PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
zozo, aan het genieten van je opdracht die af is?quote:
Ik denk eerder zijn verdriet aan het verdrinken van de opdracht die niet af is ...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
zozo, aan het genieten van je opdracht die af is?
Jepquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
zozo, aan het genieten van je opdracht die af is?
helaasss...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk eerder zijn verdriet aan het verdrinken van de opdracht die niet af is ...
Nog tetten gezien?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
JepDispuutsavond gehad.
[..]
helaasss...
Eerlijk mattie, best prima borsten!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee![]()
Wel lekkere billen
ed; Mathijs![]()
Teveelhaarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eerlijk mattie, best prima borsten!!
Gast. doe het gewoon in een sppoilerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar dat maakt dat pruil lipje wel goed
Ik edit hem wel even!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gast. doe het gewoon in een sppoiler![]()
Niemand hoeft het te zien.
Ik googelde voor beiden afbeeldingen gewoon op lekkere tieten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is een oude OP chick, die herken ik nog wel
Da's niet bestquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik googelde voor beiden afbeeldingen gewoon op lekkere tieten.
Kreeg ik dus ook die kerel bij he
Kan je nog bijna 8 uur slapen ... succes overigens!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Da's niet best![]()
Ik ga pitten. Morgen 9 u onderwijsgroep. dat wordt een ramp.
7 uur wel ja. Maar dat wordt wel een katertjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan je nog bijna 8 uur slapen ... Succes!
Houdoe, succes morguhhquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
7 uur wel ja. Maar dat wordt wel een katertje![]()
Truste boys
quote:
O man ik heb een kwartier lopen janken van het lachenquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
O man ik heb een kwartier lopen janken van het lachen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:02 schreef Alovenac het volgende:
Even FIFA points aanschaffen en dan wat packs kopen, ter viering van dat ik eindelijk op de webapp kan.
Ben al lang blij dat het opgelost is man. Nog nooit op de webapp gekunnen met dit account, 3x gemaild naar Nederlandse CS maar nooit wat van gehoordquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:02 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Hopen dat je wat goede spelers krijgt.
Jij gunt die EA paupers echt veel te veel geld man..of je het nou bij elkaar hebt lopen pokeren of niet. Zonde.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:02 schreef Alovenac het volgende:
Even FIFA points aanschaffen en dan wat packs kopen, ter viering van dat ik eindelijk op de webapp kan.
quote:
1x 20eu en 1x 10eu nou, thats it.. Meer ook niet, misschien dat we dan van zwart geld nog eens wit geld kunnen maken als er een messi uit komtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij gunt die EA paupers echt veel te veel geld man..of je het nou bij elkaar hebt lopen pokeren of niet. Zonde.
Oh ik heb je voor mijn gevoel echt al heel vaak zien posten dat je fifa points ging halen..daarom vroeg iemand het laatst toch en zei je dat het pokergeld was?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:05 schreef Alovenac het volgende:
[..]
1x 20eu en 1x 10eu nou, thats it.. Meer ook niet, misschien dat we dan van zwart geld nog eens wit geld kunnen maken als er een messi uit komt.
Nee valt wel mee, soms had ik dat als impuls en zin om wat te halen, maar verbrasde ik uiteindelijk weer a shitload aan coins.... Stort je even een tientje naar Pokerstars en dan even kijken of je snel 20eu winst kan maken om packs te halen. Na 1x had ik het wel gezien..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh ik heb je voor mijn gevoel echt al heel vaak zien posten dat je fifa points ging halen..daarom vroeg iemand het laatst toch en zei je dat het pokergeld was?![]()
Naja je moet het zelf weten hoor, jouw centen
Ja, vond hem vorig jaar wel beter. Ben deze fifa gewoon dramatisch in verdedigen dus misschien ligt het ook daaraan. Hij is wel goed, maar niet superquote:
Ja, maar niet qua fifaskills. Ik had 10 IF Koscielny's gekocht voor rond de 37K. Zijn inmiddels op 2 na allemaal de deur uit voor 61/63Kquote:
Ach joh, lachen toch paar pakjes openen. Weten we ook weer gelijk waarom we het niet moeten doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:17 schreef Lindgren. het volgende:
Ik gun je een Messi. Misschien dat het nut heeft.
Hmm okquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, vond hem vorig jaar wel beter. Ben deze fifa gewoon dramatisch in verdedigen dus misschien ligt het ook daaraan. Hij is wel goed, maar niet super
Kaboul/Luiz kan ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:21 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Hmm ok, zoek nog een 3e cb naast Agger en Vermaelen, alleen er is tussen 10-40k weinig in Engeland in die prijsklasse, alleen Terry en Rio, maar die zijn in een 3-5-2 te traag.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:22 schreef bombmannl het volgende:
Wow lukaku word hard gepricefixed. Gister ging hij voor 60k. Nu gaat ie voor 100k omdat 3 mensen hem pricefixen naar 250k.....
Al met hem gespeeld? Hij is echt heel erg goed.quote:
Ik wil alleen spelers in m'n team die ik in het echt ook baas vind, ben een beetje autistisch wat dat betreftquote:
IF Hangeland halenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:27 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik wil alleen spelers in m'n team die ik in het echt ook baas vind, ben een beetje autistisch wat dat betreft. Swinkluiz en Kaboul vind ik knuppels, ga IF Kos wel kopen en als het niks is verpats ik hem en haal ik Kompany, die IF's zakken toch niet in waarde.
Jij dacht dat hij niet meer dan 50k waard ging worden tochquote:
Ok, ik ben over ik ga een Lukateke team bouwen. 1 probleem is dat ik Lukaku al in 4321 heb.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:28 schreef Tim86 het volgende:
Ik begin steeds meer Benteke fan te worden..die man is zo clutch
Samen met Bent in potentie een dodelijke strikeforce, jammer dat de aanvoer dramatisch is bij Villaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:28 schreef Tim86 het volgende:
Ik begin steeds meer Benteke fan te worden..die man is zo clutch
Voor hoeveel heb jij Luka gekocht?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ok, ik ben over ik ga een Lukateke team bouwen. 1 probleem is dat ik Lukaku al in 4321 heb.
Ja dat was ook gewoon zijn prijs.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij dacht dat hij niet meer dan 50k waard ging worden toch
25K ofzo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:31 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb jij Luka gekocht?
Ze zijn niet echt complementair, maar in de 16 is het gewoon zo dodelijk. Ik cross wel wat meer dan normaal, maar dat is logisch als je 4 meter en 200 kilo aan spier in de 16 hebt staanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ok, ik ben over ik ga een Lukateke team bouwen. 1 probleem is dat ik Lukaku al in 4321 heb.
Nee, want ik ga mijn Lukaku nooit meer verkopen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:32 schreef bombmannl het volgende:
[..]wow als hij nu 250k word.. Zieke winst voor tu
Klinkt sick, ik ben nog steeds aan het nadenken over een team.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze zijn niet echt complementair, maar in de 16 is het gewoon zo dodelijk. Ik cross wel wat meer dan normaal, maar dat is logisch als je 4 meter en 200 kilo aan spier in de 16 hebt staan
Enige dat ik niet snap is waarom ik überhaupt nog kopduels verlies met Benteke..hij is 1.92, heeft 87 strength en 72 jumping..als je dan enigszins goed staat moet het gewoon een gewonnen duel zijn, maar dat is nog niet altijd zo
59 pace, meer dan genoegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:31 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Is ook vrij traag toch, of heeft die IF een dikke paceboost?
Ik vind dat steeds op de tradepile zetten echt armoede dus daar heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:38 schreef Tim86 het volgende:
Coins genoeg voor een tweede Lukaku toch..alleen jammer van die pricefix nu
Je kan deze voorhoede echt voor ieder team zetten..als de CAM maar genoeg links heeft..wel makkelijk.
In een 4 verdedigers systeem met cover van de backs wel ja, maar met 3 defenders tegen iemand die constant hoge ballen diep pompt op Ya Konan is het te weinigquote:
3 atb met hem centraal --> rapequote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:39 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
In een 4 verdedigers systeem met cover van de backs wel ja, maar met 3 defenders tegen iemand die constant hoge ballen diep pompt op Ya Konan is het te weinig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft 5.5 link waar hij er 6 nodig heeft dus 7 chem.. Log eens in en uit op de console. Ik had ook wel eens dat hij verkeerde chemwaardes aan gaf in eerste instantiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:48 schreef Rijst het volgende:
Team met Clayton is af. Klopt het dat mijn CAM 9 chem heeft? Dat geetie aan op de console.
[ afbeelding ]
7 inderdaadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:48 schreef Rijst het volgende:
Team met Clayton is af. Klopt het dat mijn CAM 9 chem heeft? Dat geetie aan op de console.
[ afbeelding ]
haal gewoon Enzo Martinez en nog een RSL speler.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:48 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Jajaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haal gewoon Enzo Martinez en nog een RSL speler.
Ik denk eerste helft Romney, tweede helft Obama.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk gelijkspel wat is daarvan de quote?
en de verlenging dan? Ik denk voor romly xdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik denk eerste helft Romney, tweede helft Obama.
Penals, Obama wint.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en de verlenging dan? Ik denk voor romly xd
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:08 schreef pascal08 het volgende:
Doen die auctions het eigenlijk al bij futwiz? Kan je al dingen met je eigen FUT account kopen via die site?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:10 schreef Rijst het volgende:
Pascal ouwe rukker, waar ben je de laatste tijd mee bezig?
Pascal je zou ons nog informerenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:10 schreef Rijst het volgende:
Pascal ouwe rukker, waar ben je de laatste tijd mee bezig?
Ja ik hoorde dat hij een otoobuyer had gemaakt...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Pascal je zou ons nog informeren
Ja, klopt. Wat ik nodig heb is alle stats van alle spelers... dus...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Pascal je zou ons nog informeren
Die staan toch gewoon op futhead?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Wat ik nodig heb is alle stats van alle spelers... dus...
Niet allemaal en ik moet m'n eigen database hebben. Ik denk dat ik binnenkort wel even iets online zet zodat er stats geupload kunnen worden. En misschien kan het allemaal nog veel makkelijker, dus dat komt later wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die staan toch gewoon op futhead?
Zozo.quote:Twee broers uit New York hebben zes jaar gewacht met het inleveren van hun winnende loterijticket. Pas 11 dagen voor het verstrijken van de deadline hebben ze hun prijs, ter waarde van maar liefst 5 miljoen dollar, opgehaald. Dat heeft de New York Lottery gezegd.
Volgens de jongste van de twee Palestijnse immigrantenbroers had hij het ticket gekocht in de winkel van zijn ouders en besloot hij de winst met zijn twee jaar oudere broer te delen. Volgens de jongen heeft hij zes jaar gewacht met cashen omdat hij de gevolgen van de rijkdom nog niet kon overzien.
Bovendien wilde hij niet dat de plotselinge rijkdom zijn relatie met zijn verloofde zou beïnvloeden.
Je krijgt er xp punten voor..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:18 schreef byah het volgende:
Wat is dat met mensen die de hele intro voor de wedstrijd bekijken, kom er steeds meer tegen
Ik heb betere ervaringen met de IF Altidore...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:57 schreef Toefjes het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met IF Bony? Doet ie het een beetje goed?
Ja, standaard bij fifa.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:34 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik heb betere ervaringen met de IF Altidore...
Is net een tikkeltje sterker en sneller!
Ps. Hebben meer mensen nog steeds last van freezes? heb het steeds bij Gouden Tournooi...Maar eergisteren ook na een online season (alles in FUT...want de rest speel ik niet!)
Ps. Goedemorgen![]()
Gebeurt wel vaak, maar niet bij elke wedstrijd. Blessures zijn ook nog steeds kut. Maar dat we niet in de cheat engine spulletjes goedkoop neer kunnen zetten hebben ze dan wel weer goed geregeldquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:34 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik heb betere ervaringen met de IF Altidore...
Is net een tikkeltje sterker en sneller!
Ps. Hebben meer mensen nog steeds last van freezes? heb het steeds bij Gouden Tournooi...Maar eergisteren ook na een online season (alles in FUT...want de rest speel ik niet!)
Ps. Goedemorgen![]()
Dat je op mijn keeper afloopt en hem naast je passt en die ander hem in een leeg goal erin kan schieten...quote:
Is dat een nieuwe regel dan?!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:41 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Dat je op mijn keeper afloopt en hem naast je passt en die ander hem in een leeg goal erin kan schieten...
Het is een beetje een ongeschreven regel dat je dat niet doet.. Ik had ook de mogelijkheid in die game net maar ik doe het nooit in friendlies!
Oh ok, zal het voortaan niet meer doen:) Ik had sowieso geluk dat ik donk en cilessen hadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:41 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Dat je op mijn keeper afloopt en hem naast je passt en die ander hem in een leeg goal erin kan schieten...
Het is een beetje een ongeschreven regel dat je dat niet doet.. Ik had ook de mogelijkheid in die game net maar ik doe het nooit in friendlies!
Fuck datquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:41 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Wat was de uitslag?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:41 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Oh ok, zal het voortaan niet meer doen:) Ik had sowieso geluk dat ik donk en cilessen had
Het is maar een kut regel vind ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:41 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
4-4 na penals verlorenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat was de uitslag?
En wat voor team heb jij?
Online moet je ze sowieso altijd maken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:43 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Het is maar een kut regel vind ik.Als ik 1 op 1 kans mis krijg ik altijd spijt aan het einde van de wedstrijd. Waarom nou niet sweaty gedaan.
Je moet gewoon die goals maken, want aan de andere kant vallen ze heus wel.
Daarom, als je de kans hebt moet je het gewoon doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Online moet je ze sowieso altijd maken.
Tegen fokkers, ach ik vind het niet erg als mensen het tegen me doen en ik ga er niet bewust naar op zoek maar als het uit komt zal ik het niet laten.
Zoals deze tegen GJE
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/118246761
Geniaalquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Online moet je ze sowieso altijd maken.
Tegen fokkers, ach ik vind het niet erg als mensen het tegen me doen en ik ga er niet bewust naar op zoek maar zo heel soms kan ik het niet laten.
Zoals deze tegen GJE
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/118246761
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:44 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
4-4 na penals verloren
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:44 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
4-4 na penals verloren
[ afbeelding ]
Soms wel irritant, maar donk ruimt al zoveel op.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[..]heb je er geen last van dat je middenveld "te" aanvallend is?
Sergio Padt vind ik de beste Nederlandse silver keeper
Ik wordt er schijt van... En op twitter reageren ze ook nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaak, maar niet bij elke wedstrijd. Blessures zijn ook nog steeds kut. Maar dat we niet in de cheat engine spulletjes goedkoop neer kunnen zetten hebben ze dan wel weer goed geregeld
Voeg mij maar toe (DutchSith) kunnen we ook een keer tegen elkaar met silversquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:48 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Soms wel irritant, maar donk ruimt al zoveel op.
Ik heb alleen maar H2H tegen GJE gespeeld in Fifa 13, 1x verloren en 1x gewonnen. In Fifa 12 heb ik volgens mij 8 keer gewonnen en 3 keer verloren of zoietsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:03 schreef ThatDutch het volgende:
Ik zit nu op een 2 win streak tegen de 'fokkers'Is GJE goed? Hij wilt vanmiddag tegen mij
Neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:03 schreef ThatDutch het volgende:
Ik zit nu op een 2 win streak tegen de 'fokkers'Is GJE goed? Hij wilt vanmiddag tegen mij
Ik ben slecht in H2H maar ik ga mn best doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar H2H tegen GJE gespeeld in Fifa 13, 1x verloren en 1x gewonnen. In Fifa 12 heb ik volgens mij 8 keer gewonnen en 3 keer verloren of zoiets
Hij speelt veel lange ballen en komt graag uit met zijn keeper....
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:14 schreef ThatDutch het volgende:
3-0 Met rust in de halve finale van de bronze cup.. Dit is geeneens een uitdaging
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/138604689quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:27 schreef ThatDutch het volgende:
Got to love the player impact engine
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/139494927
Niet helemaal goed opgenomen maar die verdediger knalde die keeper naar de vlakte
Snel in de EASFC shop naam verandering kopenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iemand had als teamnaam Get Defoe Kuyt, daar moest ik wel even om lachen
Done!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:36 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Snel in de EASFC shop naam verandering kopen
Jij hebt zo'n mazzel altijdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:33 schreef Maver24 het volgende:
Gisteravond gewoon IF Alba in een pakje om kwart voor 8. 175k verkocht. Heb Robben gehaald. SWEET jezus
Minequote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:32 schreef Lindgren. het volgende:
Er zijn ook echt 18(!) pagina's aan IF Ranocchia's. Alleen al bins.
Deml het nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n mazzel altijd
Ja, gelukkig net al mijn coins verkochtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:41 schreef BDIL het volgende:
Goede Morgen heren![]()
Iemand al gebanned om CE ?
Vanmorgen was ik nog niet geband, hopelijk gaat dat ook niet meer gebeuren. Sowieso kunnen ze dit niet maken want er zijn zoveel mensen die het hebben gebruikt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:41 schreef BDIL het volgende:
Goede Morgen heren![]()
Iemand al gebanned om CE ?
Wut?quote:
Had je het op je main gedaan ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, gelukkig net al mijn coins verkocht
Voortaan fulltime clubsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja gewoon op alle drie natuurlijk
[ afbeelding ]
Ik weet alleen niet of ik dan alleen voor de webapp/deze fut accounts geband ben of zeg maar mijn hele ea profiel. Want dan moet ik dus eerst nieuw account + goldquote:
Trololololquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja gewoon op alle drie natuurlijk
[ afbeelding ]
Lijkt me wel, hoop het niet voor je natuurlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:47 schreef GuRBuH het volgende:
Daar gaat mn tradeaccountGelukkig stond er maar 3k op. Op mn main heb ik nooit CE gedaan, kan ik dan net als vorige keer geband worden?
Omgquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:49 schreef byah het volgende:
DE FUKC!
[ afbeelding ]
Ramos, Fabregas en Puyol zat er ook in, maar die had ik naar trade pile gedaan, zag toen pas de duplicate items
Ik heb het alleen gebruikt om op de 59e minuut te komen (en daar vind ik eigenlijk nooit koopjesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:48 schreef Maver24 het volgende:
Wie zijn er tot nu toe gebanned?. Ik heb nooit CE gebruikt. Geen idee hoe het moet ook.
Best wel zuur eigenlijk
Ja vooral omdat het al sinds FUT11 eigenlijk verboden was maar er niks aan werd gedaan. Ik zie ook niet echt het probleem van die 150c BINs...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:48 schreef Maver24 het volgende:
Wie zijn er tot nu toe gebanned?. Ik heb nooit CE gebruikt. Geen idee hoe het moet ook.
Best wel zuur eigenlijk
Dat is pas sweet jezus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:49 schreef byah het volgende:
DE FUKC!
[ afbeelding ]
Ramos, Fabregas en Puyol zat er ook in, maar die had ik naar trade pile gedaan, zag toen pas de duplicate items
Ik kon er vanmorgen nog gewoon op maar ik kan het nu niet checken. Het zou nergens op slaan dat ze nu ineens gaan bannen omdat mensen al 2 jaar lang CE gebruiken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:48 schreef Maver24 het volgende:
Best wel zuur eigenlijk
Nee, slaat ook nergens op als je al 2 jaar lang steelt bij de Albert Heijn dat ze je nu ineens gaan aanhoudenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kon er vanmorgen nog gewoon op maar ik kan het nu niet checken. Het zou nergens op slaan dat ze nu ineens gaan bannen omdat mensen al 2 jaar lang CE gebruiken.
Ze moeten gewoon ervoor zorgen dat je op de console en op de web app dingen erop kan zetten voor 150c BIN.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja vooral omdat het al sinds FUT11 eigenlijk verboden was maar er niks aan werd gedaan. Ik zie ook niet echt het probleem van die 150c BINs...
Maakt niet uit hoelang, mensen die met tamperen 1 pakje hebben geopend zijn ook geband.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:51 schreef ThatDutch het volgende:
Ik heb CE wel 2 hele dagen gebruikt, als ik gebannt word is het wel erg sneu
Die vergelijking slaat natuurlijk als een lul op een drumstel. Wie benadeel je als je spullen voor 150c verkoopt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, slaat ook nergens op als je al 2 jaar lang steelt bij de Albert Heijn dat ze je nu ineens gaan aanhouden
Ook voor 100 of zelfs 50c wat mij betreft.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon ervoor zorgen dat je op de console en op de web app dingen erop kan zetten voor 150c BIN.
Wat is tamperen? Was dat met die unlimited packs?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoelang, mensen die met tamperen 1 pakje hebben geopend zijn ook geband.
Inderdaad, gewoon een troll actie van de usual suspects.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:52 schreef KC.PSV het volgende:
Ik denk dat ze een grapje maken, want op EA forum lees ik er nog niks over dat mensen gebanned zijn, en mocht het werkelijk zo zijn dan zouden ze echt wel wat anders praten hier op het forum.
Nee echt. Het geeft aan dat ik mn wachtwoord verkeerd heb ingetikt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je een grap maakt
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee echt. Het geeft aan dat ik mn wachtwoord verkeerd heb ingetikt.
Waar kan ik chatten met zo'n buitenlander?
Wie is rik?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:53 schreef KrAlex het volgende:
Rik vuile tyfus nazi dat je er rondloopt. Tering snitch dat je bent!!!!!!
Misschien dat webapp er dan uit ligt, dan hou ik nog even hoop.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:53 schreef DannyDeko het volgende:
Ook ik kan niet inloggen en heb nog NOOIT CE ingebruikt..
Nee want met mn trade acount kan ik eer wel opquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien dat webapp er dan uit ligt, dan hou ik nog even hoop.
Ik kan niet op de webapp maar zit wel op de console..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee want met mn trade acount kan ik eer wel op
Mensen die spullen voor 200 coins niet verkocht krijgenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die vergelijking slaat natuurlijk als een lul op een drumstel. Wie benadeel je als je spullen voor 150c verkoopt?
Ik was al mn blessure kaarten op mn trade account aan het overhevelenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:53 schreef Fuszy het volgende:
Mijn tweede account heeft ook een ban te pakken
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was al mn blessure kaarten op mn trade account aan het overhevelen
Iedereen met een ban hier, vraag jij waar je VI kan downloaden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:59 schreef BDIL het volgende:
Waar kan je VI afleveringen downloaden ook al weer ?
Fifa is toch niet leuk meer. Althans dat heb ik. Mijn main account doet het nog, maar mijn CE account niet. Zit er niet echt mee. Haal er amper plezier uit op het momentquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:00 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Iedereen met een ban hier, vraag jij waar je VI kan downloaden.![]()
sigaarsnor tochquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:59 schreef BDIL het volgende:
Waar kan je VI afleveringen downloaden ook al weer ?
Ongeloofwaardig. Want waarom zou je heel even erop kunnen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kon heel even op de web app bij dit bedrijf en ik ben ook gebandDan heb ik volgende week in ieder geval meer tijd om voor mijn tentamens te leren.
Ik had gister avond al mijn lot bepaald dat ik voor PES ga kiezen ( toch maar 30 euro ) , of ik gebanned wordt of nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:00 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Iedereen met een ban hier, vraag jij waar je VI kan downloaden.![]()
Ik gebruikte CE op al mijn accounts. Dus ben benieuwd of de banhammer langs gaat komen. Nieuw account maken om alle coins + waardevolle spelers op te parkeren een goed idee, of compleet nutteloos?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Fifa is toch niet leuk meer. Althans dat heb ik. Mijn main account doet het nog, maar mijn CE account niet. Zit er niet echt mee. Haal er amper plezier uit op het moment
Tuurlijk, je kon even op de webapp terwijl je al zo vaak heb gezegd dat die geblokkeerd wasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kon heel even op de web app bij dit bedrijf en ik ben ook gebandDan heb ik volgende week in ieder geval meer tijd om voor mijn tentamens te leren.
Ja idd, wat loop je nou te trollen DS2?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig. Want waarom zou je heel even erop kunnen!
Heel je team weg nuquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nee hoor, want ik heb een proxy server gedownloadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig. Want waarom zou je heel even erop kunnen!
Weet ik niet. Met tamperen werkte het toch niet? Je kan het altijd naar mij sturen, dan houd ik het wel vast voor jequote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik gebruikte CE op al mijn accounts. Dus ben benieuwd of de banhammer langs gaat komen. Nieuw account maken om alle coins + waardevolle spelers op te parkeren een goed idee, of compleet nutteloos?
During the night he lives with this mother, but during the day he is TROLLSNIFFER!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tuurlijk, je kon even op de webapp terwijl je al zo vaak heb gezegd dat die geblokkeerd was
Jij hebt het voor iedereen verpest: nu is het 100% zeker een troll.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik heb een proxy server gedownload
Tis geen troll. Want ik kan serieus niet meer inloggen, maar wel op de console..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tuurlijk, je kon even op de webapp terwijl je al zo vaak heb gezegd dat die geblokkeerd was
Jij hebt het voor iedereen verpest: nu is het 100% zeker een troll.
Huh, gaat het over tamperen? Ging toch over gebruik van cheat engine?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Weet ik niet. Met tamperen werkte het toch niet? Je kan het altijd naar mij sturen, dan houd ik het wel vast voor je
Ja, maar toen je gebanned werd voor tamperen kreeg je ook een ban op nieuwe accounts en andere accounts. Als ze nu de CE accounts bannen, dan zie ik die bloedhonden er ook voor aan om je andere accounts aan te pakkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Huh, gaat het over tamperen? Ging toch over gebruik van cheat engine?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:07 schreef DutchSL het volgende:
Volgens DarkSonic2 moet ik de troll nu niet verpesten, maar net doen alsof het echt is.
Dus:
OMG IK BEN OOK GEBAND KUT EA !@#!@#!@#
Als je niet netjes uitlogt op de console kun je een half uurtje ofzo niet op de webappquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:09 schreef DannyDeko het volgende:
Er is gewoon iets mis. Want ik was 30 min geleden bezig met een 2e account te maken om te traden. En die heeft nadat ik op de console team had aangemaakt nog helemaal niet kunnen inloggen op de webapp....
Wat is er mis met Rik? Snitcht ie bij EA?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:06 schreef KrAlex het volgende:
Ik zit op de webapp![]()
![]()
625K'tjes op de rekening met een Bronze team van 110K. Rik doe aub niks
Rik == EAquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:09 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Wat is er mis met Rik? Snitcht ie bij EA?
Maar dan nog zou ik niet die "bad password combo" moeten krijgen lijkt me?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je niet netjes uitlogt op de console kun je een half uurtje ofzo niet op de webapp
Ik ook op de web app.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:06 schreef KrAlex het volgende:
Ik zit op de webapp![]()
![]()
625K'tjes op de rekening met een Bronze team van 110K. Rik doe aub niks
Ja, al 3 zelfsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:12 schreef DutchSL het volgende:
Straks ben ik de enige die geband wordt wegens inhoud van een DM posten.
Iemand al TR gemacht?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb 10k, 8 teams en een volle tradepile van zo'n 350k.
FYP voor mezelfquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb 2k, 5 teams en een volle tradepile van zo'n 350k.
De waarde van mijn TP heb ik maar buiten beschouwing gelaten. Misschien toch maar een bazenteam maken, omdat het toch op elk moment voorbij kan zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb 10k, 7 teams en een volle tradepile van zo'n 350k.
Maak een zilver bazen team!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De waarde van mijn TP heb ik maar buiten beschouwing gelaten. Misschien toch maar een bazenteam maken, omdat het toch op elk moment voorbij kan zijn
Come back tot the dark side!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:14 schreef Rijst het volgende:
Op de console kan ik er ook niet in. Ik ben echt gebanned
Jij ook al je teamnaam veranderd naar FC De Kut?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:14 schreef Rijst het volgende:
Op de console kan ik er ook niet in. Ik ben echt gebanned
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |