SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
Nee, gewoon toeval, oud topic of via MyAt en een gekickt topicquote:
Iedere dag.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:54 schreef Stefan het volgende:
Soms vind ik mezelf geniaal maar soms ook erg flauw.
Of hebben jullie dit nooit?
Regelmatig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:54 schreef Stefan het volgende:
Herken je dit: je komt eens een oud topic tegen ergens en dan je eigen reacties teruglezen en denken: schreef ik dat? Ik heb dat wel eens, dat ik me niet meer kan herinneren dat ik dat ooit geschreven heb en wanneer (wanneer staat in de postinfo) en waarom.
eensquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:30 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb wel ontzettende schaamte als ik mijn oude Livejournal doorlees. Goh, wat was ik toen een puber.
Oe dat is heel herkenbaar. Ik zocht laatst een plaatje, vond ik het via google in een topic waar ik het zelf ooit had gepostquote:
Gelukkig was het geen platje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe dat is heel herkenbaar. Ik zocht laatst een plaatje, vond ik het via google in een topic waar ik het zelf ooit had gepost
Bij jou is het al zover dat als je nu zou beginnen met het teruglezen van je reacties dat je leven te kort is om het nog allemaal terug te lezen.quote:
Bij jou denk ik vaak, dat heb je toch al eens eerder gezegd?quote:
'Binnen' zeg ik danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bij jou denk ik vaak, dat heb je toch al eens eerder gezegd?
En dan klopt dat ook
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:58 schreef Karina het volgende:
Internetten, Fokken!
Rookpauzes (veel)
Koffiedrinken
Kletsen met collega's
Chatten
Plaatselijke bui meer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
VoorspelbaarDaar heb je het al weer.
Hersteld.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:56 schreef zarGon het volgende:
In 2003 poste ik even mee met mijn eerste account (34 posts). Ik was destijds 16 jaar oud. Als ik die reacties nu doorlees vind ik ze simpel, zal vast ook te maken hebben met mijn spelling en grammatica (best wel walgelijk).
Idd best treurigquote:hahahahaha, wtf denk je nou egt, dat jullie (NL) zonder de "allochtone" kunne leven? allochtone zijn hebben dan wel de laagste rang, maar de nederlandse samenleving ken er niet zonder. en als nederland en zn eco zo goed is gegaan, komt door de gastarbeider, die nu als allochtonen worden gezien
Ik had een tijdje terug ongeveer hetzelfde op een andere website. Ik las een heel verhaal, waar ik het roerend mee eens was. Toen ik daarop wilde reageren om dat te zeggen, merkte ik op dat ik dat zelf ooit geschreven hadquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:35 schreef VinceAdvance het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat ik wat reacties las op youtube, en dat ik dan een reactie zag en dacht: wauw, dit is echt een geniale reactie! En dat hij dan van mij was
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had een tijdje terug ongeveer hetzelfde op een andere website. Ik las een heel verhaal, waar ik het roerend mee eens was. Toen ik daarop wilde reageren om dat te zeggen, merkte ik op dat ik dat zelf ooit geschreven had
dan verander je je naam toch gewoon in Tong81 ? alsof het erger kan dan toen je Tong49 was ...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:34 schreef tong80 het volgende:
Heb het wel gehad dat ik dronken postte opstond en met angst en vrezen het topic opende.
Nee dat heeft nu echt nooit iemand. Je bent de enige, speciaal, the special one.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:54 schreef Stefan het volgende:
Herken je dit: je komt eens een oud topic tegen ergens en dan je eigen reacties teruglezen en denken: schreef ik dat? Ik heb dat wel eens, dat ik me niet meer kan herinneren dat ik dat ooit geschreven heb en wanneer (wanneer staat in de postinfo) en waarom.
Ha, heel erg herkenbaarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:28 schreef Salvad0R het volgende:
Ik heb wel dat ik dan wel eens topics tegenkom waar ik mij uitermate aan stoor, dat ik echt denk van "OH SHIT, OP DEZE FAGGOTRY MOET IK REAGEREN".... en dan lees ik verder en dan zie ik dat ik er twee jaar geleden al op gereageerd had, met precies dezelfde insteek. Dat maakt mij stiekem trots op mijzelf.
Ik was 38 met mijn eerste puberpostsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:06 schreef KoningStoma het volgende:
Vooral tenenkrommende, pretentieuze puber posts ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |