Bevalt Klose als lone striker? Ik had m naast Muriel in 4222 maar daar was ie vrijwel onzichtbaar, totdat er een corner kwam :/quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:26 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb nu weer 25k... Sparen, pakjes of investeren in mijn 2e team?
[ afbeelding ]
Beetje net als in het echt dus?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:29 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Bevalt Klose als lone striker? Ik had m naast Muriel in 4222 maar daar was ie vrijwel onzichtbaar, totdat er een corner kwam :/
IF Klose.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:26 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb nu weer 25k... Sparen, pakjes of investeren in mijn 2e team?
[ afbeelding ]
Ja hij doet het wel aardig. Je moet wel op een bepaalde manier met hem spelen want hij is eigenlijk niet een doorsnee spits. Maar z'n schot is wel aardig en hij is natuurlijk groot en redelijk sterk. Hij heeft voor mij 28 wedstrijden gespeeld en 34x gescoord, wat wel redelijk is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:29 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Bevalt Klose als lone striker? Ik had m naast Muriel in 4222 maar daar was ie vrijwel onzichtbaar, totdat er een corner kwam :/
Dat is nog wel een goede. Even z'n stats bekijken of het de moeite waard is.quote:
Ik hoop dat hij niet je active squad heeft geraped onder de douches...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:39 schreef Nickskuh het volgende:
Ik koop Angbwa en hij is niet tussen mijn watchlist en club?![]()
Ik hoop dat hij een IF krijgt. Op zo'n zwart kaartje zie je echt helemaal niets meer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij niet je active squad heeft geraped onder de douches...
-500 coins.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:44 schreef ThadCastle het volgende:
Iemand enig idee wat Flamengo home kit waard is?
Zwart shirtje in een schaduwstadion, bal zonder manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij een IF krijgt. Op zo'n zwart kaartje zie je echt helemaal niets meer.
Stel de helderheid van je monitor even iets anders in, dan zie je hem wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:39 schreef Nickskuh het volgende:
Ik koop Angbwa en hij is niet tussen mijn watchlist en club?![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stel de helderheid van je monitor even iets anders in, dan zie je hem wel.
Ja. Gewoon -500 invoeren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan je dat CheatEngine voor elkaar krijgen?
ik zag het wel!quote:
gratzquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:51 schreef Maver24 het volgende:
Yes yes IF Pedro in een pakje. Nog gefilmt ook. Hoe nice
OK ik haat jou.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:51 schreef Maver24 het volgende:
Yes yes IF Pedro in een pakje. Nog gefilmt ook. Hoe nice
Werkt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stel de helderheid van je monitor even iets anders in, dan zie je hem wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |