Oh dat scheelt wel ja, doe ik dat, thanks!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:59 schreef Snorrenbaard het volgende:
http://www.dlgamer.es/des(...)egos_pc-p-17448.html
en dan in het spaans zetten, dat is de goedkoopste inc beta
Crap, ik dacht dat UK het goedkoopst was... Nja voor FM heb ik het wel over...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:59 schreef Snorrenbaard het volgende:
http://www.dlgamer.es/des(...)egos_pc-p-17448.html
en dan in het spaans zetten, dat is de goedkoopste inc beta
Nice.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat lukt iedere amateur ooit wel eens, hoeft echt geen bug te zijn
Nieuw positief puntje ook: Je kan ook spelers een helft laten spelen bij de reserves, zodat ze minuten maken, maar nog steeds fit zijn om op de bank te starten als kort daarna een wedstrijd van je eerste team volgt
Ja, hier ook 2 jeugd coaches van -19.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Keepertrainer die ineens een cursus gaat beginnen om coach te worden
Zowieso op engels spelen ftwquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:39 schreef CrazyAces het volgende:
Elke mail die je krijgt is zo'n beetje half Nederlands half Engels, als je hem op Nederlands hebt staan
Eens uit proberen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:20 schreef VelitoX het volgende:
Overigens Director of Football ftw, die gewoon transfers laten doen, maar dan de eindkeuze bij jou leggen (kan je altijd "nee" zeggen!). Komt hij toch met leuke spelers waar je nooit aan zou hebben gedacht. En aanvullend kan je zelf dan ook gewoon transfers doen
.
Director of Football is gewoon de Technisch Directeur toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:20 schreef VelitoX het volgende:
Overigens Director of Football ftw, die gewoon transfers laten doen, maar dan de eindkeuze bij jou leggen (kan je altijd "nee" zeggen!). Komt hij toch met leuke spelers waar je nooit aan zou hebben gedacht. En aanvullend kan je zelf dan ook gewoon transfers doen
.
Makkelijkste manier vind ik altijd om jaar "job centre" te gaan en een advertentie voor scouts op te zettenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe kun je extra scouts toevoegen? Als ik bij staff kijk staat er alleen hoofdscout
Thanks heb de vorige niet gespeeld dus het is weer een beetje wennen allemaalquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:46 schreef VelitoX het volgende:
En dan bij Transfers Incoming jezelf bij beide "finalise" dingen hebben staan, werkt prima(en omdat je vaak bericht krijgt als DoF op iemand biedt, kan je meteen zn profiel checken en op de scout player knop drukken
werkt prima. Laat mn DoF ook staf aantrekken enzo
.
[..]
Makkelijkste manier vind ik altijd om jaar "job centre" te gaan en een advertentie voor scouts op te zetten.
Huhwhat?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
onbespeelbaar, ik wacht wel 2 weken.
Die keepers is een bekend probleem zoals ik begrepen heb (en ook al gefixt in een nieuwere build aldus SI op het offi forum), en vergeet niet dat het alleen een weergave is van wat de game berekend heeft (de game weet allang dat er gescoord wordt). Imo dus niet onbespeelbaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
Klopt geen ene kloot van die match engine, verdedigers die helemaal niets doen bij een aanval. Keepers die de makkelijkste ballen nog door laten gaan enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:18 schreef TJV het volgende:
Je bent gewoon slecht.Dat kon al sinds FM10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:18 schreef TJV het volgende:
Je bent gewoon slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker alle tegengoals uit voorzetten?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pff. 25 wedstrijden onderweg en mijn team heeft in de competitie nog niet een keer de nul gehouden, maakt niet uit hoe verdedigend ik speel
Op het moment 1 plekje boven de degradatiezone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |