Nee niet de mama appelsapquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:15 schreef danic het volgende:
[..]
Ik zat net te luisteren? Had jij die mama appelsap??
Dus. Ik had de troep in de kelder wat onderschatquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
En daarna de keuken uitmesten. Als ik dan nog zin/energie/tijd over heb, wil ik boven twee deuren in de grondverf zetten.
Hele volle bak zo te horen! Aan de andere kant, als wij met 1 kind op vakantie gaan (kamperen) gaat er al een koffer op het dakquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:09 schreef Cathmar het volgende:
Free, klinkt rustig ja. Zo hou je het nog wel vol tot dinsdag?
Wij hebben vandaag 'droog' geoefend met alle vier de kinderstoelen plus duowagen plus kinderwagenbakjes in de auto. Als we ooit een nachtje erg willen zal er zo'n charmante koffer op het dak moeten want euhh veel plaats was er niet over. En dan kunnen de bakjes van de easywalker nog ingeklapt worden. Letterlijk volle bak.
Was gezellig!quote:
Grande Scenic, duo Easywalker.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:41 schreef Kyara het volgende:
Free, hoe gaat het nu?
Cathmar, ja dat zal wel even flink proppen zijn geweest. wat voor auto hebben jullie? en welke kinderwagen?
Logi, heb je nog iets van je dag kunnen maken?
Moet ik weer even langskomenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:37 schreef freecell het volgende:
Haha, allemaal een auto vol kinderen straks![]()
Hier een oude volvo en geen kinderwagen. Dus past makkelijk!
Alles nog rustig hier. Vanmiddag weer wat meer harde buiken gehad, maar nu weer echt niks
je mag onze 7 zitter wel overnemn hoor...quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:03 schreef Pvoesss het volgende:
Wij zijn ook met een 7 zitter bezig.![]()
Als je goedkoop heel veel wilt hebben dan de dacia lodcy.. ook 3 isofix punten achterin
Wij hebben onze oude ('69) Volvo een paar maanden geleden ingeruild voor een Saab.. Wel lekker warm en luxe maar ik mis de Volvo nog wel hoor!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:37 schreef freecell het volgende:
Haha, allemaal een auto vol kinderen straks![]()
Hier een oude volvo en geen kinderwagen. Dus past makkelijk!
Alles nog rustig hier. Vanmiddag weer wat meer harde buiken gehad, maar nu weer echt niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |