sigaarsnor tochquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:59 schreef BDIL het volgende:
Waar kan je VI afleveringen downloaden ook al weer ?
Ongeloofwaardig. Want waarom zou je heel even erop kunnen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kon heel even op de web app bij dit bedrijf en ik ben ook gebandDan heb ik volgende week in ieder geval meer tijd om voor mijn tentamens te leren.
Ik had gister avond al mijn lot bepaald dat ik voor PES ga kiezen ( toch maar 30 euro ) , of ik gebanned wordt of nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:00 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Iedereen met een ban hier, vraag jij waar je VI kan downloaden.![]()
Ik gebruikte CE op al mijn accounts. Dus ben benieuwd of de banhammer langs gaat komen. Nieuw account maken om alle coins + waardevolle spelers op te parkeren een goed idee, of compleet nutteloos?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Fifa is toch niet leuk meer. Althans dat heb ik. Mijn main account doet het nog, maar mijn CE account niet. Zit er niet echt mee. Haal er amper plezier uit op het moment
Tuurlijk, je kon even op de webapp terwijl je al zo vaak heb gezegd dat die geblokkeerd wasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kon heel even op de web app bij dit bedrijf en ik ben ook gebandDan heb ik volgende week in ieder geval meer tijd om voor mijn tentamens te leren.
Ja idd, wat loop je nou te trollen DS2?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig. Want waarom zou je heel even erop kunnen!
Heel je team weg nuquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nee hoor, want ik heb een proxy server gedownloadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig. Want waarom zou je heel even erop kunnen!
Weet ik niet. Met tamperen werkte het toch niet? Je kan het altijd naar mij sturen, dan houd ik het wel vast voor jequote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik gebruikte CE op al mijn accounts. Dus ben benieuwd of de banhammer langs gaat komen. Nieuw account maken om alle coins + waardevolle spelers op te parkeren een goed idee, of compleet nutteloos?
During the night he lives with this mother, but during the day he is TROLLSNIFFER!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tuurlijk, je kon even op de webapp terwijl je al zo vaak heb gezegd dat die geblokkeerd was
Jij hebt het voor iedereen verpest: nu is het 100% zeker een troll.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik heb een proxy server gedownload
Tis geen troll. Want ik kan serieus niet meer inloggen, maar wel op de console..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tuurlijk, je kon even op de webapp terwijl je al zo vaak heb gezegd dat die geblokkeerd was
Jij hebt het voor iedereen verpest: nu is het 100% zeker een troll.
Huh, gaat het over tamperen? Ging toch over gebruik van cheat engine?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Weet ik niet. Met tamperen werkte het toch niet? Je kan het altijd naar mij sturen, dan houd ik het wel vast voor je
Ja, maar toen je gebanned werd voor tamperen kreeg je ook een ban op nieuwe accounts en andere accounts. Als ze nu de CE accounts bannen, dan zie ik die bloedhonden er ook voor aan om je andere accounts aan te pakkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Huh, gaat het over tamperen? Ging toch over gebruik van cheat engine?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:07 schreef DutchSL het volgende:
Volgens DarkSonic2 moet ik de troll nu niet verpesten, maar net doen alsof het echt is.
Dus:
OMG IK BEN OOK GEBAND KUT EA !@#!@#!@#
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |