Dat wel inderdaad. Ik ben 1,88 m en ik doe ook gewoon aan krachttraining en dat is ook wel te zien dus ik krijg niet zo vaak ruzie, maar heb al twee keer klappen gehad met het uitgaan, ben totaal geen goede vechter. Gelukkig waren die kneuzen die me sloegen ook allemaal grote gasten dus niemand die me uitlachte of zo maar dan nogquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:41 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Het probleem is vaak met gasten die bodybuilding doen dat ze denken dat ze ineens de nieuwe mike tyson zijn maar het afleggen tegen iemand die heel toevallig op BJJ zit, als jij opzoek bent na een vechtsport zou ik MMA of BJJ aanraden
Haha ja met 1.85+ en een groot fysiek bedenken de meeste zich wel een 2de keer maar wat ik al zei je heb idioten die het geen fuck intresseert en in een drukke club of buiten op straat haal je niet zulke dingen uit: http://www.mmaplanet.nl/mmanieuws/submission-van-de-dag-6/quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. Ik ben 1,88 m en ik doe ook gewoon aan krachttraining en dat is ook wel te zien dus ik krijg niet zo vaak ruzie, maar heb al twee keer klappen gehad met het uitgaan, ben totaal geen goede vechter. Gelukkig waren die kneuzen die me sloegen ook allemaal grote gasten dus niemand die me uitlachte of zo maar dan nog![]()
In mijn gym kan je trouwens wel op maandag- en donderdagavond bokslessen volgen. Of ja, lessen. Gewoon naar binnen lopen en beetje sparren/tegen zo een kussen slaan/schoppen. Volgens mij wel ziek goede cardio, misschien na mijn tentamens maar eens mee beginnen.
Ben ook niet echt een ruziezoeker, of ja, toen ik zestien was wilde ik na een paar pilsjes wel eens ruig gaan doen maar tegenwoordig heb ik nooit ruzie meer, gelukkig.
Vechten is zo zielig en primitief.
Denk dat fysiek behoorlijk uitmaakt. Ik ben niet groot, 1,84m maar wel wat lomper gebouwd. Ik heb gelukkig nog nooit een echt gevecht gehad. Meestal kun je door normaal te reageren erger voorkomen en de boel sussen. Heb 1 keer een tik uitgedeeld omdat een kerel zijn hand ineens onder het rokje van een goede vriendin van me stak. Was blijkbaar goed raak, want die lag op de grond. Ik stond er zelf ook van te kijken dat ik dat kon..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Haha ja met 1.85+ en een groot fysiek bedenken de meeste zich wel een 2de keer maar wat ik al zei je heb idioten die het geen fuck intresseert en in een drukke club of buiten op straat haal je niet zulke dingen uit: http://www.mmaplanet.nl/mmanieuws/submission-van-de-dag-6/
Ik doe zelf Krav Maga ernaast, waar je puur straatvechten leert. Zowel dmv technieken om je aanvaller zsm uit te schakelen, maar ook mentaal zodat je het ook kunt gebruiken mocht het nodig zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje offtopic vraag aan de mensen hier:
Ik bedacht me dat ik weinig aan pure kracht had als het op vechten aan zou komen. Met 1.5 BW squat kom je niet verIs er iemand hier die aan een vechtsport/verdedigingssport doet naast krachttraining?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje offtopic vraag aan de mensen hier:Maar er zit wel wat kracht achter een vuistslag die je uitdeelt. En waarschijnlijk was die pisvent dronken dus na 1 klap ben je waarschijnlijk dan wel klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Stoten is vooral techniek heeft weinig met BB kracht te maken. Als je je lichaam niet goed benut bij het stoten zal het ongeacht je enorma triceps nog steeds een sissy punch zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar er zit wel wat kracht achter een vuistslag die je uitdeelt. En waarschijnlijk was die pisvent dronken dus na 1 klap ben je waarschijnlijk dan wel klaar.
wat gaat sneller?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:30 schreef Kerol het volgende:
Kleine mennekes hier ja. Ben zelf 195. Jaloers dat t bij jullie sneller gaat
Er zit er hier 1 van 2 meter nog iets. Best fysiek! Weet de username niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:30 schreef Kerol het volgende:
Moet er wel bruut uit zien, 195 en een beest. Iemand voorbeelden van een lange kerel met veel spiermassa?
Iedereen kan toch wel een beetje slaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:30 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Stoten is vooral techniek heeft weinig met BB kracht te maken. Als je je lichaam niet goed benut bij het stoten zal het ongeacht je enorma triceps nog steeds een sissy punch zijn
Iedereen kan een beetje met zijn armen maaien bedoel jequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Iedereen kan toch wel een beetje slaan.
Arnoldquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:30 schreef Kerol het volgende:
Moet er wel bruut uit zien, 195 en een beest. Iemand voorbeelden van een lange kerel met veel spiermassa?
Lijkt me dat je met 'kortere' spieren veel sneller groeit dan 'langere'?quote:
Je bedoelt dat je in verhouding veel meer massa moet aankomen om het zichtbaar te maken? Zou kunnen weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:36 schreef Kerol het volgende:
[..]
Lijkt me dat je met 'kortere' spieren veel sneller groeit dan 'langere'?
Daar doel ik op ja. Nee ik ook niet maar je kan wel jaloers zijn op dat het sneller zichtbaar isquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:39 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je in verhouding veel meer massa moet aankomen om het zichtbaar te maken? Zou kunnen weet ik eigenlijk niet.
Toch zou ik mijn lengte niet snel inruilen voor een iets snellere spiergroei als het al zo is.
Met mijn 1m75 krijg ik nu na een half jaar trainen en goed eten heel vaak reacties van : WOW jou had ik niet herkend zo!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:42 schreef Kerol het volgende:
[..]
Daar doel ik op ja. Nee ik ook niet maar je kan wel jaloers zijn op dat het sneller zichtbaar is
Warsaw o.i.d.?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Er zit er hier 1 van 2 meter nog iets. Best fysiek! Weet de username niet.
Leuk, maar toch zou ik niet 15cm korter willen zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:10 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Met mijn 1m75 krijg ik nu na een half jaar trainen en goed eten heel vaak reacties van : WOW jou had ik niet herkend zo!
En waar lees je romantisering?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:35 schreef obsama het volgende:
Dat hele romantisering van bar of club gevechten is helemaal van deze wereld. Dronken Alpha mannetjes die elkaar boos moeten aankijken maar geen idee hebben wat je bij het lichaam van een ander kan aanrichten. Jongen bij mij uit de buurt heeft klappen gehad waardoor hij een oogkas fractuur heeft opgelopen. Die jongen kijkt nu enorm scheel en zijn hele sociale leven is kapot gemaakt door die avond. Studeren zit er ook niet of nauwelijks meer in.
Haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan zulke gasten tijdens het uitgaan.
Ik zoek zelf ook nooit het gevecht op en wanneer een vriend van mij ruzie heeft dan zal ik ze ook uit elkaar proberen te halen en ik bied ze zelfs een biertje aan als het moet maar als ze dan nog steeds willen dan heb ik schijt aan alles en ga gewoon zitten ook. Stom, maar dan leert iemand gewoon een les op een harde manier.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:35 schreef obsama het volgende:
Dat hele romantisering van bar of club gevechten is helemaal van deze wereld. Dronken Alpha mannetjes die elkaar boos moeten aankijken maar geen idee hebben wat je bij het lichaam van een ander kan aanrichten. Jongen bij mij uit de buurt heeft klappen gehad waardoor hij een oogkas fractuur heeft opgelopen. Die jongen kijkt nu enorm scheel en zijn hele sociale leven is kapot gemaakt door die avond. Studeren zit er ook niet of nauwelijks meer in.
Haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan zulke gasten tijdens het uitgaan.
Tegenwoordig wordt de schijn opgeworpen dat het normaal is om ruzie te hebben in discotheken / kroegen, vooral waar ik vandaan kom helaas.quote:
Loop gewoon weg. Snap dat het onnatuurlijk is maar houd de eer aan jezelf.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:38 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik zoek zelf ook nooit het gevecht op en wanneer een vriend van mij ruzie heeft dan zal ik ze ook uit elkaar proberen te halen en ik bied ze zelfs een biertje aan als het moet maar als ze dan nog steeds willen dan heb ik schijt aan alles en ga gewoon zitten ook. Stom, maar dan leert iemand gewoon een les op een harde manier.
Ja dat zou ook wel kunnen, heb ook weleens gehad dat een hele groep achter me aankwam. Toen heb ik gewoon een fiets opgepakt en op de grootste zijn kop gegooid. Soms kan je niet kiezen om weg te lopen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:39 schreef obsama het volgende:
[..]
Loop gewoon weg. Snap dat het onnatuurlijk is maar houd de eer aan jezelf.
Met je eens, en in dat geval heb je dan ook juist gehandeld.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:43 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ja dat zou ook wel kunnen, heb ook weleens gehad dat een hele groep achter me aankwam. Toen heb ik gewoon een fiets opgepakt en op de grootste zijn kop gegooid. Soms kan je niet kiezen om weg te lopen.
lekker voor de eigenaar van die fietsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:43 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ja dat zou ook wel kunnen, heb ook weleens gehad dat een hele groep achter me aankwam. Toen heb ik gewoon een fiets opgepakt en op de grootste zijn kop gegooid. Soms kan je niet kiezen om weg te lopen.
Jep, dat wel. Ik werd na die actie van achteren door 2 uitsmijters op de grond gelegd. Ik stribbelde niet eens tegen omdat ik er eentje van kende. De ander kwam bovenop mijn armen zitten met zijn knieën en toen zei ik tegen hem: "Je vindt dit wel lekker he?"quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:04 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
lekker voor de eigenaar van die fiets
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje offtopic vraag aan de mensen hier:Vechten draait niet om kracht maar techniek. En in straatgevechten wie het gekste is en in dw eerste 10 seconden de meeste rake Klippen uitdeelt. Zo heb ik meerdere gasten die een stuk groter waren dan ik aan de grond gewerkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En niet omdat ik het alfa mannetje wil zijn maar je blijft gewoon met ke poten van mn vriendin af. En na 2 waarschuwingen ben je de mijne, hoe groot je ook bent.
[ Bericht 6% gewijzigd door fathank op 19-10-2012 18:35:56 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
ik zou me inhouden bij badr hariquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Vechten draait niet om kracht maar techniek. En in straatgevechten wie het gekste is en in dw eerste 10 seconden de meeste rake Klippen uitdeelt. Zo heb ik meerdere gasten die een stuk groter waren dan ik aan de grond gewerkt.
En niet omdat ik het alfa mannetje wil zijn maar je blijft gewoon met ke poten van mn vriendin af. En na 2 waarschuwingen ben je de mijne, hoe groot je ook bent.
uitzondering..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:48 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
ik zou me inhouden bij badr hari
Stoerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Vechten draait niet om kracht maar techniek. En in straatgevechten wie het gekste is en in dw eerste 10 seconden de meeste rake Klippen uitdeelt. Zo heb ik meerdere gasten die een stuk groter waren dan ik aan de grond gewerkt.
/care wat anderen er van vinden.quote:
Die 'sukkeltjes' snappen hoe de maatschappij in elkaar zitten en overzien de situatie om de vrede te bewaren. Wat nou als je keiharde klappen had gehad en jij ligt op de grond met een zool afdruk op je voorhoofd, ben je dan nog zo stoer ? Of wat als jij er eentje helemaal kapot maakt ? Wie gaat al die kosten betalen ? jij jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:26 schreef fathank het volgende:
[..]
/care wat anderen er van vinden.
sukkeltjes die hun vriendin laten betasten
Laffe hazen hebben we al genoeg, soms moet je voor jezelf opkomen. En de kans dat ik eindig met een voetzool op mn hoofd acht ik vrij klein. Knappe jongen die dat voor elkaar krijgt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:31 schreef obsama het volgende:
[..]
Die 'sukkeltjes' snappen hoe de maatschappij in elkaar zitten en overzien de situatie om de vrede te bewaren. Wat nou als je keiharde klappen had gehad en jij ligt op de grond met een zool afdruk op je voorhoofd, ben je dan nog zo stoer ? Of wat als jij er eentje helemaal kapot maakt ? Wie gaat al die kosten betalen ? jij ja
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Laffe hazen hebben we al genoeg, soms moet je voor jezelf opkomen. En de kans dat ik eindig met een voetzool op mn hoofd acht ik vrij klein. Knappe jongen die dat voor elkaar krijgt.
Hmm, lastig verhaal. Als je al langere tijd zou trainen zou je vaak het verschil tussen spierpijn en een blessure wel kunnen aanvoelen. Gewoon even aankijken/afwachten en mocht het niet verbeteren gewoon naar de huisarts.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:42 schreef Tietmans het volgende:
Goedenavond,
Ik train sinds 2 weken bij de lokale sportschool.
Nu vandaag na het trainen een soort van zeurende pijn in mijn rechter biceps als ik een bepaalde beweging maak. Is dit een scheurtje?, aangezien ik wel flink heb doorgezet vandaag.
voelt het goed, die morele superioriteit?quote:
Dit voelt niet als spierpijn, maar ik kijk het even aan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:50 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hmm, lastig verhaal. Als je al langere tijd zou trainen zou je vaak het verschil tussen spierpijn en een blessure wel kunnen aanvoelen. Gewoon even aankijken/afwachten en mocht het niet verbeteren gewoon naar de huisarts.
Dus heb je niet echt een handig streeffysiek uitgekozenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mijn streeffysiek is Frank Zane, maar dat ga ik niet redden zonder AAS hè?
O my god, daar gaan we weerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:00 schreef Shefkee het volgende:
Had van de week zo'n samplepack gekocht van B&F. Omdat Berry Blast, Cookies en Ice Coffee na een tijdje niet meer te drinken vond. In het begin is het nog wel oké, maar daarna laat je hem liever staan. Heb nu Cappuccino, Chocolate Caramel en net Strawberry gehad. Die laatste is écht superieur aan al de vorige smaken. Heb wel meer smaken van B&F geproefd, maar niets benaderd een milkshake zo als strawberry. Ik laat na een tijdje wel m'n bevindingen weten als ik ze allemaal op heb..
Waarom ineens die sprong van 20kg? Maar toch netjesquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:55 schreef Mithras82 het volgende:
Vandaag is besloten met een spotter 100kg te benchen. Aangezien ik max 80 heb gedaan had ik weinig hoop dat dit goed zou gaan maar toch 4 reps eruit gekregen /happymode
met water neem je de eiwitten sneller op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:45 schreef ssebass het volgende:
Als we het daar toch weer over gaan hebben, ik heb vandaag chocolade fudge whey in melk opgelost ipv water en dat is eigenlijk veel beter (meteen wat extra eiwitten). Deed mijn whey altijd in water, geen idee waarom.
voelde me goed vandaag en muscle memory laat je makkelijker grote sprongen maken. Maar bij de 110 is dat wel op. 120kg x6 voor het nieuwe jaar. En ik ben tevreden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:55 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Waarom ineens die sprong van 20kg? Maar toch netjesSetjes van 8, 6 en 4 bevalt mij zeer goed in ieder geval.
Wat scheelt hetquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:57 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
met water neem je de eiwitten sneller op.
Toen ik 78kg woog kon ik 130kg 4x benchen maar dat zit er sowieso niet in nu en heb de laatste tijd ook alleen maar een ecto maat bij of ik ben alleen. Achja doe de laatste tijd dumbell BP veel veiligerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:07 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
voelde me goed vandaag en muscle memory laat je makkelijker grote sprongen maken. Maar bij de 110 is dat wel op. 120kg x6 voor het nieuwe jaar. En ik ben tevreden.
een spotter hoeft niet zo sterk te zijn hoor. Ecto spotter werkt ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:17 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Toen ik 78kg woog kon ik 130kg 4x benchen maar dat zit er sowieso niet in nu en heb de laatste tijd ook alleen maar een ecto maat bij of ik ben alleen.
W.t.f.: hoeveel kg is dat wel niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucking kut ban. Het enige dat ik wil zeggen is: goed bezig boys, keep the good work going!
[ afbeelding ]
Vandaag rug en biceps gedaan, dus zondag benen en schouders, dinsdag ff kijken danquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:19 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
een spotter hoeft niet zo sterk te zijn hoor. Ecto spotter werkt ook.
Ik ga zo Chocolate Caramel proberenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:00 schreef Shefkee het volgende:
Had van de week zo'n samplepack gekocht van B&F. Omdat Berry Blast, Cookies en Ice Coffee na een tijdje niet meer te drinken vond. In het begin is het nog wel oké, maar daarna laat je hem liever staan. Heb nu Cappuccino, Chocolate Caramel en net Strawberry gehad. Die laatste is écht superieur aan al de vorige smaken. Heb wel meer smaken van B&F geproefd, maar niets benaderd een milkshake zo als strawberry. Ik laat na een tijdje wel m'n bevindingen weten als ik ze allemaal op heb..
Beest. mijn max lag op 80, maar wel 135 kg deadlift 1x8. paar gasten die 100plus benchem stondden altijd raar te kijken alsik aan het deadliften was. Ze noemden me altijd popeyequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:17 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Toen ik 78kg woog kon ik 130kg 4x benchen maar dat zit er sowieso niet in nu en heb de laatste tijd ook alleen maar een ecto maat bij of ik ben alleen. Achja doe de laatste tijd dumbell BP veel veiliger![]()
Vandaag nog 135kg gedeadlift, nigga's stonden te mirenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Beest. mijn max lag op 80, maar wel 135 kg deadlift 1x8. paar gasten die 100plus benchem stondden altijd raar te kijken alsik aan het deadliften was. Ze noemden me altijd popeye
Die benchpress negers kunnen vaak best wel nog eens deadliften. Kwam zo'n gast een keer naar mij toe die net de gym binnenkwam en die pakte ff koud 140kg op om mij de juiste techniek te laten zienquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:42 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Vandaag nog 135kg gedeadlift, nigga's stonden te mirenMaar nu slapen, morgen werken dit dat. Peace out brahs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Happiness is not getting more, but wanting less"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |