quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:18 schreef Emieliodinho het volgende:
[..]
Maar aids maakt mensen af en toe vrolijk.
Pinguin doet taartje bakken
Dat heeft niets met elkaar te makenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:19 schreef n0ir het volgende:
[..]
Als het je zelfstandig lukt om het aan te passen wil ik misschien nog wel geloven dat je het in je hebt om volgend jaar aan de universiteit te studeren maar anders...
Levert een leuke stelling op: Zijn er leuke ziektes? Ik nomineer Olifanteritis, die ziekte waarbij je ballen een meter in doorsnede kunnen worden.quote:
Je hoeft ook geen computerexpert te zijn om in het optie-menu van het fokforum te komen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat heeft niets met elkaar te makenIk doe geen ict meuk ofzo
Luiz Gustavo viel mij heel erg tegen! Als je er een beter alternatief voor in kan zetten, zou ik het doenquote:
Quequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:21 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Luiz Gustavo viel mij heel erg tegen! Als je er een beter alternatief voor in kan zetten, zou ik het doen
jbentgwnslecht want Gustavo staat gewoon verdedigend goed z'n mannetje en heeft een prima steekpass op Robben, Hernanes of een spits in dat team. Je moet er gewoon niet mee op doel schieten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:21 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Luiz Gustavo viel mij heel erg tegen! Als je er een beter alternatief voor in kan zetten, zou ik het doen
Ik vrees wel een beetje voor je flanken..mega aanvallend.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:24 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Geen MS meer
Ik had er wel een topic in vraagbaak voor nodig
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:26 schreef n0ir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit lijkt me makkelijker maaaarja hè
Ik kies altijd bewust voor flanken met High/Low in 3-5-2 en 3-4-1-2, moet gewoon goeie CBs en CDMs hebbenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vrees wel een beetje voor je flanken..mega aanvallend.
Dat is nou net wat ik ontwijk, anders counteren ze me echt kapotquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:28 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik kies altijd bewust voor flanken met High/Low in 3-5-2 en 3-4-1-2, moet gewoon goeie CBs en CDMs hebben
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:25 schreef StijnDa het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/139524769
Best toffe goal, volley uit de draaiLewandowski.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |