PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
zozo, aan het genieten van je opdracht die af is?quote:
Ik denk eerder zijn verdriet aan het verdrinken van de opdracht die niet af is ...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
zozo, aan het genieten van je opdracht die af is?
Jepquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
zozo, aan het genieten van je opdracht die af is?
helaasss...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk eerder zijn verdriet aan het verdrinken van de opdracht die niet af is ...
Nog tetten gezien?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
JepDispuutsavond gehad.
[..]
helaasss...
Eerlijk mattie, best prima borsten!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee![]()
Wel lekkere billen
ed; Mathijs![]()
Teveelhaarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eerlijk mattie, best prima borsten!!
Gast. doe het gewoon in een sppoilerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar dat maakt dat pruil lipje wel goed
Ik edit hem wel even!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gast. doe het gewoon in een sppoiler![]()
Niemand hoeft het te zien.
Ik googelde voor beiden afbeeldingen gewoon op lekkere tieten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is een oude OP chick, die herken ik nog wel
Da's niet bestquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik googelde voor beiden afbeeldingen gewoon op lekkere tieten.
Kreeg ik dus ook die kerel bij he
Kan je nog bijna 8 uur slapen ... succes overigens!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Da's niet best![]()
Ik ga pitten. Morgen 9 u onderwijsgroep. dat wordt een ramp.
7 uur wel ja. Maar dat wordt wel een katertjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan je nog bijna 8 uur slapen ... Succes!
Houdoe, succes morguhhquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
7 uur wel ja. Maar dat wordt wel een katertje![]()
Truste boys
quote:
O man ik heb een kwartier lopen janken van het lachenquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
O man ik heb een kwartier lopen janken van het lachen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:02 schreef Alovenac het volgende:
Even FIFA points aanschaffen en dan wat packs kopen, ter viering van dat ik eindelijk op de webapp kan.
Ben al lang blij dat het opgelost is man. Nog nooit op de webapp gekunnen met dit account, 3x gemaild naar Nederlandse CS maar nooit wat van gehoordquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:02 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Hopen dat je wat goede spelers krijgt.
Jij gunt die EA paupers echt veel te veel geld man..of je het nou bij elkaar hebt lopen pokeren of niet. Zonde.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:02 schreef Alovenac het volgende:
Even FIFA points aanschaffen en dan wat packs kopen, ter viering van dat ik eindelijk op de webapp kan.
quote:
1x 20eu en 1x 10eu nou, thats it.. Meer ook niet, misschien dat we dan van zwart geld nog eens wit geld kunnen maken als er een messi uit komtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij gunt die EA paupers echt veel te veel geld man..of je het nou bij elkaar hebt lopen pokeren of niet. Zonde.
Oh ik heb je voor mijn gevoel echt al heel vaak zien posten dat je fifa points ging halen..daarom vroeg iemand het laatst toch en zei je dat het pokergeld was?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:05 schreef Alovenac het volgende:
[..]
1x 20eu en 1x 10eu nou, thats it.. Meer ook niet, misschien dat we dan van zwart geld nog eens wit geld kunnen maken als er een messi uit komt.
Nee valt wel mee, soms had ik dat als impuls en zin om wat te halen, maar verbrasde ik uiteindelijk weer a shitload aan coins.... Stort je even een tientje naar Pokerstars en dan even kijken of je snel 20eu winst kan maken om packs te halen. Na 1x had ik het wel gezien..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh ik heb je voor mijn gevoel echt al heel vaak zien posten dat je fifa points ging halen..daarom vroeg iemand het laatst toch en zei je dat het pokergeld was?![]()
Naja je moet het zelf weten hoor, jouw centen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |