Hmm, ik wil (nu) meer dan hij. Nee, komt niet goedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:42 schreef Comp_Lex het volgende:
Waarom wil je tips? Het gaat toch goed?
Ik zie echt nog geen problemenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hmm, ik wil (nu) meer dan hij. Nee, komt niet goed
Ben ik een keer eerlijk, is het nog niet goedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:14 schreef LelijKnap het volgende:
Miss valt ie wel tegen. Verder: je bent een vrouwmensch ? Indien ja: blijf bij ons uit de buurt manipulatief leugenachtig wezen dat je r bent!!!!
Je bent inderdaad eerlijk, ... maar ook erg onzeker. Je moet gewoon een keuze maken. Met hem daten kan helpen bij het maken van je keuze. Dat kan ik niet voor je doen totdat ik een probleem constateer en tot nu toe constateer ik nog geen problemen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ben ik een keer eerlijk, is het nog niet goed
watquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:30 schreef Janneke141 het volgende:
En dat wordt natuurlijk heel gezellig, en om half een wandel ik met een kutgevoel naar huis.
watquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hmm, ik wil (nu) meer dan hij. Nee, komt niet goed
Niet, me er maar bij neergelegd dat het niks zou worden. Ben uit dienst daar dus kwam hem ook bijna niet meer tegen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:14 schreef Friek_ het volgende:
Tsja. Of hij doet zomaar wat uit gezelligheid, of hij ziet nog wel een kans schoon om je te neuken, of bedenk hier nog meer loze motieven op basis van bijzonder weinig informatie.
Hoe heb jij concreet actie ondernomen toen hij de boot afhield?
Ik zou er inderdaad niet meer achter zoeken, omdat hij eerder de boot afhield. Tenzij hij op die avond zelf ineens duidelijke stappen onderneemt. Dan nog zou ik iig niet gelijk met hem het bed induiken! Wie weet is ie alleen daar op uit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet, me er maar bij neergelegd dat het niks zou worden. Ben uit dienst daar dus kwam hem ook bijna niet meer tegen.
Maar ja, we maken er maar gewoon een gezellige avond van vanavond, en meer moet ik er maar niet achter zoeken. Toch?
Nou ja, je hebt hem toch wel eens mee uitgevraagd of uitgenodigd voor een maaltijd bij jou thuis? Zoiets? Want hoe leid je nu precies af dat hij de boot afhoudt of hield?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet, me er maar bij neergelegd dat het niks zou worden. Ben uit dienst daar dus kwam hem ook bijna niet meer tegen.
Maar ja, we maken er maar gewoon een gezellige avond van vanavond, en meer moet ik er maar niet achter zoeken. Toch?
Hij wil seks.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |