Geen bandenpijn?quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:12 schreef Hooiwagen het volgende:
Goedemorgen
Weet iemand of in het 1e trimester van die kleine felle steekjes rond je schaambeen erbij horen of niet? Heb er de laatste dagen regelmatig last van. Is dat dat er iets aan het groeien is of iets anders? Kaart het woensdag ook wel even aan bij de gyn. Geen bloedverlies ofzo, alleen die steken. Het is geen blaasontsteking, dat gevoel herken ik wel. Moet wel wat vaker plassen.
Bij jou ook nog steeds alles rustig? Hoop dat alles goed gaat?!quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dan hopen we maar dat ze het gewoon druk heeft
Serieus?quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:10 schreef freecell het volgende:
Ik post trouwens vanuit het zkh. Iets met gisteravond gebroken vliezen
Akelig rustig hier, geen harde buiken, niks. Als het zo blijft, dinsdag inleiden, dan ben ik 37 wk.
Vandaag zou wel leuk zijn, heb ik drie zondagskinderen, maar niks wijst er nu op
Ja zo is het ook meis .. Het zijn echt de laatste loodjes en voorheen had ik mij nooit voor kunnen stellen dat vrouwen het in die laatste weken weleens echt heel erg zat kunnen zijn .. En nu behoor ik tot een van henquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:12 schreef Suikertante het volgende:
Het kán gewoon niet lang meer duren Twinkle, en misschien maar gewoon loslaten en veel energie opdoen voor de bevalling? Een lekkere voldragen baby met een frisse mama
Freecell, wow! Op een goed ongelukkig moment gebroken of viel het allemaal mee? Ik ga weer in de "telkens-even-kijken-stand" op dit topic..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan t me je gevoel wel voorstellen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:08 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Bij jou ook nog steeds alles rustig? Hoop dat alles goed gaat?!
Ik ben woensdag ''pas'' 39 weken maar het frustreert me enorm dat ik links en rechts door vrouwen word ingehaald die later als mij zijn uitgerekend. Tegelijkertijd probeer ik mij er dan in te berusten dat de draagtijd nu eenmaal 40 weken is .. En dat ik eigenlijk blij zou moeten zijn dat ik niet met 35/36 weken al een spontane bevalling of een spoedkeizersnede heb gehad.
Dat + dat ik mijn nesteldrang niet kan botvieren .. lichaam wil echt niet meer.
Heeft ie ''de griep'' dan ofzo denk je?quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:21 schreef Logician78 het volgende:
Fieder, helemaal niets gekocht, gaan vandaag misschien nog even rommelmarkten of naar de apenheul ligt er een beetje aan hoe Spen straks wakker wordt
Nee, gisteren nogal laat gaan slapen en heb hem vanmorgen rond 6u wakker gemaakt omdat ik mij verveeldequote:Op zondag 21 oktober 2012 10:24 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Heeft ie ''de griep'' dan ofzo denk je?
Het was natuurlijk niet de bedoeling dat je het voorbeeld van Mineola zou volgen ...quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:10 schreef freecell het volgende:
Ik post trouwens vanuit het zkh. Iets met gisteravond gebroken vliezen
Akelig rustig hier, geen harde buiken, niks. Als het zo blijft, dinsdag inleiden, dan ben ik 37 wk.
Vandaag zou wel leuk zijn, heb ik drie zondagskinderen, maar niks wijst er nu op
quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:28 schreef Incantrix het volgende:
Free, woah, spannend joh!!!![]()
Oh, en Keshet had mij laten weten dat de groei pas komende week weer nagekeken wordt, maar dat de flow van de navelstreng e.d. verder gied was, dus Hendrikje zit nog goed
En thnx Twinkle, vind het best een raar gevoel, in de dertig nu. Er is al bijna biefstuk aan het eind van de tunnel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |