PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
quote:
quote:
quote:
quote:
Doe normaal manquote:
Ik heb het een keer voorbij zien komen, en diegene bakte er niets van iigquote:
Wat er in 2 minuten wel niet door iemands hoofd kan gaanquote:
Maar aids maakt mensen af en toe vrolijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tyfus daarintegen schijnt wel leuk te zijn.
Jonge wat een opmerking
Kloptquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:17 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hij snapt serieus niet hoe dat uit moet![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tyfus daarintegen schijnt wel leuk te zijn.
Jonge wat een opmerking
De wat?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:18 schreef Emieliodinho het volgende:
[..]
Maar aids maakt mensen af en toe vrolijk.
Pinguin doet taartje bakken
Neem er nog eentje jongequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:18 schreef Emieliodinho het volgende:
[..]
Als het je zelfstandig lukt om het aan te passen wil ik misschien nog wel geloven dat je het in je hebt om volgend jaar aan de universiteit te studeren maar anders...quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:18 schreef Emieliodinho het volgende:
[..]
Dat heeft niets met elkaar te makenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:19 schreef n0ir het volgende:
[..]
Als het je zelfstandig lukt om het aan te passen wil ik misschien nog wel geloven dat je het in je hebt om volgend jaar aan de universiteit te studeren maar anders...
Levert een leuke stelling op: Zijn er leuke ziektes? Ik nomineer Olifanteritis, die ziekte waarbij je ballen een meter in doorsnede kunnen worden.quote:
Je hoeft ook geen computerexpert te zijn om in het optie-menu van het fokforum te komen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat heeft niets met elkaar te makenIk doe geen ict meuk ofzo
Luiz Gustavo viel mij heel erg tegen! Als je er een beter alternatief voor in kan zetten, zou ik het doenquote:
Quequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:21 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Luiz Gustavo viel mij heel erg tegen! Als je er een beter alternatief voor in kan zetten, zou ik het doen
jbentgwnslecht want Gustavo staat gewoon verdedigend goed z'n mannetje en heeft een prima steekpass op Robben, Hernanes of een spits in dat team. Je moet er gewoon niet mee op doel schieten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:21 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Luiz Gustavo viel mij heel erg tegen! Als je er een beter alternatief voor in kan zetten, zou ik het doen
Ik vrees wel een beetje voor je flanken..mega aanvallend.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:24 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Geen MS meer
Ik had er wel een topic in vraagbaak voor nodig
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:26 schreef n0ir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit lijkt me makkelijker maaaarja hè
Ik kies altijd bewust voor flanken met High/Low in 3-5-2 en 3-4-1-2, moet gewoon goeie CBs en CDMs hebbenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vrees wel een beetje voor je flanken..mega aanvallend.
Dat is nou net wat ik ontwijk, anders counteren ze me echt kapotquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:28 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik kies altijd bewust voor flanken met High/Low in 3-5-2 en 3-4-1-2, moet gewoon goeie CBs en CDMs hebben
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:25 schreef StijnDa het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/139524769
Best toffe goal, volley uit de draaiLewandowski.
quote:
quote:
Taken 2 is waar ik op wachtquote:
haha, pilletje of poeder?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:18 schreef Emieliodinho het volgende:
[..]
Ik moet nog even mijn eerste winst van vanavond mentaal gaan verwerken. Op een Duitser die na de 2-0 de shhhh celebration deed. Het maakt alle verliespartijen weer goedquote:
Als de tegenstander via de flanken komt lukt het me meestal wel die speler met een CB én een CDM af te stoppen en als die voorzet komt zijn er nog twee CB's om die bal weg te koppen. Als ie omdraait en naar binnen passt is er nog een CDM. Als ie door het midden gaat zou je toch niks gehad hebben aan verdedigende flankspelers. Ik vind zelfs high/low nog niet aanvallend genoeg, daarom high pressure en attacking je weet toch.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is nou net wat ik ontwijk, anders counteren ze me echt kapot
Ik heb nooit zulke potjes, je moet je kans gewoon iets verder uitspelen voordat je gaat schieten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:35 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb altijd dit soort kut potjes. Ik maak het spel, tegenstander wacht af en L1 Triangled hele tijd. Scoren ze uit 3 counters 23 schoten tegenover 7![]()
Niet meer leuk dit...
Leuke goalquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:34 schreef Lindgren. het volgende:
Eerste potje verloren met m'n Nederlanders. Kansen wilden er dit keer niet in. En uitgerekend de man die nooit scoort, Nigel de Jong, maakt dan de enige van mijn kant:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/139525535
Nigel Madjer.
Marvelous Marvin.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:37 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Leuke goalWie is die speler van jou met de assist?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:36 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb nooit zulke potjes, je moet je kans gewoon iets verder uitspelen voordat je gaat schieten.
chelseaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:37 schreef bombmannl het volgende:
[..]tegenstander vormt gewoon een blok om de 16
Dan moet je niet als een handballer om het strafschopgebied heen passen en dan vanuit de tweede linie schieten maar op een andere manier een kans creëren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:37 schreef bombmannl het volgende:
[..]tegenstander vormt gewoon een blok om de 16
Ik denk steeds meer dat het gewoon slim is om een je terug te laten zakken en gewoon op de counter te gaan spelen. Dan krijg je tenminste 100% kansenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dan moet je niet als een handballer om het strafschopgebied heen passen en dan vanuit de tweede linie schieten maar op een andere manier een kans creëren.
Mooiste clubquote:
Tja dat klinkt wel een beetje overdreven maar het is zeker waar dat je met snelheid naar voren moet spelen en niet als Barca een beetje in driehoekjes op het middenveld kan tikken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:41 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ik denk steeds meer dat het gewoon slim is om een je terug te laten zakken en gewoon op de counter te gaan spelen. Dan krijg je tenminste 100% kansen
Je vergeet het pondtekenquote:
Die op 0:34 is beter. KOM OP DAN! *BOEF*quote:
Ik ookquote:
Lekker man!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:50 schreef bombmannl het volgende:
300k bereikt
(sorry moest het effe delen)
L een pond, op de plaats van de pond een eypoquote:
Goed bezig, je zit al over het budget van de gemiddelde fokkerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:50 schreef bombmannl het volgende:
300k bereikt
(sorry moest het effe delen)
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kan er niet van genieten hoor.
Ikke welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kan er niet van genieten hoor.
Suarez is een beestquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:00 schreef dion_v_k het volgende:
Ik twijfel; Podolski of Suarez op CAM (4-1-2-1-2) ?
Dat heb ik altijd hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik niet. Feit. Laat ik nou altijd, maar dan ook verdomme, altijd gelijk hebben.
Dit wordt hemquote:
Je bent zelf een poedelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee, want jij bent de bedrijfspoedel.
quote:
Dat is dus niet spacequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Maar dat is dus space? Had het anders verwacht, vooral door Toy Storie <3
Vidal in ieder geval High/High workrates. Nocerino weet ik nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Fitness van mijn spelers gaat wel echt bizar hard achteruit. Na 3 wedstrijden staan Vidal en Nocerino op 80 fitness...
4-3-3quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:15 schreef diedjuh het volgende:
Wat is de beste formatie voor een bundesliga team?
Ja klopt maar het gaat toch wel erg snel zo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vidal in ieder geval High/High workrates. Nocerino weet ik niet
Dus?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:16 schreef Luukiee09 het volgende:
Net een potje gespeeld, zijn keeper: 9.9, mijn keeper: 9.7. Uitslag 0-0
Ja klopt. Ik doe ook altijd maximaal 2 wedstrijden met een team. Nu gewoon 1, aangezien ik twee teams heb waar ik nu graag mee speel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja klopt maar het gaat toch wel erg snel zo.
Mijn xbox loopt ook voor de 2e x vast in een uur... Lekker bezig EA.
Ik normaal ook, maar ik moest nu nog 3 wedstrijden en had 8 punten nodig voor de titel. Aangezien het lekker ging dacht ik... even doorknallen. Mijn 2e team speelt ook nog wel redelijk. Heb daar Klose voorin in een 4231 en daarachter Zarate, Ibarbo en Moralez. Trage spits met snelle back-up.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik doe ook altijd maximaal 2 wedstrijden met een team. Nu gewoon 1, aangezien ik twee teams heb waar ik nu graag mee speel.
Inb4 dusquote:
De IF als LW..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:23 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Waar kan ik Reus dan kwijt? Wil hem er sowieso in hebben.
2e team verkopen en alles in pakjes stoppenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:26 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb nu weer 25k... Sparen, pakjes of investeren in mijn 2e team?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Pakjes.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Bevalt Klose als lone striker? Ik had m naast Muriel in 4222 maar daar was ie vrijwel onzichtbaar, totdat er een corner kwam :/quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje net als in het echt dus?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:29 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Bevalt Klose als lone striker? Ik had m naast Muriel in 4222 maar daar was ie vrijwel onzichtbaar, totdat er een corner kwam :/
IF Klose.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hij doet het wel aardig. Je moet wel op een bepaalde manier met hem spelen want hij is eigenlijk niet een doorsnee spits. Maar z'n schot is wel aardig en hij is natuurlijk groot en redelijk sterk. Hij heeft voor mij 28 wedstrijden gespeeld en 34x gescoord, wat wel redelijk is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:29 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Bevalt Klose als lone striker? Ik had m naast Muriel in 4222 maar daar was ie vrijwel onzichtbaar, totdat er een corner kwam :/
Dat is nog wel een goede. Even z'n stats bekijken of het de moeite waard is.quote:
Ik hoop dat hij niet je active squad heeft geraped onder de douches...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:39 schreef Nickskuh het volgende:
Ik koop Angbwa en hij is niet tussen mijn watchlist en club?![]()
Ik hoop dat hij een IF krijgt. Op zo'n zwart kaartje zie je echt helemaal niets meer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij niet je active squad heeft geraped onder de douches...
-500 coins.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:44 schreef ThadCastle het volgende:
Iemand enig idee wat Flamengo home kit waard is?
Zwart shirtje in een schaduwstadion, bal zonder manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij een IF krijgt. Op zo'n zwart kaartje zie je echt helemaal niets meer.
Stel de helderheid van je monitor even iets anders in, dan zie je hem wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:39 schreef Nickskuh het volgende:
Ik koop Angbwa en hij is niet tussen mijn watchlist en club?![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stel de helderheid van je monitor even iets anders in, dan zie je hem wel.
Ja. Gewoon -500 invoeren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan je dat CheatEngine voor elkaar krijgen?
ik zag het wel!quote:
gratzquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:51 schreef Maver24 het volgende:
Yes yes IF Pedro in een pakje. Nog gefilmt ook. Hoe nice
OK ik haat jou.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:51 schreef Maver24 het volgende:
Yes yes IF Pedro in een pakje. Nog gefilmt ook. Hoe nice
Werkt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stel de helderheid van je monitor even iets anders in, dan zie je hem wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |