Taken 2 is waar ik op wachtquote:
haha, pilletje of poeder?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:18 schreef Emieliodinho het volgende:
[..]
Maar aids maakt mensen af en toe vrolijk.
Pinguin doet taartje bakken
Ik moet nog even mijn eerste winst van vanavond mentaal gaan verwerken. Op een Duitser die na de 2-0 de shhhh celebration deed. Het maakt alle verliespartijen weer goedquote:
Als de tegenstander via de flanken komt lukt het me meestal wel die speler met een CB én een CDM af te stoppen en als die voorzet komt zijn er nog twee CB's om die bal weg te koppen. Als ie omdraait en naar binnen passt is er nog een CDM. Als ie door het midden gaat zou je toch niks gehad hebben aan verdedigende flankspelers. Ik vind zelfs high/low nog niet aanvallend genoeg, daarom high pressure en attacking je weet toch.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is nou net wat ik ontwijk, anders counteren ze me echt kapot
Ik heb nooit zulke potjes, je moet je kans gewoon iets verder uitspelen voordat je gaat schieten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:35 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb altijd dit soort kut potjes. Ik maak het spel, tegenstander wacht af en L1 Triangled hele tijd. Scoren ze uit 3 counters 23 schoten tegenover 7![]()
Niet meer leuk dit...
Leuke goalquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:34 schreef Lindgren. het volgende:
Eerste potje verloren met m'n Nederlanders. Kansen wilden er dit keer niet in. En uitgerekend de man die nooit scoort, Nigel de Jong, maakt dan de enige van mijn kant:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/139525535
Nigel Madjer.
Marvelous Marvin.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:37 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Leuke goalWie is die speler van jou met de assist?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:36 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb nooit zulke potjes, je moet je kans gewoon iets verder uitspelen voordat je gaat schieten.
chelseaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:37 schreef bombmannl het volgende:
[..]tegenstander vormt gewoon een blok om de 16
Dan moet je niet als een handballer om het strafschopgebied heen passen en dan vanuit de tweede linie schieten maar op een andere manier een kans creëren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:37 schreef bombmannl het volgende:
[..]tegenstander vormt gewoon een blok om de 16
Ik denk steeds meer dat het gewoon slim is om een je terug te laten zakken en gewoon op de counter te gaan spelen. Dan krijg je tenminste 100% kansenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dan moet je niet als een handballer om het strafschopgebied heen passen en dan vanuit de tweede linie schieten maar op een andere manier een kans creëren.
Mooiste clubquote:
Tja dat klinkt wel een beetje overdreven maar het is zeker waar dat je met snelheid naar voren moet spelen en niet als Barca een beetje in driehoekjes op het middenveld kan tikken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:41 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ik denk steeds meer dat het gewoon slim is om een je terug te laten zakken en gewoon op de counter te gaan spelen. Dan krijg je tenminste 100% kansen
Je vergeet het pondtekenquote:
Die op 0:34 is beter. KOM OP DAN! *BOEF*quote:
Ik ookquote:
Lekker man!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:50 schreef bombmannl het volgende:
300k bereikt
(sorry moest het effe delen)
L een pond, op de plaats van de pond een eypoquote:
Goed bezig, je zit al over het budget van de gemiddelde fokkerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:50 schreef bombmannl het volgende:
300k bereikt
(sorry moest het effe delen)
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kan er niet van genieten hoor.
Ikke welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kan er niet van genieten hoor.
Suarez is een beestquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:00 schreef dion_v_k het volgende:
Ik twijfel; Podolski of Suarez op CAM (4-1-2-1-2) ?
Dat heb ik altijd hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik niet. Feit. Laat ik nou altijd, maar dan ook verdomme, altijd gelijk hebben.
Dit wordt hemquote:
Je bent zelf een poedelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee, want jij bent de bedrijfspoedel.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |