen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |