ik heb ook een fohn , ik gebruik hem om mijn kleren/boxers te drogen, omdat ik weer eens te lui was om op tijd de was te doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:01 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nette benen, al zouden extensions je spieren net boven je knie er meer uit laten poppen. Denk dat mijn bovenbenen iets groter zijn, jouw kuiten zijn groter dan mijne. Ik train mijn kuiten ook niet gericht. Zou ik misschien moeten doen.
Maar dude, waarom heb je in godsnaam een FOHN op je kamer liggen? Begin me toch een beetje zorgen te maken..
Ik heb wel eens geprobeerd dingen in de magnetron te drogen. Was geen succesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb ook een fohn , ik gebruik hem om mijn kleren/boxers te drogen, omdat ik weer eens te lui was om op tijd de was te doen
Dit heb ik ook vaak op zondag ochtendquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb ook een fohn , ik gebruik hem om mijn kleren/boxers te drogen, omdat ik weer eens te lui was om op tijd de was te doen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd dingen in de magnetron te drogen. Was geen succes
Ik blij dat ik getrouwd ben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit heb ik ook vaak op zondag ochtend
The fuck was you thinkingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd dingen in de magnetron te drogen. Was geen succes
Niks mis met het hebben van een föhn. Hoef je niet met nat haar te gaan slapen waardoor de volgende dag je haar fucked up zit of als je nog ergens naar toe moet hoef je niet met nat haar naar buitenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:46 schreef Levolution het volgende:
Al die excuses om een föhn te hebben.
Ik heb een föhn omdat ik met pretty voel met een geföhnd kapsel, problem?
Neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:20 schreef THEFXR het volgende:
doen jullie ook weleens squatten in het zwembad?
Qua beharing ben ik ongeveer hetzelfde. Qua fysiek niet echt. Maar je ziet er ook veel droger uit wanneer je je borst (en buik-)haar weghaaldquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan nog iets meer buffel style...
Dat is natuurlijk wel het voordeel van lange gasten (is al vaker hier gezegd maar goed). Wanneer je én lang en ripped bent ben je helemaal een beest natuurlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Shit, jij bent echt groot man.
Meeste mensen met zo'n lengte zijn ecto.
Vriendin is er niet dus moet zo zelf pics maken waar ik geen zin in heb omdat het er niet uit ziet. Of weet iemand toevallig een android app waarmee ik op mijn s3 een timer kan zetten om zo te poseren :pquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.69m
58kg
16 jaar
Forever bulkin'
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:50 schreef Bendoe het volgende:
Aldus, de beloofde foto's.Doen het hier niet brah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.69m
58kg
16 jaar
Forever bulkin'BEASTMODE
Aldus, de beloofde foto's.Werken niet. Probeer ff opnieuw anders, ben wel benieuwd! En ben je eigenlijk nog in de groei?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.69m
58kg
16 jaar
Forever bulkin'
Als je nu de links klikt in de spoiler werken ze wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Werken niet. Probeer ff opnieuw anders, ben wel benieuwd! En ben je eigenlijk nog in de groei?
Ja, ik neig meer naar jongen zijn dan manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Werken niet. Probeer ff opnieuw anders, ben wel benieuwd! En ben je eigenlijk nog in de groei?
Aldus, de beloofde foto's.Je embed de linkjes als images, zo werkt dat niet. Maak er urls van of doe de .jpg files tussen de img tag. Maar goede progress. Fucking manlets, jullie hebben 't makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.69m
58kg
16 jaar
Forever bulkin'
Of toch du vader?
Duidelijk, maar dat mag op jouw leeftijd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:57 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, ik neig meer naar jongen zijn dan man
Aldus, de beloofde foto's.Goede poten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.69m
58kg
16 jaar
Forever bulkin'
Dat is dan ook de doelgroep he. De lifters weten wat ze nodig hebben en gaan niet onnodig ergens uithangen voor supps.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:17 schreef Tito_Makani het volgende:
Je zou denken dat op de facebook pagina van B&F best veel lifters posten maar je ziet alleen maar ecto's die denken dat ze met alleen supps er komen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Mithras82 op 18-10-2012 22:02:12 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.74m & 69kg bf unknown.
BP halter: 100kg
BP DB: 38kg per stuk.
SQ: 130kg
DL: 130kg
[ Bericht 29% gewijzigd door SunTzu op 18-10-2012 22:22:52 ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:52 schreef SunTzu het volgende:
Ik ook dan maarnice abs, ooit wil ik ze ook weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is het eerste jaar dat ik ze weer zie sinds 7 jaarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:54 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
nice abs, ooit wil ik ze ook weer
Ik cheat heb best veel getrained al in mijn leven. alleen tijdje ff niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Dit is het eerste jaar dat ik ze weer zie sinds 7 jaar
edit:
Jij bent trouwens best groot voor iemand die 2 maanden traint, hoe lang ben je en gewicht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come at me phaggots.
Soukidan op je oogbal.
Ziet er beter uit dan ik dacht i.i.g.! Keep up the good workquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:57 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, ik neig meer naar jongen zijn dan man
Neen, ik ben ook 16.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:21 schreef Pastapipos het volgende:
Volgensmij is Bendoe mijn enige leeftijdsgenoot hier
Pics.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:14 schreef Yamcha het volgende:
Nou omdat het foto-post-dag is doe ik ook mee.
Foto's zijn gemaakt met crappy telefooncamera, dus van matige kwaliteit. Daarnaast lukte het me niet om fatsoenlijk mijn rug erop te krijgen. Stats zijn: 1.90m, 83kg, ~16% bf.Hou oud ben je hoelang train je en hoeveel ben je aangekomen in die 10 maanden bulk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come at me phaggots.
Ook het dubbele fysiek?quote:
Dubbele cijfers met vet%, telt dat ook?quote:
Ik ben 25, train/bulk 10 maand en in die tijd 15 kg aangekomen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:39 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Hou oud ben je hoelang train je en hoeveel ben je aangekomen in die 10 maanden bulk?
Wow netjes wel een ras ecto dan 70kg en 1.90.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:45 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Ik ben 25, train/bulk 10 maand en in die tijd 15 kg aangekomen.
Verzonden naar de drukker, je hangt binnenkort boven m'n bed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:10 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn streeffysiek
Edit: beetje groot
Lijkt me wel kut, heb je zo'n mooi fysiek en dan zit je helemaal onder de acne.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:10 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn streeffysiek
Edit: beetje groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |