abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118234253
vaker plassen, steken rondom de schaamstreek. Ik denk dat je gewoon zwanger bent Hooiwagen :P

Ze is wel nog op Facebook geweest vrijdagavond maar zie geen baby update daar.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118234306
Dan hopen we maar dat ze het gewoon druk heeft :Y
pi_118234540
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 09:12 schreef Hooiwagen het volgende:
Goedemorgen :)

Weet iemand of in het 1e trimester van die kleine felle steekjes rond je schaambeen erbij horen of niet? Heb er de laatste dagen regelmatig last van. Is dat dat er iets aan het groeien is of iets anders? Kaart het woensdag ook wel even aan bij de gyn. Geen bloedverlies ofzo, alleen die steken. Het is geen blaasontsteking, dat gevoel herken ik wel. Moet wel wat vaker plassen.
Geen bandenpijn?
En idd, blaasontsteking zou zomaar kunnen omdat dat tijdens je zwangerschap heel anders aan kan voelen. Kweekje brengen morgen en je weet het antwoord :)
Verder goed blijven drinken! :)
pi_118234571
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 09:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dan hopen we maar dat ze het gewoon druk heeft :Y
Bij jou ook nog steeds alles rustig? Hoop dat alles goed gaat?!

Ik ben woensdag ''pas'' 39 weken maar het frustreert me enorm dat ik links en rechts door vrouwen word ingehaald die later als mij zijn uitgerekend. Tegelijkertijd probeer ik mij er dan in te berusten dat de draagtijd nu eenmaal 40 weken is .. En dat ik eigenlijk blij zou moeten zijn dat ik niet met 35/36 weken al een spontane bevalling of een spoedkeizersnede heb gehad.

Dat + dat ik mijn nesteldrang niet kan botvieren .. lichaam wil echt niet meer.
pi_118234593
Is er iets bekend over Spockjuh bij iemand trouwens? :)
pi_118234594
Ik post trouwens vanuit het zkh. Iets met gisteravond gebroken vliezen ;)
Akelig rustig hier, geen harde buiken, niks. Als het zo blijft, dinsdag inleiden, dan ben ik 37 wk.

Vandaag zou wel leuk zijn, heb ik drie zondagskinderen, maar niks wijst er nu op
pi_118234621
Het kán gewoon niet lang meer duren Twinkle, en misschien maar gewoon loslaten en veel energie opdoen voor de bevalling? Een lekkere voldragen baby met een frisse mama O+

Freecell, wow! Op een goed ongelukkig moment gebroken of viel het allemaal mee? Ik ga weer in de "telkens-even-kijken-stand" op dit topic..
pi_118234637
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 10:10 schreef freecell het volgende:
Akelig rustig hier, geen harde buiken, niks. Als het zo blijft, dinsdag inleiden, dan ben ik 37 wk.

Vandaag zou wel leuk zijn, heb ik drie zondagskinderen, maar niks wijst er nu op
Serieus? :o
Woei spannend Freecell!

Maar waar haal ik de wijsheid vandaan dat, als je gebroken vliezen hebt, je dan binnen 24 uur zou moeten bevallen? :?
pi_118234664
Op de wc :p kon niet slapen, was onrustig. Dus even plassen, klaar met plassen, plons!

Baby ligt lekker ingedaald, dus het blijft niet echt doorlopen.
pi_118234677
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 10:12 schreef Suikertante het volgende:
Het kán gewoon niet lang meer duren Twinkle, en misschien maar gewoon loslaten en veel energie opdoen voor de bevalling? Een lekkere voldragen baby met een frisse mama O+

Freecell, wow! Op een goed ongelukkig moment gebroken of viel het allemaal mee? Ik ga weer in de "telkens-even-kijken-stand" op dit topic..
Ja zo is het ook meis .. Het zijn echt de laatste loodjes en voorheen had ik mij nooit voor kunnen stellen dat vrouwen het in die laatste weken weleens echt heel erg zat kunnen zijn .. En nu behoor ik tot een van hen :+

Daarom .. gewoon de tijd die nog moet komen zo relax mogelijk door zien te komen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118234685
Normaal binnen 24 uur inderdaad, maar bij minder dan 37 weken, wachten ze tot 37 :)
pi_118234711
Ahh so :) .. Nou, spannend vrouw :D !

Ik zie hier regelmatig nieuwgebakken babietjes voorbij komen met foto maar ik kan me heul nog niet voorstellen dat zoiets dadelijk ook uit mijn lijf gaat komen :o .. Zon babietje met alles derop en deraan :o .. Maar op de laatste echo waren toch al behoorlijk wat haartjes te zien en alles :o :D

Ben echt nieuwsgierig naar hoe ze eruit ziet ook O+

Zo, en nu ga ik lekker met een goed boek op de bank liggen. Fijn zondagje allemaal! Hoop niet dat het bij jullie net zo mistig is als hier.
pi_118234734
Zelfs Adele is nu bevallen en die is later uitgerekend als mij :( :D
pi_118234742
Twinkle misschien mag ik wel eens zeggen dat je echt een voorbeeld bent voor mij. Je haalt het toch allemaal maar zonder al te grote episodes. Zit zelf weer in een klein angstdipje, alleen in de ochtenden gelukkig en ik houd het allemaal vol. Dat zwanger zijn maakt echt dat sommige dingen heel anders voelen, gelukkig maar!

Lekker rustig aan doen en er komt binnenkort een mooie beeb aan voor jou :D
  zondag 21 oktober 2012 @ 10:21:47 #190
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118234749
Free! Spannend zeg w/

Twink kan het mij goed voorstellen :*

Suiker volgens mij is dat wel normaal, heb er ook last van gehad maar ging bij mij vanzelf over :Y

Fieder, helemaal niets gekocht, gaan vandaag misschien nog even rommelmarkten of naar de apenheul ligt er een beetje aan hoe Spen straks wakker wordt :')

Vannacht lag mini zo laag met haar hoofd naar beneden dat ik niet meer zonder 2 kussens tussen mijn benen op mij zij kon liggen :') 3u later werd ik opnieuw wakker en toen was mijn hele buik ineens naar boven verplaatst, alle hoekjes worden ieg goed getest... :+
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_118234773
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 10:08 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Bij jou ook nog steeds alles rustig? Hoop dat alles goed gaat?!

Ik ben woensdag ''pas'' 39 weken maar het frustreert me enorm dat ik links en rechts door vrouwen word ingehaald die later als mij zijn uitgerekend. Tegelijkertijd probeer ik mij er dan in te berusten dat de draagtijd nu eenmaal 40 weken is .. En dat ik eigenlijk blij zou moeten zijn dat ik niet met 35/36 weken al een spontane bevalling of een spoedkeizersnede heb gehad.

Dat + dat ik mijn nesteldrang niet kan botvieren .. lichaam wil echt niet meer.
Kan t me je gevoel wel voorstellen.
Ongeveer iedereen die rond mij (nou ja ervoor) was uitgerekend werd eerder ingeleid :')
Kwam ik met mn bijna 42 weken :')
Op dat moment frustrerend, mja,achteraf maakt t niet zoveel uit. Ik probeerde me maar voor te houden dat ze er blijkbaar nog niet klaar voor was.

Freecell, spannend joh! Een derde zondagskindje zou leuk zijn :D
pi_118234774
Mineola, gefeliciteerd met je zoontje O+

Danic, wat een schrik inderdaad. Gelukkig dat met baby alles goed is. Hopelijk vinden ze een oorzaak voor het bloeden :*

Cathmar, wat fijn dat je baby’s zo lekker blijven zitten. *O*

Skoap, wat een schatje zeg O+

Cathmar, wat leuk dat zwemding.

Logican, wat een schrik inderdaad

Inca, *O* voor je 30 weken

Free, succes.

Even kijken of het lukt om mijn buikbaby te uploaden. Ik ben zel helemaal verliefd. Mijn neefje van 6 zag de foto gisteren ook en liet het meteen aan zijn vriendinnetje zien O+

pi_118234778
quote:
17s.gif Op zondag 21 oktober 2012 10:21 schreef Logician78 het volgende:
Fieder, helemaal niets gekocht, gaan vandaag misschien nog even rommelmarkten of naar de apenheul ligt er een beetje aan hoe Spen straks wakker wordt :')
Heeft ie ''de griep'' dan ofzo denk je? O-)
pi_118234793
Freecell :o Ik vind het spannend hoor!

Twinkle, Suikertante zei het mooi, het zal echt niet lang meer duren! En wie weet zijn dit wel de laatste momenten met je dikke buik O+ Loslaten en zoveel mogelijk energie sparen :*

Omentielvo O+
  zondag 21 oktober 2012 @ 10:28:18 #195
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118234822
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 10:24 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Heeft ie ''de griep'' dan ofzo denk je? O-)
Nee, gisteren nogal laat gaan slapen en heb hem vanmorgen rond 6u wakker gemaakt omdat ik mij verveelde O-) daarna zijn we samen nog even koffie gaan drinken maar toen ging hij nog even liggen en sindsdien niets meer van boven vernomen :') slaap zelf echt maar 3 a 4u per nacht de laatste tijd maar ben telkens echt klaarwakker.. :?
  zondag 21 oktober 2012 @ 10:28:33 #196
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_118234824
Free, woah, spannend joh!!! :o :*

Oh, en Keshet had mij laten weten dat de groei pas komende week weer nagekeken wordt, maar dat de flow van de navelstreng e.d. verder gied was, dus Hendrikje zit nog goed :)

En thnx Twinkle, vind het best een raar gevoel, in de dertig nu. Er is al bijna biefstuk aan het eind van de tunnel ;)
3!
pi_118234834
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 10:10 schreef freecell het volgende:

Het was natuurlijk niet de bedoeling dat je het voorbeeld van Mineola zou volgen ... o|O
Succes!
  zondag 21 oktober 2012 @ 10:29:41 #198
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118234836
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 10:28 schreef Incantrix het volgende:
Free, woah, spannend joh!!! :o :*

Oh, en Keshet had mij laten weten dat de groei pas komende week weer nagekeken wordt, maar dat de flow van de navelstreng e.d. verder gied was, dus Hendrikje zit nog goed :)

En thnx Twinkle, vind het best een raar gevoel, in de dertig nu. Er is al bijna biefstuk aan het eind van de tunnel ;)

:D :D :D
pi_118234849
Ahh Omentielvo O+

Incan 30 weken *O*

Free wat spannend! :o Dinsdag is sowieso niet ver meer. Stond je tas al klaar? :)

Twinkle :* nog heeeeeel even. Goed dat je zo rustig bent

Logi ohh naar de apenheul O+

Vandaag krijgen we visite, hele dag gezellig doen }:|
  zondag 21 oktober 2012 @ 10:31:37 #200
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_118234872
Oh, en ik heb het idee dat de onze gisterochtend gedraaid is, er was ineens een heleboel gewoel in mijn buik, zo hevig dat ik er echt een beetje naar van werd. Sindsdien voel ik beweging op hele andere plekken als eerst en steekt er telkens (ik denk) een knietje uit mijn rechterzij.
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')