SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Heb ik ook. Kleine, zwakke handen en zweterig. Meestal krijg ik er drie reps uit. Daarna even uitblazen en opnieuw grippen. Ik gebruik handschoentjes, maar misschien dat het zonder handschoentjes en met magnesiumpoeder wat beter gaat. Toch eens proberen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:30 schreef ssebass het volgende:
Vraag mij nog steeds af of jullie ook het probleem hebben met deadlifts, dat de stang uit je handen glijdt of pakken jullie het met elke rep opnieuw vast?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Dat sowieso al is het meer bijhouden, kale kut onder me arm ziet er ook niet echt top uit...Net zoals dat de haren onder je t-shirt uitkomen ook niet alles is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En je okselhaar scheren. Dan meur je ook minder naar zweet.![]()
En geen chineese gefrituurde uitjes etenYou had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
jah precies drm :$ Nee, gewoon een beeld dat je krijgt bij iemand n.a.v. z'n posts, door kennisniveau etc. (positief)
lekker bulken jonges:Zie ik nu net pas. Ziet er prima uit manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stats?
Ik heb qua vorm eigenlijk een vergelijkbare rug (alleen wat meer taille, omdat endo). Wat is je borstomtrek?Deathlift or Die.![]()
Oksels scheren gaat bij mij ivm irritatie helaas niet werken. Gelukkig heb ik redelijk lichte beharing op mijn borst; gladde pecs zien er zoveel beter uit dan zo'n wollen vachtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat sowieso al is het meer bijhouden, kale kut onder me arm ziet er ook niet echt top uit...Net zoals dat de haren onder je t-shirt uitkomen ook niet alles is.
-
lekkere pluk shjek uit je mouwen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat sowieso al is het meer bijhouden, kale kut onder me arm ziet er ook niet echt top uit...Net zoals dat de haren onder je t-shirt uitkomen ook niet alles is.![]()
Beastmode met haarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:34 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Oksels scheren gaat bij mij ivm irritatie helaas niet werken. Gelukkig heb ik redelijk lichte beharing op mijn borst; gladde pecs zien er zoveel beter uit dan zo'n wollen vacht
Ik trim mijn oksels.
Deathlift or Die.![]()
yep.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:34 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Oksels scheren gaat bij mij ivm irritatie helaas niet werken. Gelukkig heb ik redelijk lichte beharing op mijn borst; gladde pecs zien er zoveel beter uit dan zo'n wollen vacht
alles shaven behalven armen, benen en boven op m'n heauf. oh ja en m'n naad ook niet.
rug haar heb ik gelukkig niet/en borst haar kan ik ook op 10 vingers tellen.
Heb je wel eens een bodytrimmer gebprobeerd i.p.v. een scheermes voor je oksels?
ooooh dit wordt nu wel heel erg een mooiboy/shemale topic.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:36 schreef RaymondK het volgende:
ooooh dit wordt nu wel heel erg een mooiboy/shemale topic.![]()
inderdaad
Snel weer on topic: wat is jullie (onderbouwde) mening over drankjes als cola zero / pepsi max? Ik zuip er eigenlijk best veel van0 kcal enzo, dus is wel makkelijk, maar uiteindelijk is het best troep volgens mij
-
ja vinde de vrouwtjes mooi weetje, is mannelykquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lekkere pluk shjek uit je mouwen.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beastmode met haar
Ik trim mijn oksels.
Zoiets, maar dan nog iets meer buffel style...
You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Ook maar eens een fotopost dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bijna een jaar bezig, maar pas sinds een maandje of 4 bezig met sq/dl. Zat eerst op 82kg @ 1.88, ben vanaf maart gaan cutten tot 76 kg. Nu sinds 6 weken begonnen met een lichte bulk en zit op 78 kg. Voedingsschema is nog niet helemaal optimaal.![]()
Ja, ik studeer Farmacie. Maar mijn kennis is bescheiden als ik zie wat er in deze reeks sowieso allemaal voorbij komt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
ik wil ook naar 08% volgend jaar.
maar volg jij een opleiding die raakvlakken heeft met voeding/fysiologie/whatever dat je zo veel weet?
Trouwens, 8%Dat wil ik ook bereiken. Gewoon kei- en keihard. Die rugfoto die je postte, ben jij dat? Dat is aardig groot.
Ik zit zelf rond 15% schat ik. Nooit gemeten eigenlijk, is puur een schatting afgaande op internetfoto's.This isn't even my final form.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef Mandamo het volgende:
Ook maar eens een fotopost dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor een jaar trainen waarvan een tijdje fanatiek ziet het er aardig uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bijna een jaar bezig, maar pas sinds een maandje of 4 bezig met sq/dl. Zat eerst op 82kg @ 1.88, ben vanaf maart gaan cutten tot 76 kg. Nu sinds 6 weken begonnen met een lichte bulk en zit op 78 kg. Voedingsschema is nog niet helemaal optimaal.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef Mandamo het volgende:
Ook maar eens een fotopost dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat goed bro. 1,88m is wel lang, met zo'n lengte massa aanzetten is wel flink bikkelen denk ik. Wat dat betreft hebben kleine mensen geluk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bijna een jaar bezig, maar pas sinds een maandje of 4 bezig met sq/dl. Zat eerst op 82kg @ 1.88, ben vanaf maart gaan cutten tot 76 kg. Nu sinds 6 weken begonnen met een lichte bulk en zit op 78 kg. Voedingsschema is nog niet helemaal optimaal.
Ik ging stuk om Arnold's hoofd trouwens.
This isn't even my final form.![]()
Ik heb ondertussen (leuke/normale) XXL shirts gevonden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:14 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Check dat shirt dan lekker strak staanGoed bezig man.
![]()
![]()
Kleine mannen onaantrekkelijk?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gaat goed bro. 1,88m is wel lang, met zo'n lengte massa aanzetten is wel flink bikkelen denk ik. Wat dat betreft hebben kleine mensen geluk.
Ik ging stuk om Arnold's hoofd trouwens.![]()
![]()
1.91, 96kgquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zie ik nu net pas. Ziet er prima uit manStats?
Ik heb qua vorm eigenlijk een vergelijkbare rug (alleen wat meer taille, omdat endo). Wat is je borstomtrek?
vetpercentage: stijgende, weer bezig met bulk
borstomvang weet ik niet, nooit opgemeten eigenlijk.Ah, vandaar. Ik zie je iig een hoop nuttige inhoudelijke shit posten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, ik studeer Farmacie. Maar mijn kennis is bescheiden als ik zie wat er in deze reeks sowieso allemaal voorbij komt.
Trouwens, 8%Dat wil ik ook bereiken. Gewoon kei- en keihard. Die rugfoto die je postte, ben jij dat? Dat is aardig groot.
Ik zit zelf rond 15% schat ik. Nooit gemeten eigenlijk, is puur een schatting afgaande op internetfoto's.![]()
Ja. Hier ook zoiets, 14-15%. Al is 10% wat mij betreft laag genoeg voor de zomer. BloCkJEuHs alles.
[ Bericht 33% gewijzigd door 16meter op 18-10-2012 14:02:06 ]![]()
Niet de beste foto, maar dit ben ik voor een vieze spiegel at ~12-13%. Obliques beginnen goed te komen (knallen er bij het jusite licht zelfs uit) en serratus is ook duidelijk zichtbaar. Schouders doen het visueel ondanks hun zwakte (OHP is slechts 45kg) ook vrij aardig. Nu die zwembandjes er nog af en ik ben klaar voor de zomer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Blijven drinken tot je het lekker vindt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:14 schreef Ethanolic het volgende:
Even een vraagje, hoe maak je thee drinkbaar zonder suiker?
Het is net als met bier en koffie enzo. Leren drinken.
Ik lust juist geen thee met suiker meer.
This isn't even my final form.![]()
Shit, jij bent echt groot man.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:56 schreef 16meter het volgende:
[..]
1.91, 96kg
vetpercentage: stijgende, weer bezig met bulk
borstomvang weet ik niet, nooit opgemeten eigenlijk.
[..]
Ah, vandaar. Ik zie je iig een hoop nuttige inhoudelijke shit posten.![]()
Ja. Hier ook zoiets, 14-15%. Al is 10% wat mij betreft laag genoeg voor de zomer. BloCkJEuHs alles.
Meeste mensen met zo'n lengte zijn ecto.Maakt niet uit, ik val toch op kleine chicks dus voor hen ben ik lang.quote:
[ Bericht 13% gewijzigd door Levolution op 18-10-2012 14:21:31 ]This isn't even my final form.![]()
Nou vooruit, in het kader van 'narcist' nog eentje dan. Vooraanzicht met wat minder vleiende belichting. Je ziet dat er op de buik nog wel wat hardnekkig vet vanaf moet (onderste abs nog steeds volledig verborgen). Mijn core is groot, maar niet bepaald aestethisch; de rectus abdominis is simpelweg misvormd, maar daar is niks aan te doen. Armen zijn niet echt zichtbaar, maar zijn helaas niet best (genetics again).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Update: rug
Sta een beetje gedraaid, maar je ziet dat ik niets te klagen heb qua latsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door star_gazer op 18-10-2012 14:33:18 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: