Hmm, ik wil (nu) meer dan hij. Nee, komt niet goedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:42 schreef Comp_Lex het volgende:
Waarom wil je tips? Het gaat toch goed?
Ik zie echt nog geen problemenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hmm, ik wil (nu) meer dan hij. Nee, komt niet goed
Ben ik een keer eerlijk, is het nog niet goedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:14 schreef LelijKnap het volgende:
Miss valt ie wel tegen. Verder: je bent een vrouwmensch ? Indien ja: blijf bij ons uit de buurt manipulatief leugenachtig wezen dat je r bent!!!!
Je bent inderdaad eerlijk, ... maar ook erg onzeker. Je moet gewoon een keuze maken. Met hem daten kan helpen bij het maken van je keuze. Dat kan ik niet voor je doen totdat ik een probleem constateer en tot nu toe constateer ik nog geen problemen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ben ik een keer eerlijk, is het nog niet goed
watquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:30 schreef Janneke141 het volgende:
En dat wordt natuurlijk heel gezellig, en om half een wandel ik met een kutgevoel naar huis.
watquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet, me er maar bij neergelegd dat het niks zou worden. Ben uit dienst daar dus kwam hem ook bijna niet meer tegen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:14 schreef Friek_ het volgende:
Tsja. Of hij doet zomaar wat uit gezelligheid, of hij ziet nog wel een kans schoon om je te neuken, of bedenk hier nog meer loze motieven op basis van bijzonder weinig informatie.
Hoe heb jij concreet actie ondernomen toen hij de boot afhield?
Ik zou er inderdaad niet meer achter zoeken, omdat hij eerder de boot afhield. Tenzij hij op die avond zelf ineens duidelijke stappen onderneemt. Dan nog zou ik iig niet gelijk met hem het bed induiken! Wie weet is ie alleen daar op uit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet, me er maar bij neergelegd dat het niks zou worden. Ben uit dienst daar dus kwam hem ook bijna niet meer tegen.
Maar ja, we maken er maar gewoon een gezellige avond van vanavond, en meer moet ik er maar niet achter zoeken. Toch?
Nou ja, je hebt hem toch wel eens mee uitgevraagd of uitgenodigd voor een maaltijd bij jou thuis? Zoiets? Want hoe leid je nu precies af dat hij de boot afhoudt of hield?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet, me er maar bij neergelegd dat het niks zou worden. Ben uit dienst daar dus kwam hem ook bijna niet meer tegen.
Maar ja, we maken er maar gewoon een gezellige avond van vanavond, en meer moet ik er maar niet achter zoeken. Toch?
Hij wil seks.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef Dauntl3ss het volgende:
Waarom neem je genoegen met seks wanneer het hem uitkomt wanneer je eigenlijk meer wil, weet dat dat er niet in zit en zelfs al weet dat je hierdoor met een kutgevoel naar huis gaat?
Dat moet je toch niet willen voor jezelf?
- Ga ergens anders generaliseren met je kreten. -quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:49 schreef lovely_sunset het volgende:
Als een vent zegt we zijn gewoon vrienden moet je rennen alsof je leven ervan afhangt...anders maakt hij alleen misbruik.
true story
Of het is zelfbescherming omdat hij het zelf gewoon niet aandurft. Dat bestaat ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:49 schreef lovely_sunset het volgende:
Als een vent zegt we zijn gewoon vrienden moet je rennen alsof je leven ervan afhangt...anders maakt hij alleen misbruik.
true story
Ja dat dacht ik toen ook... Maar had beter gewoon weg kunnen rennenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Of het is zelfbescherming omdat hij het zelf gewoon niet aandurft. Dat bestaat ook.
True story
Ze is bang dat haar hormonen de overhand krijgen en ze later spijt heeft van acties die misschien komen gaan na drankgebruik met hem omdat hij alsnog verder niks wilquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:58 schreef Zertab het volgende:
Ja maar waarom dan? Ze kan toch ook vriendschappelijk met hem uitgaan?
Ze wil meer?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:58 schreef Zertab het volgende:
Ja maar waarom dan? Ze kan toch ook vriendschappelijk met hem uitgaan?
Geen idee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geen optie voor haar denk ik. Ze is nu al zo zenuwachtig dat ze zo een fles achterover gooit vrees ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:03 schreef Zertab het volgende:
Ah. Maar als ze dan geen alcohol drinkt
Nee dat heet een zinquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:05 schreef Zertab het volgende:
Op naar de apotheek voor een aantal pillen tegen de zenuwachtigheid. Is dat een woord?
Daarom. Ook omdat de rest dus niet meegaat meer en zij alleen is met hem blijkbaar. Hij wil wel sex met haar maar niet meer dan dat. Zij vind hem ook wel leuk genoeg volgens mij maar is niet zo'n 'type' meid zegt/vindt ze. Dus ze is wat paniekerig erover dat ze zichzelf als een slet gaat zien eigenlijk. Althans dat is een manier om ernaar te kijkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:07 schreef Zertab het volgende:
Ik zou ook zenuwachtig zijn...maar zo erg...dat is niet meer gezond.
Valt wel mee toch? Je geeft goede tips en bent realistisch. Alleen maar goedquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:10 schreef Zertab het volgende:
Dan moet ze proberen zo nuchter mogelijk te blijven, en zodra hij handtastelijker wordt, van der af duwen.
Maarja...hij kan net zo goed ook dronken worden, en sommige mannen wil je dan niet in je buurt hebben.
(Volgens mij maak ik ts nu alleen maar zenuwachtiger)
Nee laat me in de waan dat je een leuk 18jarig (ow hoe politiek correct) tienermeisje bentquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:15 schreef Zertab het volgende:
Zal ik mijn leeftijd maar niet zeggen dan? Maarja, beetje gebaseerd op eigen ervaring
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |