Klopt, het gaat om originele fouten, niet om tikfoutjes. Obbamma is misschien fout, maar niet grappig.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar het is niet eenmalig, ik heb niets gewijzigd, neimand beschipt en er was al een welles/nietes over aan de gang dus leek het mij handig om er op te wijzen dat de fouten sowieso niet bijster interessant waren
ze horen hier iig niet thuis imo
Wat origineel is hoeft niet per se grappig te zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, het gaat om originele fouten, niet om tikfoutjes. Obbamma is misschien fout, maar niet grappig.
Nee, maar dit was beide niet, maar goed, de discussie hoort in het FB topic, niet hier.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat origineel is hoeft niet per se grappig te zijn.
Och, wat maakt het uit, een man meer of minder.....quote:Op donderdag 8 november 2012 17:57 schreef Iemand het volgende:
[..]
Ja maar nu is de club uit elkaar.
O, wacht...quote:Op donderdag 8 november 2012 17:49 schreef Iemand het volgende:
het gaat hier dan ook om mijn enige vriendengroep die bestaat uit mijzelf
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb altijd het idee dat er bij Youtube vroomse monniken werken die die filmpjes beoordelen.
Zit daar nou een originele taalfout in die ik niet zie, of ben je specifiek aan het zoeken naar fouten van die Iemand? Ik heb namelijk de indruk dat dit dat laatste is, en dat is dus niet de bedoeling van dit topic.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Och, wat maakt het uit, een man meer of minder.....
[..]
O, wacht...
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:50 schreef ElizabethR het volgende:
[quote]
[..]
Och, wat maakt het uit, een man meer of minder.....
[..]
O, wacht...
Je hebt deze in de OP gemistquote:Geert sloeg uit zijn slof
Inderdaad!quote:Op donderdag 8 november 2012 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar dit was beide niet, maar goed, de discussie hoort in het FB topic, niet hier.
Dit is er een die ik wel vaker hoor. Volgens mij wordt dit met opzet gebruikt.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:57 schreef HURENSOHNOLOGIE het volgende:
Op donderdag 8 november 2012 20:44 schreef Pek het volgende:
Je drijft over.
Ligt het nu aan mij of valt daar geen fout in te ontdekken?quote:
Vrome of roomse.quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ligt het nu aan mij of valt daar geen fout in te ontdekken?
Tevens mag je mij gewoon quoten hoor als ik een fout maak, eventjes de billetjes branden hoort daar natuurlijk bij.
Aha, het viel me niet opquote:
Ja, hij is leuk!quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, het viel me niet opDank.
Onbewust van die twee woorden één gemaakt en ik vind het nog best klinken ook eigenlijk.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:51 schreef jpajs het volgende:
[..]
Jaren terug in een bouwkeet in Rotterdam een stratenmaker die drie sinaasappels op at met schil en al op een dag. Te lui om te schillen en je kreeg meer vitaminen binnen volgens hem.
Was de man van de het hele project. Werkelijk iedereen die nieuw was kwam kijken naar deze rijzende circus attractie.
Daarom zei ik ook dat ik hem schitterend vondquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, het viel me niet opDank.
Onbewust van die twee woorden één gemaakt en ik vind het nog best klinken ook eigenlijk.
Que?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:17 schreef ann4 het volgende:
Ik ben geen heilige drijfhoud
Heb ook zeker mijn fouten.
Ben weggegaan om me zelf respect te behouden want geloof me die emmer had ik op dat moment het liefst over haar heen gekwakt
En dan ?Het is wel en blijft mijn zoon
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:22 schreef ann4 het volgende:
Het is natuurlijk met en grap gezegd en met een lag
Weer een van promovendus Kees in een discussie over ergernissen dat anderen niet snappen wat je doet....quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:35 schreef Kees22 het volgende:
Je ergens aan ergeren, niet je ergens aan irriteren.![]()
Als (aanstaande) Ir doe je natuurlijk toch wat praktischer werk dan als (aanstaande) drs (doctorandandus), maar ik vind het wel een sport om in eenvoudige woorden uit te leggen wat ik doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |