Oh dat scheelt wel ja, doe ik dat, thanks!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:59 schreef Snorrenbaard het volgende:
http://www.dlgamer.es/des(...)egos_pc-p-17448.html
en dan in het spaans zetten, dat is de goedkoopste inc beta
Crap, ik dacht dat UK het goedkoopst was... Nja voor FM heb ik het wel over...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:59 schreef Snorrenbaard het volgende:
http://www.dlgamer.es/des(...)egos_pc-p-17448.html
en dan in het spaans zetten, dat is de goedkoopste inc beta
Nice.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat lukt iedere amateur ooit wel eens, hoeft echt geen bug te zijn
Nieuw positief puntje ook: Je kan ook spelers een helft laten spelen bij de reserves, zodat ze minuten maken, maar nog steeds fit zijn om op de bank te starten als kort daarna een wedstrijd van je eerste team volgt
Ja, hier ook 2 jeugd coaches van -19.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Keepertrainer die ineens een cursus gaat beginnen om coach te worden
Zowieso op engels spelen ftwquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:39 schreef CrazyAces het volgende:
Elke mail die je krijgt is zo'n beetje half Nederlands half Engels, als je hem op Nederlands hebt staan
Eens uit proberen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:20 schreef VelitoX het volgende:
Overigens Director of Football ftw, die gewoon transfers laten doen, maar dan de eindkeuze bij jou leggen (kan je altijd "nee" zeggen!). Komt hij toch met leuke spelers waar je nooit aan zou hebben gedacht. En aanvullend kan je zelf dan ook gewoon transfers doen
.
Director of Football is gewoon de Technisch Directeur toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:20 schreef VelitoX het volgende:
Overigens Director of Football ftw, die gewoon transfers laten doen, maar dan de eindkeuze bij jou leggen (kan je altijd "nee" zeggen!). Komt hij toch met leuke spelers waar je nooit aan zou hebben gedacht. En aanvullend kan je zelf dan ook gewoon transfers doen
.
Makkelijkste manier vind ik altijd om jaar "job centre" te gaan en een advertentie voor scouts op te zettenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe kun je extra scouts toevoegen? Als ik bij staff kijk staat er alleen hoofdscout
Thanks heb de vorige niet gespeeld dus het is weer een beetje wennen allemaalquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:46 schreef VelitoX het volgende:
En dan bij Transfers Incoming jezelf bij beide "finalise" dingen hebben staan, werkt prima(en omdat je vaak bericht krijgt als DoF op iemand biedt, kan je meteen zn profiel checken en op de scout player knop drukken
werkt prima. Laat mn DoF ook staf aantrekken enzo
.
[..]
Makkelijkste manier vind ik altijd om jaar "job centre" te gaan en een advertentie voor scouts op te zetten.
Huhwhat?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
onbespeelbaar, ik wacht wel 2 weken.
Die keepers is een bekend probleem zoals ik begrepen heb (en ook al gefixt in een nieuwere build aldus SI op het offi forum), en vergeet niet dat het alleen een weergave is van wat de game berekend heeft (de game weet allang dat er gescoord wordt). Imo dus niet onbespeelbaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
Klopt geen ene kloot van die match engine, verdedigers die helemaal niets doen bij een aanval. Keepers die de makkelijkste ballen nog door laten gaan enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:18 schreef TJV het volgende:
Je bent gewoon slecht.Dat kon al sinds FM10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:18 schreef TJV het volgende:
Je bent gewoon slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker alle tegengoals uit voorzetten?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pff. 25 wedstrijden onderweg en mijn team heeft in de competitie nog niet een keer de nul gehouden, maakt niet uit hoe verdedigend ik speel
Op het moment 1 plekje boven de degradatiezone
Wonderkids ga je niet gratis krijgen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:11 schreef PennyWise84 het volgende:
iemand al wat wonderkids gevonden?liefst gratis
Merab is cheap gaf me maar 6 miljoen,die ik vervolgens spendeerde aan quintero.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wonderkids ga je niet gratis krijgen.
Volgens mij neem jij het begrip wonderkind heel breed. Een wonderkind is een speler met een PA van 170+. Tussen 140 en 155 is gangbaar (-7/-8). Tussen 155 en 170 (-8/-9) is goed tot zeer goed. 170+ (-9/-10) is uitstekend tot wereldklasse,quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:15 schreef Snorrenbaard het volgende:
Jeroen Zoet is een wonderkind, Jeroen Lumu van Willem II wordt er een.
Dat is gewoon een mening van een of andere oetlul op het internet met een stom blogje. Zal me niet verbazen als jij dat zelf hebt geschreven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:21 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hier beunhaas
http://mypassion4football(...)ids-jeroen-lumu.html
En andere nederlandse wonderkids zijn; Labyad, Willems, Maher en Bouy
Haha dan niet kneusquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een mening van een of andere oetlul op het internet met een stom blogje. Zal me niet verbazen als jij dat zelf hebt geschreven.
In FM12 was alleen Ramsey -10. Nu zal dat wel alleen Neymar zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat Labyad, Willems en Maher wonderkids zijn is een open deur. Dat zat er nogal dik in.
Net als bijv. Bakalli, zal ook wel -9 hebben
Ik zou niet uit gaan van veel -10 spelers. In FM12 was volgens mij alleen Wilshere dat
Weer zo'n onzin-blog. Die gast beweert dat hij al 2 weken FM2013 speelt, wat niet mogelijk is omdat de beta vandaag pas is uitgekomen. De enige andere mogelijkheid is dat hij een SI-medewerker is, maar ik weet zeker dat zij dit soort informatie niet zelfstandig mogen publiceren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:30 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Sorry, die bedoelde ik idd
Hier een lijstje dat iemand samengesteld heeft op basis van scoutingrapporten ofzo:
http://www.aidtheboss.com/football-manager-2013-wonderkids/
Zoet, De Vrij, Labyad, Eriksen, Andersen, Wijnaldum, Henriksen, Maher, Narsingh, Vilhena, Fischer, Bakkali uit Nederland
Opmerkelijk dat Willems daar ontbreekt
Op een andere site worden Lumo en Willems weer genoemd. Het is dus puur gissen voorlopig nog wat daadwerkelijk de potentie is.
Wijnaldum, Narsingh, De Vrij en Zoet zullen ook echt geen wereldsterren worden verwacht ik overigens
Sommige sites hebben de versie al 2 weken eerder, zoals Managers United, FM-Base etc. Dus weet waar je over praat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Weer zo'n onzin-blog. Die gast beweert dat hij al 2 weken FM2013 speelt, wat niet mogelijk is omdat de beta vandaag pas is uitgekomen. De enige andere mogelijkheid is dat hij een SI-medewerker is, maar ik weet zeker dat zij dit soort informatie niet zelfstandig mogen publiceren.
Ik gebruik logo's en dergelijk nog van FM 2008, lijkt me dus ook dat die op de nieuwste versie toepasbaar zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:01 schreef ROFLOL het volgende:
Kun je oude kits/facepacks/logo's ook gebruiken in FM13 trouwens? Anders straks een zooi downloaden van FM12 voor FM13.
Ja kan, alleen opletten met facepacks deze kunnen de skin verneuken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:01 schreef ROFLOL het volgende:
Kun je oude kits/facepacks/logo's ook gebruiken in FM13 trouwens? Anders straks een zooi downloaden van FM12 voor FM13.
Haha, mijn skin dus echt net verneukt. Trainer weg bij beginscherm, alles fucked up. Dan maar even zonder...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:26 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ja kan, alleen opletten met facepacks deze kunnen de skin verneuken.
Mwah, geen jongen die je club helpt door te groeienquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:32 schreef Snorrenbaard het volgende:
Best lekker spitsje, speelt oorspronkelijk bij AaB. Kost ong. 2miljoen
[ afbeelding ]
hier gaat het ook bergafwaarts . kan geen kans meer creeeren ofzoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Mwah, geen jongen die je club helpt door te groeien
Tactiek omgegooid in de hoop alles te veranderen en meteen gewonnen
Volle hoop dus voor de volgende wedstrijd in eigen huis: 1-4 achter bij rust
Volgens mij bronnen is Zoet geen wonderkid, Lumu kan dat in sommige saves zijn (maar aangezien de negatieve PA range ook vaak niet).quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:15 schreef Snorrenbaard het volgende:
Jeroen Zoet is een wonderkind, Jeroen Lumu van Willem II wordt er een.
Hij ging bij mij richting Vitesse voor 1.1 miljoen per jaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:26 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Drenthe binnen bij Feyenoord.
Even geduld, je krijgt later een berichtje. Ik zou er niet een te lang contract aan geven, gezien hij waarschijnlijk bij jou ook trainingen gaat missen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:32 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Drenthe is wel binnen, contract is geaccepteerd. Maar de transfer kan ik niet afronden? Bug, of kijk ik scheel?
Hij heeft ingame geen club voorkeur.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:33 schreef Snorrenbaard het volgende:
Drenthe verkiest Utrecht boven mijn Feyenoord, wat een clubnaaier zeg
Hier 3 maanden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eerste wedstrijd Sigthorson geblesseerd voor 9 maanden
3 jarig contract. Wel wazig ben al bijna een week verder. Kan het voorstel niet intrekken, maar ook niet bevestigen dus.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Even geduld, je krijgt later een berichtje. Ik zou er niet een te lang contract aan geven, gezien hij waarschijnlijk bij jou ook trainingen gaat missen.
Hij is dan nog bezig met andere clubs waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:34 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
3 jarig contract. Wel wazig ben al bijna een week verder. Kan het voorstel niet intrekken, maar ook niet bevestigen dus.
Nee, alle geïnteresseerde clubs zijn weg. Heb ook een bericht gehad, net zoals vorige fm's, dat hij mijn voorstel accepteerde en andere clubs had afgewezen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij is dan nog bezig met andere clubs waarschijnlijk.
Dan is het een bug denk ik ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Nee, alle geïnteresseerde clubs zijn weg. Heb ook een bericht gehad, net zoals vorige fm's, dat hij mijn voorstel accepteerde en andere clubs had afgewezen.
Naja, ik wacht wel af.quote:
Ik ben eruit gegaan, net als in het echt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:41 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Naja, ik wacht wel af.
Heb inmiddels al een aantal spelers gekocht (dus transferbudget). En Kobenhavn geloot voor de CL)
Mijn nachtrust zal er wel aangaan komende nacht.
Pfoe, lullig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben eruit gegaan, net als in het echt.Panathinaikos 1-1 en 0-0 en zij hadden een uitdoelpunt dus was het de EL voor mij. Kreeg ik Liverpool.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:45 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Pfoe, lullig.
Ik bedoelde net verkocht trouwens. Cissé en Fernandez hebben toch 4,4miljoen opgebracht.
Hoe ver ben je inmiddels? Al in de competitie bezig?
Potje tegen PSV 0-0 gehouden, 4 keer buitenspel goal en een kopgoal die werd afgekeurd omdat er geduwd was.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wel veel buitenspelgoals trouwens. Minimaal om de wedstrijd dat er een afgekeurd wordt voor buitenspel
Vind ik nogal meevallen, Het ziet er bij mij allemaal redelijk realistisch uit, ook qua competitieverloop.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:32 schreef Typisch het volgende:
Die waardes bij Ajax zijn echt schandalig.
Had een betere seizoensstart kunnen hebben dus, maar goed; wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat sinds ik een extra spitsje heb aangetrokken wat beter, Cissé ook verkocht.
[ afbeelding ]
Niet heel bijzonder, maar ik kon zo snel even niets anders vinden. En voorlopig loopt hij na 4 wedstrijden 1 op 1.
Mwah, we stellen internationaal geen reet voor, dus of dat nu zo'n pluspunt moet zijn. Wel leuk voor onze nationalistische insteek, dat wel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Spelerswaardes vind ik juist sterk verbeterd. Eerst duurde het een eeuwigheid voordat spelers in de Nederlandse competitie een beetje een fatsoenlijk waarde hadden.
Heerenveen wou bij mij 19 mil voor Djuricicquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:27 schreef VelitoX het volgende:
Vind het alleen een beetje raar dat Groningen Bacuna niet wilt verkopen aan Ajax (of je moet echt bizar veel gaan bieden, wat onzin is), maarja ;P. Overall zijn spelerswaardes zeker verbeterd voor NL clubs though ja.
vrouwen aan de FM? wat is dezequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:05 schreef yvette1982 het volgende:
De systeemeisen in de OP zijn geschikt voor FM 2013?
Het is een betaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:15 schreef PennyWise84 het volgende:
Voor wie Ter Stegen wil kopen,je kan beter voetballen zonder keeper![]()
Hij houd geen bal tegen.
Hangt ervan af of het feiten of meningen zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Alleen de helft van de tijd wordt daar toch niet naar geluisterd
Hehe heb ik ook nog best veel gespeeldquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
In de tijd van Football Manager Live kwam ik daar veel. Wat een briljant spel was dat zeg, echt jammer dat het uiteindelijk ten onder is gegaan.
of je gebruikt dit :quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:29 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hehe heb ik ook nog best veel gespeeld. Kostte me echt veel te veel tijd hahahahah. Het community aspect was wel leuk.
Overigens handig weetje, als je wilt dat de wedstrijden wat sneller gaan, er is een verandering in de highlight modussen, "Key" laat nu alleen maar clear cut chances en goals zien, het oude Key heet nu Extended (en het oude Extended heet Comprehensive of zoiets).. Door 1 seizoen te holidayen en 1 seizoen zo snel door heen te jassen zit ik nu in 3e seizoen met MVV
.
edit: Tjah ik help vooral met de Ajax research, krijg de PSV data niet voor ogen.
Nah, neem liever genoegen met de echte hoogtepunten (en dus alle schoten naast e.d. eruit gelaten) die ik dan op normale snelheid ziequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
of je gebruikt dit :
http://forum.manutd.nl/showthread.php?48285-FM13-Speeder
Bij Ajax wel, bij MVV natuurlijk nog nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:03 schreef Doublepain het volgende:
Iemand al een +10 mil bod gekregen? Of is dat nog steeds zeldzaam
Aangezien die teamtalsk ook nog een beetje buggy zijn, is niet iedereen op groen idd. Maar lijkt wel of alleen nieuwelingen zich iets aantrekken van de teamtalks..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:04 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Bij Ajax wel, bij MVV natuurlijk nog niet.
@Snorrebaard Hoe zit het qua moraal? Dat heeft ook een grote impact op prestaties. Daarnaast kosten tactieken ook een tijd om gewend te raken bij de spelers.
Beter wacht je ook op een update, als ik jou was zal ik gewoon alles een beetje testen enzo en pas later er echt voor gaan zitten met een team.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:03 schreef Snorrenbaard het volgende:
Pfff... lukt me echt totaal niet om een goed werkende tactiek te maken, en die keeper en verdedigerbugs helpen in dat geval al helemaal niet mee.
Ik heb Toivonen voor 11,25 miljoen weten te verkopen aan Spurs, als je hem aanbied voor 12 miljoen komen ze voor dat bod volgens mij.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:03 schreef Doublepain het volgende:
Iemand al een +10 mil bod gekregen? Of is dat nog steeds zeldzaam
Kwamen met een bod van 9mil hier aanzetten, gaf aan dat ik 10mil wou hebben + nog wat extra's. Ging meteen niet doorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:07 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ik heb Toivonen voor 11,25 miljoen weten te verkopen aan Spurs, als je hem aanbied voor 12 miljoen komen ze voor dat bod volgens mij.
O dat is beter, zijn er ook eredivisie teams die spelers al voor +20 hebben verpatst?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:07 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ik heb Toivonen voor 11,25 miljoen weten te verkopen aan Spurs, als je hem aanbied voor 12 miljoen komen ze voor dat bod volgens mij.
Komt erg weinig voor IRL hequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
O dat is beter, zijn er ook eredivisie teams die spelers al voor +20 hebben verpatst?
Eriksen? Strootman?quote:
Ja, Schalk is een groot talentje, is bij mij nu na een goed aantal wedstrijden topscoorder en NAC staat derde achter mijn Feyenoord en Ajax. Ik had hem bijna gehaald maar toen bedacht ik mij dat ik met Feyenoord ook Achahbar heb.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:02 schreef CoolStoryBro het volgende:
Lol NAC Breda doet het verrassend goed 2nd geworden achter ajax
Locadia ook een -9 talent?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, Schalk is een groot talentje, is bij mij nu na een goed aantal wedstrijden topscoorder en NAC staat derde achter mijn Feyenoord en Ajax. Ik had hem bijna gehaald maar toen bedacht ik mij dat ik met Feyenoord ook Achahbar heb.
Geen idee, die Bakkali in ieder geval wel volgens mij. Al werd die gelijk weg gekaapt door Chelsea.quote:
En die zitten nog steeds bij hun clubquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eriksen? Strootman?
In 12 had ik de CL gewonnen en de hoogste bod op mijn topscorer die ook meeste goals had in CL was 6.5 miljoen
Mooiquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, die Bakkali in ieder geval wel volgens mij. Al werd die gelijk weg gekaapt door Chelsea.
Willems en Zoet schijnen ook grote talenten te zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooiiig een leuk talentje bij PSV
Ik zag alleen willens op Man Utd en die bakt er niks vanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Willems en Zoet schijnen ook grote talenten te zijn.
Daar heb ik niks aan, ik haal altijd vrij snel de top van Europaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:16 schreef VelitoX het volgende:
Bakkali is wss -9, Locadia lijkt me nog een -8 te zijn (hij is pas doorgebroken ná data lock, mind that). -8 is overigens ook gewoon goed, onderkant daarvan is gewoon goed voor top eredivisie.
Talentvol wil niet zeggen dattie meteen een briljante speler is. Gok dat Zoet qua PA rond de 140-150 zit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag alleen willens op Man Utd en die bakt er niks van
Of, zoals eerder gemeld, je bent gewoon slecht?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:18 schreef Snorrenbaard het volgende:
Verlies weer 2-0 van ADO, jezus wat is dit een kut engine zeg. En wachten tot 2 november heb ik ook geen zin in..
Klopt, maar dat is echt matig voor een speler als Zoet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:17 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Talentvol wil niet zeggen dattie meteen een briljante speler is. Gok dat Zoet qua PA rond de 140-150 zit.
Dat valt reuze mee, 150 bijvoorbeeld is een erg goede PAquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is echt matig voor een speler als Zoet.
Standaard 442, + de kwaliteit van mijn spelers moet voldoende zijn om over ADO heen te walsen toch?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:18 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Of, zoals eerder gemeld, je bent gewoon slecht?haha.
Ligt eraan, ik sla zulke altijd over aangezien het 50/50 spelers zijn voor mij. Maar mis gaat alles na een update versnderenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:19 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, 150 bijvoorbeeld is een erg goede PA.
PA en dergelijke zijn vaak ondergeschikt aan waar die PA punten verdeeld zijn. Een 145/150 kan perfect renderen bij een topteam als zn attributes gewoon goed zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik sla zulke altijd over aangezien het 50/50 spelers zijn voor mij. Maar mis gaat alles na een update versnderen
Merkte in mn Ajax testrun seizoen al dat iedereen van iedereen kan winnen vaak (op de extremen na), clubs als ADO kunnen dus goed presteren tegen PSV/Ajax/Twente. Uiteindelijk was het een realistische top3 (PSV, Ajax, Twente, alle 3 binnen 3 punten).quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:20 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Standaard 442, + de kwaliteit van mijn spelers moet voldoende zijn om over ADO heen te walsen toch?
Uitwedstrijden zijn inderdaad een stuk lastiger, soms iets té idd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:25 schreef Snorrenbaard het volgende:
Heb vooral last van een uitsyndroom, elke wedstrijd die we uitspelen worden er vaak punten verspeeld. Terwijl we thuis ijzersterk zijn.
Klopt, als je als sunday league gast PSV gaat managen....quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:33 schreef Snorrenbaard het volgende:
Dat motiveren ligt dus aan de managerreputatie die je bij je manager instelt, hoe hogere club je managed, hoe hoger je reputatie moet zijn..
Hmwah ze zijn nog wel te vinden, maar veel spelers die de clubs als "onmisbaar" zien, moet je idd veel voor bieden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eredivisie clubs willen echt geen een speler naar Ajax laten gaan tenzij het belachelijke bedragen zijn
Die moet ik even onthouden. (Goede) Verdedigers op links zijn sowieso lastig te vinden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:25 schreef Snorrenbaard het volgende:
Juelsgard is ook een leuke speler voor eredivisieclubs, kost ook niet veel.
[ afbeelding ]
Ajax zeker? altijd overpowerd in FM laatste paar jaar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:37 schreef TJV het volgende:
Na 28 wedstrijden kampioen. Eredivisie is er niet moeilijker op geworden.
Overpowered? PSV heeft gewoon een betere CA gemiddeld, Twente zo goed als hetzelfde.....quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:27 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ajax zeker? altijd overpowerd in FM laatste paar jaar.
Inderdaad, met PSG en Vitesse vliegen de doelpunten bij mij om de oren. Dat terwijl ik met 4 verdedigers en 2 verdedigende middenvelders speel in een behoudende taktiek.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:35 schreef PennyWise84 het volgende:
Fuck de beta maar die verdediging is gewoon kut om over de keepers nog maar te zwijgen!
Ik speel vol op de aanval en krijg gemiddeld 1.5 goal tegen per wedstrijd.. heb het idee dat je 8 verdedigers neer kunt zetten maar dat het toch niet boeit. Ik scoor er ook 3 per wedstrijd dus mij maakt het niet uit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Inderdaad, met PSG en Vitesse vliegen de doelpunten bij mij om de oren. Dat terwijl ik met 4 verdedigers en 2 verdedigende middenvelders speel in een behoudende taktiek.
Je kan zelf de goals opslaan, dan komen ze in de map waar ook de savegames zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hebben ze uberhaupt dit spel zelf ook wel getest? Want de goals die ik tegen krijg zijn echt niet normaal
![]()
Ook sommige die ik maak zijn niet normaal
Waar worden de goals ergens opgeslagen?
Nope, in FM12 kreeg je dan nog een mapje met uploads, maar doet ie dus nu niet meer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:52 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Je kan zelf de goals opslaan, dan komen ze in de map waar ook de savegames zijn.
Overigens heb net wat naar die franse newgens gekeken in mn 3 seizoenen oude save, het is echt belachelijk hoeveel goeie newgens er daar vandaan komen...
Ja ik stop met mijn game, wacht wel tot er een update is. Morgen maar een topic maken op SI, al moet het anderen toch ook wel opgevallen zijn?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:52 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Je kan zelf de goals opslaan, dan komen ze in de map waar ook de savegames zijn.
Overigens heb net wat naar die franse newgens gekeken in mn 3 seizoenen oude save, het is echt belachelijk hoeveel goeie newgens er daar vandaan komen...
Bij mij doen ze het juist erg goed.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Headers uit crosses gaan ALTIJD over. Zelfs met mijn beste koppers.
Ik heb ook al problemen met Twente. Verloor ook de eerste wedstrijd van m'n reserves met 0-2.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Opnieuw geprobeerd met Twente. Ik krijg mijn ploeg niet aan het spelen. Ik verlies elke wedstrijd en ik krijg steevast minstens 2 doelpunten tegen. Ik kan zelfs niet winnen van Willem II of Venlo.
Opstelling is 4-2-3-1 (Balanced; Control/Attacking - afhankelijk van tegenstander)
Mihaylov (Stand-in: Fernandes)
Büttner (Stand-in: Braafheid)
Douglas (Stand-in: Boyata)
Bjelland (Stand-in: Bengtsson)
Rosales (Stand-in: Schilder)
Fer (Stand-in: Brama)
Kovacic (Stand-in: Landzaat)
Tadic (Stand-in: Chadli)
Gutierrez (Stand-in: Willem Janssen)
Wellington Nem (Stand-in: Cabral)
Castaignos (Stand-in: V. Kadlec)
Te aanvallend?
Gebeurt in het echt ook nooit inderdaadquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:57 schreef PennyWise84 het volgende:
Arsenal-Ipswich Town 0-4![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu kap ik echt met de beta.
Ja ik ben slecht en Ter Stegen laat de spitsen letterlijk de bal in het doel lopen en kijkt ernaarquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:47 schreef TJV het volgende:
Ga nou niet alle mindere uitslagen aan de bèta verwijten, je bent gewoon slecht. Zo moeilijk is een tactiek niet hoor.
Zo'n goal heb ik ook al gehadquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:59 schreef PennyWise84 het volgende:
[..]
Ja ik ben slecht en Ter Stegen laat de spitsen letterlijk de bal in het doel lopen en kijkt ernaar
Gebeurt ook nooit in het echt jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:14 schreef DrommelsDrommels het volgende:
prachtig man z,on amateurtje met een solo langs mn Benfica middenveld en verdediging
ach als je vervolgens met 7-1 wint kijk je er lachend naarquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gebeurt ook nooit in het echt ja
Snap ikquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:33 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
ach als je vervolgens met 7-1 wint kijk je er lachend naar
Zitten aardig veel bugs in ja . Bij mij is elk schot van de tegenstander vanaf de zijkant een goalquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Raar, er is toch door SI bevestigd dat crosses in de beta te vaak een goal opleveren ?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Je doelt op de beta?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
vind het echt niet erg om te verliezen, maar op de manier hoe is wel om te janken zeg!
de keepers in dit spel___!!!
2 november geloof ik. Ik heb hem iig besteld bij Wehkamp en ik krijg hem 2-11 binnen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:30 schreef d1ce het volgende:
Wanneer is de officiele release eigenlijk?
hihi ja ik weet dat het een beta isquote:
Is dr eigenlijk altijd op dag van release geweest, al vanaf het CM tijdperk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:34 schreef Irritatie100 het volgende:
bij 2012 had je toch meteen een patch op de dag van de release?
Niks nieuwsquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:34 schreef Irritatie100 het volgende:
bij 2012 had je toch meteen een patch op de dag van de release?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hihi ja ik weet dat het een beta is!
Denk dat je juist doelt op : Het is een beta dus wat verwacht je danquote:
Valt volgens mij wel mee, de pre-order beta is ook al een oudere build van een halve week geleden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:43 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Zoveel bugs goedmaken in een paar weken . Vrees het ergste
Ach, wat heeft Sega verder nog te doen naast dit spel?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:43 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Zoveel bugs goedmaken in een paar weken . Vrees het ergste
Sega is de publisher, niet de developer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef d1ce het volgende:
[..]
Ach, wat heeft Sega verder nog te doen naast dit spel?
Een build van een paar weken geleden jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:44 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee, de pre-order beta is ook al een oudere build van een halve week geleden.
Sports Publisher is toch overgenomen door Sega? Dat maakt Sports Publisher een onderdeel van Sega. Tenslotte heeft, zo ver ik weet, niet erg veel (grote) projecten lopen en dit spel heeft altijd een goede fanbase gehad. Tijd om die te gehoor te geven en eens flink te gaan sleutelen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Sega is de publisher, niet de developer.
1. Het is Sports Interactivequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:49 schreef d1ce het volgende:
[..]
Sports Publisher is toch overgenomen door Sega? Dat maakt Sports Publisher een onderdeel van Sega. Tenslotte heeft, zo ver ik weet, niet erg veel (grote) projecten lopen en dit spel heeft altijd een goede fanbase gehad. Tijd om die te gehoor te geven en eens flink te gaan sleutelen!
Nop, zo oud issie niet. Weet ik 100% zekerquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Een build van een paar weken geleden ja
Nee ik vroeg me gewoon af of je FM12 of de beta bedoelde.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk dat je juist doelt op : Het is een beta dus wat verwacht je dan
Toch apart, aangezien bepaalde reacties op een ander forum zijn verwijderd, waar wel duidelijk in stond dat het al een weken oude beta isquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:55 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nop, zo oud issie niet. Weet ik 100% zeker.
Jop er zijn testers, maar het is en blijft een feit dat de game zo groot is, en iedereen speelt anders, wat allemaal invloed heeftquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toch apart, aangezien bepaalde reacties op een ander forum zijn verwijderd, waar wel duidelijk in stond dat het al een weken oude beta is.
Die ook nog eens getest eens door meerdere mensen
Als je een code krijgt, dan kan je meteen de beta downloaden jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand die de game heeft gekocht bij die Spaanstalige dlgamer ?
En zo ja, krijg je dan een code voor Steam, waarmee je dan ook direct de beta kunt downloaden, of krijg je die later in een apart mailtje ofzo ?
Hmm, kan het me eigenlijk alleen nog van 2012 herinneren dat dat zo wasquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:37 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Is dr eigenlijk altijd op dag van release geweest, al vanaf het CM tijdperk.
Dat maakt volgens mij niets uit hoor, SI adverteerde er zelfs mee laatst. (dat je nu nog steeds kon pre-orderen en dan direct met de beta kon beginnen)quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:25 schreef VelitoX het volgende:
Ik gok alleen dat de pre-order bonussen niet meer geldig zijn? Die beta is namelijk al begonnen?
Waarom daar? Voor die paar euro?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat maakt volgens mij niets uit hoor, SI adverteerde er zelfs mee laatst. (dat je nu nog steeds kon pre-orderen en dan direct met de beta kon beginnen)
Vraag me alleen af of ik m vanavond kan bestellen bij die spaanse dlgamer, en dan direct aan de slag kan...
Voor die 20 euro bedoel je.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom daar? Voor die paar euro?
Ik heb hem voor 33, en geen spaans gezever of wat dan ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor die 20 euro bedoel je.
(kost daar 30 euro, op Steam 50)
Kutfransen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:33 schreef VelitoX het volgende:
quote van SI forum: "The French 'thing' is to do with player valuations - this is a known issue and is currently under review. "
Moet zeggen dat de classic mode zich wel goed leent voor de challengesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Wilde FM Classic eens proberen, blijk je maar 3 leagues te kunnen selecteren.
Toch maar gedaan, maar toen bleek er ook nog eens zoveel te missen dat ik de classic mode maar aan me voorbij laat gaan...
Het is een leuke afleiding tijdens het wachten op de eerste update (zal wel releaseday zijn). LLM spelen is nu nog onmogelijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:35 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de classic mode zich wel goed leent voor de challenges.
Sta anders gewoon keurig 2e na 13 wedstrijdenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:29 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Het is een leuke afleiding tijdens het wachten op de eerste update (zal wel releaseday zijn). LLM spelen is nu nog onmogelijk.
Doe ik ook altijd. Zijn tenminste de meeste bugs wegquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:02 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik wacht wel tot kerst ofzo, tot er een aanbieding is
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:29 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Het is een leuke afleiding tijdens het wachten op de eerste update (zal wel releaseday zijn). LLM spelen is nu nog onmogelijk.
Krijg je bericht vanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:33 schreef CrazyAces het volgende:
Iemand enig idee hoe je een Challenge eindigt? Ben aan het eind van het seizoen.
Hey dat was ik ook van plan. In FM12 ook gedaan jwz.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wacht op de update en dan stop ik met mijn Feyenoord game en ga ik FC United of Manchester naar de top loodsen.
Onderling overleg dus? Dan moet je het zelf bevestigen he, Heb het nu in 3 games gedaan, en geen 1x gehadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Bah, had zin om een normale game in de beta te starten, dus gedaan.
Eerste wat ik altijd doe is alle overbodige/slechte staff lozen door wederzijdse contractontbinding, dus ook nu weer, maar een week later is iedereen gewoon nog bij de club ondanks dat alles allang afgehandeld zou moeten zijn.
Ik ga die hele beta maar skippen denk ik voordat ik zo op 2 november helemaal geen zin meer heb.
Ja, en dat heb ik uiteraard gedaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Onderling overleg dus? Dan moet je het zelf bevestigen he, Heb het nu in 3 games gedaan, en geen 1x gehad
Mhm, ik heb nog geen bericht gehad en zit inmiddels al in september.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:52 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Krijg je bericht van. Challenge games kan je zowieso na de challenge gewoon als een FMC game doorspelen (je kan dan competities toevoegen ook).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ook wel iets geweest ja, heel leuk dat trainers nu diploma's gaan halen, maar spelers de taal laten leren was ook wel leuk geweestquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:15 schreef Typisch het volgende:
Waarom kan ik mensen nog steeds niet op taalcursus sturen? Ik heb een spits nu al langer dan een jaar in mijn selectie maar hij spreekt nog geen woord Nederlands.
Ik krijg mijn teams niet lopend tips voor een tactiek?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:41 schreef Typisch het volgende:
Enige 3 aankopen in seizoen 2 van Feyenoord en die flikken dit.![]()
[ afbeelding ]
Ik speel eigenlijk altijd het zelfde.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik krijg mijn teams niet lopend tips voor een tactiek?
Wachten op de full release...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik krijg mijn teams niet lopend tips voor een tactiek?
Zal morgen eens proberenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk altijd het zelfde.
4231
Zonder topspelers altijd deze andere tactieken:
[ afbeelding ]
Zo speel ik eigenlijk alle fm's. En nu gaat het wel redelijk, net kampioen geworden en doe nu gewoon weer mee in de Eredivisie. In de CL sta ik er nu zo voor:
[ afbeelding ]
Geen wonder tactiek verder, maar het gaat gewoon goed. Onrealistische uitslagen soms wel, vorig seizoen met 6-0 op de broek gekregen van VVV bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal morgen eens proberen
Meestal verlies ik ook gelijk 4 keer achter elkaar meteen
Dit is denk wel het beste jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:48 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Wachten op de full release...
Zelfde opstelling heb ik met de Spurs, al heb ik eigenlijk 2 VMC'squote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Singh, Clasie en Janmaat zijn hier geblesseerd. maar probeer de posities eens zo in te vullen dan.Als je met Ajax speelt dan moet dat zeker lukken.
Als je sommige reacties op internet ook leest... Man utd dat met 7-2 verliest van Reading ? lolololquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit is denk wel het beste ja
[..]
Ja ik weet het, match engine is om te huilen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:09 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Als je sommige reacties op internet ook leest... Man utd dat met 7-2 verliest van Reading ? lololol
Beta he, vol met bullshit. m,n salarisbudget veranderd constant van 1miljoen naar 1 ton ofzo elke weekquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik weet het, match engine is om te huilen.
Seems legit to mequote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dan weet je het wel_!
Nja het is wel 2014 he, en weet ook niet of Inter uit de Serie A isquote:
lijkt me sterk van niet . dan nog heb je die kabouter spotgoedkoop gekregenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja het is wel 2014 he, en weet ook niet of Inter uit de Serie A is
je krijgt Yolanthe er gratis bij.pas maar op straks rooft ze de stoeltjes nog uit de Arenaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:51 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
lijkt me sterk van niet . dan nog heb je die kabouter spotgoedkoop gekregen
Die van de nieuwe lichting jeugd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |