quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee echt. Het geeft aan dat ik mn wachtwoord verkeerd heb ingetikt.
Waar kan ik chatten met zo'n buitenlander?
Wie is rik?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:53 schreef KrAlex het volgende:
Rik vuile tyfus nazi dat je er rondloopt. Tering snitch dat je bent!!!!!!
Misschien dat webapp er dan uit ligt, dan hou ik nog even hoop.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:53 schreef DannyDeko het volgende:
Ook ik kan niet inloggen en heb nog NOOIT CE ingebruikt..
Nee want met mn trade acount kan ik eer wel opquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien dat webapp er dan uit ligt, dan hou ik nog even hoop.
Ik kan niet op de webapp maar zit wel op de console..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee want met mn trade acount kan ik eer wel op
Mensen die spullen voor 200 coins niet verkocht krijgenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die vergelijking slaat natuurlijk als een lul op een drumstel. Wie benadeel je als je spullen voor 150c verkoopt?
Ik was al mn blessure kaarten op mn trade account aan het overhevelenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:53 schreef Fuszy het volgende:
Mijn tweede account heeft ook een ban te pakken
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was al mn blessure kaarten op mn trade account aan het overhevelen
Iedereen met een ban hier, vraag jij waar je VI kan downloaden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:59 schreef BDIL het volgende:
Waar kan je VI afleveringen downloaden ook al weer ?
Fifa is toch niet leuk meer. Althans dat heb ik. Mijn main account doet het nog, maar mijn CE account niet. Zit er niet echt mee. Haal er amper plezier uit op het momentquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:00 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Iedereen met een ban hier, vraag jij waar je VI kan downloaden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |