quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:10 schreef Rijst het volgende:
Pascal ouwe rukker, waar ben je de laatste tijd mee bezig?
Pascal je zou ons nog informerenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:10 schreef Rijst het volgende:
Pascal ouwe rukker, waar ben je de laatste tijd mee bezig?
Ja ik hoorde dat hij een otoobuyer had gemaakt...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Pascal je zou ons nog informeren
Ja, klopt. Wat ik nodig heb is alle stats van alle spelers... dus...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Pascal je zou ons nog informeren
Die staan toch gewoon op futhead?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Wat ik nodig heb is alle stats van alle spelers... dus...
Niet allemaal en ik moet m'n eigen database hebben. Ik denk dat ik binnenkort wel even iets online zet zodat er stats geupload kunnen worden. En misschien kan het allemaal nog veel makkelijker, dus dat komt later wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die staan toch gewoon op futhead?
Zozo.quote:Twee broers uit New York hebben zes jaar gewacht met het inleveren van hun winnende loterijticket. Pas 11 dagen voor het verstrijken van de deadline hebben ze hun prijs, ter waarde van maar liefst 5 miljoen dollar, opgehaald. Dat heeft de New York Lottery gezegd.
Volgens de jongste van de twee Palestijnse immigrantenbroers had hij het ticket gekocht in de winkel van zijn ouders en besloot hij de winst met zijn twee jaar oudere broer te delen. Volgens de jongen heeft hij zes jaar gewacht met cashen omdat hij de gevolgen van de rijkdom nog niet kon overzien.
Bovendien wilde hij niet dat de plotselinge rijkdom zijn relatie met zijn verloofde zou beïnvloeden.
Je krijgt er xp punten voor..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:18 schreef byah het volgende:
Wat is dat met mensen die de hele intro voor de wedstrijd bekijken, kom er steeds meer tegen
Ik heb betere ervaringen met de IF Altidore...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:57 schreef Toefjes het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met IF Bony? Doet ie het een beetje goed?
Ja, standaard bij fifa.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:34 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik heb betere ervaringen met de IF Altidore...
Is net een tikkeltje sterker en sneller!
Ps. Hebben meer mensen nog steeds last van freezes? heb het steeds bij Gouden Tournooi...Maar eergisteren ook na een online season (alles in FUT...want de rest speel ik niet!)
Ps. Goedemorgen![]()
Gebeurt wel vaak, maar niet bij elke wedstrijd. Blessures zijn ook nog steeds kut. Maar dat we niet in de cheat engine spulletjes goedkoop neer kunnen zetten hebben ze dan wel weer goed geregeldquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:34 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik heb betere ervaringen met de IF Altidore...
Is net een tikkeltje sterker en sneller!
Ps. Hebben meer mensen nog steeds last van freezes? heb het steeds bij Gouden Tournooi...Maar eergisteren ook na een online season (alles in FUT...want de rest speel ik niet!)
Ps. Goedemorgen![]()
Dat je op mijn keeper afloopt en hem naast je passt en die ander hem in een leeg goal erin kan schieten...quote:
Is dat een nieuwe regel dan?!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:41 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Dat je op mijn keeper afloopt en hem naast je passt en die ander hem in een leeg goal erin kan schieten...
Het is een beetje een ongeschreven regel dat je dat niet doet.. Ik had ook de mogelijkheid in die game net maar ik doe het nooit in friendlies!
Oh ok, zal het voortaan niet meer doen:) Ik had sowieso geluk dat ik donk en cilessen hadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:41 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Dat je op mijn keeper afloopt en hem naast je passt en die ander hem in een leeg goal erin kan schieten...
Het is een beetje een ongeschreven regel dat je dat niet doet.. Ik had ook de mogelijkheid in die game net maar ik doe het nooit in friendlies!
Fuck datquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:41 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Wat was de uitslag?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:41 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Oh ok, zal het voortaan niet meer doen:) Ik had sowieso geluk dat ik donk en cilessen had
Het is maar een kut regel vind ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:41 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
4-4 na penals verlorenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat was de uitslag?
En wat voor team heb jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |