Dat is dus niet spacequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Maar dat is dus space? Had het anders verwacht, vooral door Toy Storie <3
Vidal in ieder geval High/High workrates. Nocerino weet ik nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Fitness van mijn spelers gaat wel echt bizar hard achteruit. Na 3 wedstrijden staan Vidal en Nocerino op 80 fitness...
4-3-3quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:15 schreef diedjuh het volgende:
Wat is de beste formatie voor een bundesliga team?
Ja klopt maar het gaat toch wel erg snel zo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vidal in ieder geval High/High workrates. Nocerino weet ik niet
Dus?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:16 schreef Luukiee09 het volgende:
Net een potje gespeeld, zijn keeper: 9.9, mijn keeper: 9.7. Uitslag 0-0
Ja klopt. Ik doe ook altijd maximaal 2 wedstrijden met een team. Nu gewoon 1, aangezien ik twee teams heb waar ik nu graag mee speel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja klopt maar het gaat toch wel erg snel zo.
Mijn xbox loopt ook voor de 2e x vast in een uur... Lekker bezig EA.
Ik normaal ook, maar ik moest nu nog 3 wedstrijden en had 8 punten nodig voor de titel. Aangezien het lekker ging dacht ik... even doorknallen. Mijn 2e team speelt ook nog wel redelijk. Heb daar Klose voorin in een 4231 en daarachter Zarate, Ibarbo en Moralez. Trage spits met snelle back-up.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik doe ook altijd maximaal 2 wedstrijden met een team. Nu gewoon 1, aangezien ik twee teams heb waar ik nu graag mee speel.
Inb4 dusquote:
De IF als LW..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:23 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Waar kan ik Reus dan kwijt? Wil hem er sowieso in hebben.
2e team verkopen en alles in pakjes stoppenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:26 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb nu weer 25k... Sparen, pakjes of investeren in mijn 2e team?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Pakjes.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Bevalt Klose als lone striker? Ik had m naast Muriel in 4222 maar daar was ie vrijwel onzichtbaar, totdat er een corner kwam :/quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje net als in het echt dus?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:29 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Bevalt Klose als lone striker? Ik had m naast Muriel in 4222 maar daar was ie vrijwel onzichtbaar, totdat er een corner kwam :/
IF Klose.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |