Zo eventjes geleden dat ik kwam binnenvallen maar ben inmiddels weer een beetje bijgelezen"
@ Mineola; Van harte gefeliciteerd met je zoontje ! Fijn dat jullie naar huis mogen !!
@ Freecell: spannend, aftellen kan dus beginnen !
Wij hebben morgen de vruchtwaterpunctie, gelukkig al erg vroeg 9.15 zijn we aan de beurt
Vriendlief gaat mee, ondanks zijn vreselijke naalden fobie hihi (die is zenuwachtiger dan ik)
Dinsdag daarop weten we dan gelukkig meer, als we niet gebeld worden is alles goed
Ook dan zijn wij allebei vrij. Moet zeggen dat ik nu al tegen die dag opzie...dat wordt echt een vreselijke middag...tot 14.00 dan hebben we de groeiecho...
We doen ook mee aan een onderzoek van het academisch ziekenhuis in maastricht
Ze willen onderzoeken of het mogelijk is om door middel van bloed bij de moeder af te nemen er dna van de kleine te vinden is. Dit om uiteindelijk de nekplooimeting/combinatietest te laten verdwijnen aangezien het maar een kansberekening is.
Natuurlijk willen wij hier graag aan mee werken zodat in de toekomst je direct zekerheid hebt
In belgie schijnen ze dit al vaker te doen.
Over nesteldrang...daar heb ik met me 15 weken geen last van...
Mijn vriend deste meer...die heeft het afgelopen weekend de babykamer al helemaal geschilderd en is op dit moment bezig om de meubeltjes in elkaar te zetten...(dit wilde hij al met 6 weken doen gelukkig heb ik hem even kunnen remmen...maar nu moest het gebeuren omdat hij gek wordt van alle spanningen rondom de vruchtwaterpunctie)
Daarna kan ik er langzaamaan mee aan de gang, gordijntjes etc moeten nog komen...
dus kan weer iets van mijn lijstje afstrepen