quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:49 schreef Estrys het volgende:
Nou wij hebben een splinternieuwe Ford Focus Wagon. Lease. En van de 9 maanden dat we hem nu hebben heeft hij er vijf bij de garage gestaan. Ik denk zo maar eens even dat er de volgende keer geen Ford meer komt. Maar voor nu moet hij nog drie jaar. We hadden op vakantie een vervangende Mondeo Station mee. Nou daar hielden we ruimte over in de kofferbak, wat een slagschip zeg.
En de Italiaanse auto's die we tot nu toe hadden zijn nog nooit ook maar 1 dag in de reparatie geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens!quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:02 schreef Ticootje het volgende:
Auto's uit pastalanden.
Duitse auto's!!
Haha ja, dan moest het ook gewoon zo zijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dan zou ik het gewoon doen, de kans dat je precies dat weekend te vroeg en zonder enige waarschuwing binnen drie uur te vroeg bevalt lijkt me inderdaad niet enorm groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
Volgens mij zeggen de experts juist dat de kans dat de nieuwkomer op die dag het daglicht gaat zien juist relatief klein isquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:33 schreef Spockjuh_ het volgende:
nog anderhalf uur en dan zitten we op 22 oktober, de dag dat de (4x d = score!) nieuwkomer volgens de expert het daglicht moet gaan zien! voorlopig nog niks aan het handje, ribben van vriendin zijn al redelijk beurs...
4%quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen de experts juist dat de kans dat de nieuwkomer op die dag het daglicht gaat zien juist relatief klein is
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:37 schreef OooLizaooO het volgende:
Slaap ze dames, ik start morgen met mijn laaste -loodzware, but hey, vooral laatste- werkweek
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
nu 4 weken met verlof en nog geen dag echt grote problemen of last gehad. dus we verwachten dat de bevalling alle gemiste pijn gaat bundelen en in een hel van 2 dagen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |