Het gaat het niet om hilariteit. Maar om taal, soms wordt gezegd ik zie geen flikker, of 'dat is gay.'quote:
Ja maar nu is de club uit elkaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:56 schreef cherishable het volgende:
Het is misschien moeilijk voor Geert, gezien het net uit de kast zijn, maar een beetje zelfspot doesn't hurt anyone. Al kan Geert zelf vast ook prima zelf naar Gonzales gaan om te zeggen dat hij dit niet zo tof vond.. dat is wel zo volwassen.
Nee we moeten soms naar het magazijn. En soms aan de lopende band. Afgewisseld werk zeg maar.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:05 schreef Capslockie het volgende:
Je werkt achter de lopende band met een heftruck?
[ afbeelding ]
Volgens mij lieg je...quote:Op donderdag 8 november 2012 18:10 schreef He-man- het volgende:
[..]
Nee we moeten soms naar het magazijn. En soms aan de lopende band. Afgewisseld werk zeg maar.
Kom dan kijken mang, soms moeten we bestellingen aan de band inpakken. En soms moeten we ze halen uit het magazijn wat is daar gek aan?quote:
Ja nu een vriend minder.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:21 schreef TrippleDistilled het volgende:
Je maakt wat mee bij de sociale werkplaats met je gemêleerde vriendenclub.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Haha, moeder van een maat van me was overleden in de 'je moeder'-tijd.
Af en toe ook van die dingen;
Na een voetbalwedstrijd:
Nog gescoord?
-ik heb je moeder vanacht gescoord! Hehejmhuhihihu
Ooh... Oepsie
Ik zei ook altijd "die is overleden", maar ze leeft nog gewoon.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Haha, moeder van een maat van me was overleden in de 'je moeder'-tijd.
Af en toe ook van die dingen;
Na een voetbalwedstrijd:
Nog gescoord?
-ik heb je moeder vanacht gescoord! Hehejmhuhihihu
Ooh... Oepsie
Zoiets durf ik nooit te zeggen hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zei ook altijd "die is overleden", maar ze leeft nog gewoon.
ik zie een beknopte bijzin, een onjuiste herhaling, en een foutieve contaminatie in jouw zinnenquote:Op donderdag 8 november 2012 17:49 schreef He-man- het volgende:
Gegroet klb mensen,
Sinds korte tijd, moest ik van het uwv gaan werken. Dat is geen klacht want werken kan mooi zijn. Mijn nieuwe collega's zijn dan ook erg tof, het gaat hier dan ook om mijn enige vriendengroep die bestaat uit mijzelf, Gonzales, Geert en Karl.
Samen met Karl reden we door het magazijn op Harry -we geven onze voertuigen een naam- maar goed we stapte uit om naar de kantine te gaan. Gonzales las de krant maar Geert was al de hele tijd een beetje vreemd. We wisten niet goed wat aan de hand was toen hij opeens vroeg of we met hem mee konden komen. Gonzales wilde in eerste instantie niet, want hij was net een interessante column aan het lezen over Tim. Gonzales werd vroeger ook gepest, dus dat dit onderwerp hem raakt is niet gek. Na veel gezeur gingen we mee met Geert.
Om een lang verhaal kort te maken Geert kwam uit de kast. We accepteerde dit en gingen heel serieus met hem om, tot op een gegeven moment Gonzales uit liet vallen op de werkplek. Hij vloekte wat waarom Karl zei dat de belichting hier wel erg was en hij zei zo ontactisch als hij was 'ik zie geen flikker.' terwijl Geert tegenover hem stond aan de lopende band.
Geert sloeg uit zijn slof, en nu tja..![]()
Klacht: Niet nadenken bij wat gezegd wordt en woorden die zijn geïntegreerd in onze taal, maar die mensen dus pijn kunnen doen. Geert zei dat hij naar een andere afdeling wilde..
Ik mis een hoofdletter en een punt in jouw breiwerkje...quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:17 schreef Cristal het volgende:
[..]
ik zie een beknopte bijzin, een onjuiste herhaling, en een foutieve contaminatie in jouw zinnen
hahahaha
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:51 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik mis een hoofdletter en een punt in jouw breiwerkje...
Om maar niet te spreken over de overbodige komma na herhaling. Met andere woorden, Cristal is een geestelijk gehandicapte spellingnazi...quote:
Die moeten er ook zijn! Die moeten er ook zijn..quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:54 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken over de overbodige komma na herhaling. Met andere woorden, Cristal is een geestelijk gehandicapte spellingnazi...
Spellingnazi hoort los van elkaar, spelling nazi dus.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:54 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken over de overbodige komma na herhaling. Met andere woorden, Cristal is een geestelijk gehandicapte spellingnazi...
Ik zoek je op goveoddmme....quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Spellingnazi hoort los van elkaar, spelling nazi dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:57 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik zoek je op goveoddmme....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Ik moest best hard lachenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:05 schreef Capslockie het volgende:
Je werkt achter de lopende band met een heftruck?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |